Lekki muł

Ogólne sprawy dotyczące BMW E46, ale nie mechanika. Mechanika poniżej :)
Regulamin forum
Uprasza się wszystkich myślących użytkowników internetu o nie zadawanie tutaj pytań związanych z mechaniką samochodową! Dla mechaniki mamy przeznaczone mnóstwo innych działów!
Dawid211
Bywalec forum
Posty: 27
Rejestracja: 8 lis 15, 21:54
BMW: e46
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: wielun
VIN: 5636366

#1

Post autor: Dawid211 »

Witam was koledzy przeszukałem forum Ale nie znalazłem nic co by odpowiadało mojemu problemowi szczerze mam powoli dość tego samochodu jakim jest e46 320D 136km kupując je auto miało uszkodzoną przeplywke zaprowadziłem do bosha do serwisu wymienili zgrali ją z kompem no i powiem wam po odbiorze auto rakieta szło normalnie extra i nawet z niskich obrotów szła, problem w tym że samochód mój stoi więcej w garażu niż jest jezdzony dlatego iż pracuje z granicą czasem mój brat ją odpali przejedzie się do sklepu kawałek i spowrotem żeby się nie zastała, ogólnie stoi w garażu a problem mój jest taki ze auto ma lekkiego muła ja to zauważyłem i mój brat nie idzie tak jak było przedtem i zauważalna Jet teraz bardzo ta turbo dziura cała. Przez moment myślałem aby po powrocie do Polski wziąść ja na autostradę tutaj mam obok siebie S8 do Wrocławia i rura ile fabryka dała trochę ją przepalić, wydaje mi się ze samochód mógł się zastać? Czytałem również ze niektórzy pisali o pompie wtryskowej to była by kicha lekko.. co sądzicie panowie? Zaznaczam że auto normalnie pali nie kopci silniczek pracuje jak zegarek od 2 tysięcy też tragedii nie ma jest ok zbiera się ale nie jest to samo co było kilka miesięcy temu. + Dodaje że przymierzałem się do chipowania silnika i teraz mam dylemat co robić
Awatar użytkownika
Dobrodziej_1983
Moderator
Posty: 5048
Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
BMW: E39 525i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk
VIN: PK82840
Płeć:

#2

Post autor: Dobrodziej_1983 »

Co zrobić?.. Dobrze zdiagnozuj, to podstawa. Komputer podepnij, to na pierwszy ogień. Na takie zapytanie możesz otrzymać 50 odpowiedzi, wszystko to będą wróżby a to Ci chyba nie pomoże. Diagnostyka, diagnostyka... Bo może być VP a może być sto innych powodów :wink:
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
Dawid211
Bywalec forum
Posty: 27
Rejestracja: 8 lis 15, 21:54
BMW: e46
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: wielun
VIN: 5636366

#3

Post autor: Dawid211 »

Silnik ma 190 tysięcy przebiegu dwumas już wymieniałem :) nie wiem czy to realny, ale powiedzcie czy to możliwe żeby samochód poprostu się zastał? Jak on wiecznie stoi w garażu czasem się go odpali przejedzie do sklepu i spowrotem to nie jest dobrze diesel powinien czasem dostać po dupie? Może na autostradzie zobaczyć, turbodziura jest odczuwalna.. ;/
WKRENTEK77
Przyjaciel forum
Posty: 3248
Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
BMW: E90
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: ŁÓDŹ

#4

Post autor: WKRENTEK77 »

Przegoń go po autostradzie ale tak z uczuciem żeby nie odrazu w palnik bo może tego nie przeżyć ,a swoją drogą wbrew pozorom nie używanie auta wpływa bardziej destrukcyjnie na nie niż jeżdżenie nim więc jeśli dalej zamierzasz używać go bardzo sporadycznie może lepiej sprzedać .

AA i zmien ten tytuł na jakiś bardziej sensowny zgodny z regulaminem bo cholera wie o co chodzi czy o wagę muła którego chodujesz czy o muł w stawie chodowlanym :D
Awatar użytkownika
Dobrodziej_1983
Moderator
Posty: 5048
Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
BMW: E39 525i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk
VIN: PK82840
Płeć:

#5

Post autor: Dobrodziej_1983 »

Turbo dziura była jest i będzie. Jak chcesz się jej troszkę pozbyć to rób przelot spalinowy. Auto musi jeździć, tym bardziej Diesel. Rozgrzać silnik na spokojnie i przelecieć autostradą ze sto dwieście kilometrów żeby wtryski popracowały no ale diagnostyka to podstawa jak wcześniej pisałem.
EDIT: WKRENTEK :good:
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
Dawid211
Bywalec forum
Posty: 27
Rejestracja: 8 lis 15, 21:54
BMW: e46
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: wielun
VIN: 5636366

#6

Post autor: Dawid211 »

po powrocie tak zrobie, zobaczymy co z tego wyjdzie, Dobrodziej mówisz żeby narazie chipa nie ładować? trzeba by go było na hamowni sprawdzić
HQ-Automotive
Bywalec forum
Posty: 17
Rejestracja: 24 sie 16, 15:30
BMW: e46
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto:

#7

Post autor: HQ-Automotive »

Nie bardzo widzę sens ładować chipa,skro sam nie jesteś pewien kondycji turbiny,najpierw dojdź z nią do ładu i dopiero potem myśl o dodatkowej mocy. Przelot spalinowy także byłby tutaj wskazany tak jak mowa powyżej.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Ogólne”