Kupić E90 czy E92 czy E60

Dział poświęcony wszystkim innym tematom
Awatar użytkownika
Jarando
Moderator
Posty: 2164
Rejestracja: 14 lip 15, 18:15
BMW: G31 530d xDrive
Rok produkcji: 2017
Państwo: Irlandia-Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Mallow-Żywiec
Płeć:

#1

Post autor: Jarando »

Jak niektórzy wiedzą, moja kochana żona chce przesiąść się z E90 do F07.
Mniejsza z tym, to jej plany.
Ja natomiast powoli planuje przesiąść się/dokupić coś z listy tytułowej i mam niemały dylemat.
Wszystkie modele brane pod uwagę muszą mieć pod maską M47 w dwóch litrach, czyli będą to modele przedliftowe.
Zastanawiam się czy kupić biedne E90 lub E92 (oba w fabrycznych Mpakietach) i powoli je doposażać/modyfikować od początku czy kupić takie jedno E60 (klubowicza z lokalnego klubu) dosyć mocno doinwestowane i zmodyfikowane i tylko dopieszczać jego projekt?
Co byście wybrali?
Poniżej link do ogłoszenia tej E60.

https://www.donedeal.ie/cars-for-sale/06-bmw-520d-genuine-msport-163bhp-ncted-amptaxed/17342469

BTW przez myśl przechodzi mi jeszcze zakup E83, ale jest to odległa wizja.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Jeśli masz przepiękną żonę, odlotową kochankę, super brykę,
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
Analogowy13
Bywalec forum
Posty: 759
Rejestracja: 4 wrz 16, 13:47
BMW: 318i-328i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warka

#2

Post autor: Analogowy13 »

Jak by E60 było czarne to nawet bym się nie wahał :D tylko demon to to nie będzie przy 2 litrach aczkolwiek chyba nie na to się nastawiasz . Ja bym dopieszczał :oops:
https://e46forum.pl/e46-318i-sedan-stahlblau-z-wloch-24924
Obrazek

"Najpiękniejsze są dni, kiedy potrafimy być tak po prostu szczęśliwi i sami nie wiemy z jakiego powodu..."
Awatar użytkownika
Palec11
Przyjaciel forum
Posty: 1944
Rejestracja: 15 kwie 16, 9:34
BMW: e46
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:

#3

Post autor: Palec11 »

Ja bym sobie ustalil parametry jaki ma miec kolor i wyposazenie i kupil jakie kolwiek z tyc aut kierujac sie stanem technicznym :) Wiec auto lokalnego klubowicza zapewne bylo by najlepszym wyborem.
Awatar użytkownika
Jarando
Moderator
Posty: 2164
Rejestracja: 14 lip 15, 18:15
BMW: G31 530d xDrive
Rok produkcji: 2017
Państwo: Irlandia-Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Mallow-Żywiec
Płeć:

#4

Post autor: Jarando »

Demona prędkości już mam pod domem i albo zostanie jako auto weekendowe albo pójdzie do rąk innego maniaka marki, to się jeszcze okaże.
Co do koloru, to zawsze można go zmienić folią a co do mocy, to M47 jest dosyć podatne na podniesienie mocy.
Tutaj w Irlandii bardzo ciężko znaleźć E60 z climatronikiem, dużą navi i w Mpakiecie w jednym samochodzie.
Praktycznie 99% modeli na rynku wtórnym ma manualną klime i małą navi, czasami jest Mpakiet.
Navi można jeszcze w miarę prosty sposób zmienić, nawet na taką z androidem, ale z dołożeniem climatronika będzie już więcej zabawy.
Jeśli masz przepiękną żonę, odlotową kochankę, super brykę,
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
Cichy_92
Bywalec forum
Posty: 71
Rejestracja: 20 kwie 16, 21:29
BMW: E46 330dA T
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Wot
VIN: JN00719

#5

Post autor: Cichy_92 »

A czemu nie może być chociażby 525d?
Awatar użytkownika
Jarando
Moderator
Posty: 2164
Rejestracja: 14 lip 15, 18:15
BMW: G31 530d xDrive
Rok produkcji: 2017
Państwo: Irlandia-Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Mallow-Żywiec
Płeć:

#6

Post autor: Jarando »

Cichy_92 pisze:A czemu nie może być chociażby 525d?
Bo ROAD TAX będzie znacznie wyższy i chce tego uniknąć.
BTW z 2.5 litrowym dizlem również nie ma nic ciekawego a i sam 2.5 litrowy dizel jest tutaj rzadkością.
Tutaj większość w salonie kupuje samochody z jak najmniejszymi pojemnościami i z podstawowym wyposażeniem, pewnie prosto z placu.
Przykładem może być taka F10, której jeszcze nie widziałem z innym oznaczeniem na klapie niż 520D a jeździ tutaj tego trochę.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Jeśli masz przepiękną żonę, odlotową kochankę, super brykę,
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
Analogowy13
Bywalec forum
Posty: 759
Rejestracja: 4 wrz 16, 13:47
BMW: 318i-328i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warka

#7

Post autor: Analogowy13 »

Jarando pisze:Demona prędkości już mam pod domem i albo zostanie jako auto weekendowe albo pójdzie do rąk innego maniaka marki, to się jeszcze okaże.
Co do koloru, to zawsze można go zmienić folią a co do mocy, to M57 jest dosyć podatne na podniesienie mocy.
W pierwszym poście napisałeś M47 i tu wyszła moja nie wiedza bo stawiałem że literka M z N ci się pomyliła , no to dobrze że 6 garów by było ... Co do diesla 2,5 kolega ma 3.0d i to jest ciężka buda i 3.0 w niej szału w serii nie robi ... Ale się pływa a nie jedzie :D
https://e46forum.pl/e46-318i-sedan-stahlblau-z-wloch-24924
Obrazek

"Najpiękniejsze są dni, kiedy potrafimy być tak po prostu szczęśliwi i sami nie wiemy z jakiego powodu..."
adamusiek
Moderator
Posty: 3767
Rejestracja: 6 sty 12, 14:01
BMW: E83
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto:

#8

Post autor: adamusiek »

Jarando chce mieć pod maską M47, które były w przedliftach, a później zostały zastąpione serią N
Awatar użytkownika
Jarando
Moderator
Posty: 2164
Rejestracja: 14 lip 15, 18:15
BMW: G31 530d xDrive
Rok produkcji: 2017
Państwo: Irlandia-Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Mallow-Żywiec
Płeć:

#9

Post autor: Jarando »

Już poprawiłem posta.
Chodzi oczywiście o M47, czyli o wersję 4 cylindrową.
M57 niestety na tą chwilę odpada, chociaż nigdy nie wiadomo, czy nie wpadnie jakiś przypadkowy swap.


adamusiek pisze:Jarando chce mieć pod maską M47, które były w przedliftach, a później zostały zastąpione serią N
Dokładnie tak.
Jakoś nie przekonuje mnie rozrząd od strony grodzi i inne bolączki tego silnika.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Jeśli masz przepiękną żonę, odlotową kochankę, super brykę,
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
adamusiek
Moderator
Posty: 3767
Rejestracja: 6 sty 12, 14:01
BMW: E83
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto:

#10

Post autor: adamusiek »

na rozrząd była akcja serwisowa...
podobno dobry mechanik usłyszy czy należy wymieniać już rozrząd czy jeszcze nie
dużo osób wymienia profilaktycznie zaraz po zakupie
no i podobno seria N jest mniej awaryjna niż M
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Inne / Hyde Park”