Kraków - Mechanik który zrobi uszczelniacze zaworowe bez wyjmowania głowicy - E46 N42
- MARC
- Administrator
- Posty: 5472
- Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
- BMW: Search
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: KRAKOW
- Lokalizacja: KRAKÓW
Trzeba zacząć od początku...
Dzwoniąc do serwisu i pytając o cenę konkretnej naprawy, tym bardziej tak specjalistycznej nie liczcie na to że ktoś powie Wam że wykona ją za 400zł.
Każdy mechanik wie, że osoba dzwoniąca szuka najtańszego zakładu.
Ten kto będzie chciał wykonać zlecenie da cenę średnią... do lekkiej neg.
Ten kto nie będzie chciał tego robić, albo powie wprost albo da cenę zaporową.
Kolejna sprawa...
Mechanik który wykona zlecenie, gdzie klient mówi że chce wymiany uszczelniaczy da gwarancję na samą wymianę. Klient nie dostanie gwarancji na to że auto np. nie będzie spalało oleju, bo on nie miał diagnozować tylko wykonać konkretną operację.
Dlatego warto oddać pojazd na diagnostykę, a dopiero później rozmawiać o cenie... Wtedy jeżeli mechanik się pomyli to albo zapłaci ze swojej kasy, albo wmówi klientowi że to trzeba było zrobić, albo klient będzie reklamował do skutku, aż w końcu znajdzie przyczynę.
Dzwoniąc do serwisu i pytając o cenę konkretnej naprawy, tym bardziej tak specjalistycznej nie liczcie na to że ktoś powie Wam że wykona ją za 400zł.
Każdy mechanik wie, że osoba dzwoniąca szuka najtańszego zakładu.
Ten kto będzie chciał wykonać zlecenie da cenę średnią... do lekkiej neg.
Ten kto nie będzie chciał tego robić, albo powie wprost albo da cenę zaporową.
Kolejna sprawa...
Mechanik który wykona zlecenie, gdzie klient mówi że chce wymiany uszczelniaczy da gwarancję na samą wymianę. Klient nie dostanie gwarancji na to że auto np. nie będzie spalało oleju, bo on nie miał diagnozować tylko wykonać konkretną operację.
Dlatego warto oddać pojazd na diagnostykę, a dopiero później rozmawiać o cenie... Wtedy jeżeli mechanik się pomyli to albo zapłaci ze swojej kasy, albo wmówi klientowi że to trzeba było zrobić, albo klient będzie reklamował do skutku, aż w końcu znajdzie przyczynę.
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 17 paź 11, 13:10
- BMW: e46 318i n46b20
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Ruda Śląska
Mam podobny problem. Bierze olej w sporych ilościach (ponad 1l na 1000km) i wydala chmurę niebieskiego dymu po przegazowaniu go po postoju n wolnych obrotach. Sporo kopci też na wstecznym. Na wolnych obrotach czysto. Mam mechanika, który jest w stanie wymienić uszczelniacze bez zdejmowania głowicy, ale twierdzi, że w tych silnikach (n46b20)wyrabiają się prowadnice zaworowe i wymiana uszczelniaczy da efekt tylko na chwile. Oczywiście może się okazać, że do wymiany będą też pierścienie. Wymiana uszczelniaczy, przy okazji odmy (są przedmuchy a korku), to jakieś 1000 zł, z prowadnicami około 2500-3000. I tu mam pytanie do osób, które to przechodziły. Czy sama wymiana uszczelniaczy i odmy rozwiązuje sprawę na dłużej, czy konieczna jest też wymiana prowadnic. Dodatkowo mechanik twierdzi, że słychać już popychacze. A tak offtopic, jaka jest żywotność dwumasu w tym modelu?
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 27 Odpowiedzi
- 4555 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Paula94
-
- 6 Odpowiedzi
- 3661 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: rysiektr
-
- 17 Odpowiedzi
- 10294 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 3 Odpowiedzi
- 2397 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Zupa
-
- 0 Odpowiedzi
- 1486 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Bartolomeo
-
- 7 Odpowiedzi
- 4701 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: skkt1
-
- 8 Odpowiedzi
- 2034 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: waldek1978
-
- 21 Odpowiedzi
- 7088 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: piotrek1474
-
- 2 Odpowiedzi
- 1191 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Liimu
-
- 3 Odpowiedzi
- 1804 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: piotrek1474