Korekty w M52

Jeśli Twój temat nie pasuje do żadnej z powyższych kategorii działu "Silnik", umieść go tutaj.
ODPOWIEDZ
Piasio
Bywalec forum
Posty: 63
Rejestracja: 16/12/2017, 0:48
BMW: 323i M52T 256S4
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań
Kontakt:

Korekty w M52

Post autor: Piasio » 11/09/2018, 16:10

Jak wygląda prawidłowo sytuacja z korektami ?
W jakich zakresach powinny się mieścić krótkoterminowe i długoterminowe ?
U mnie na benie długoterminowe w okolicach 5% ale na gazie podchodzą pod 10% a czasem delikatnie przekraczają..


Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 3040
Rejestracja: 06/09/2017, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps/433nm 328ia sedan M52TU28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica/Wrocław
Kontakt:

Post autor: maniek21112 » 12/09/2018, 7:05

W okolicy 0, w Twoim przypadku nie jest źle.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT pomoc w oględzinach Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
Mój czarnuch 328ia

Awatar użytkownika
yeti
Bywalec forum
Posty: 73
Rejestracja: 10/01/2018, 19:22
BMW: 320
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: swarzędz
Kontakt:

Post autor: yeti » 12/09/2018, 11:14

W przypadku korekty długoterminowych przy zmianie paliwa na tej samej trasie przy tych samych warunkach atmosferycznych nie powinny się różnić. U ciebie trzeba by poprawić mapę lpg podlać go trochę mocniej aby korekta spadła do tej z PB. Tylko pamiętaj że korekta jest wypadkowa dla całego zakresu w którym pracuje sonda lambda, wiec może się okazać że dołem będzie ok a w środku źle.

Natomiast w pętli otwartej (czyli pedał głęboko w podłodze) gdzie sonda nie jest brana pod uwagę skład mieszanki zaprogramowany jest korygowany o korektę długoterminową. Co prowadzi do zalania w przypadku dużego plusa lub ubogiej w przypadku dużego minusa.


ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości