Kierownice skręca na nierównościach

BxBatman
Bywalec forum
Posty: 522
Rejestracja: 27 kwie 15, 22:11
BMW: 318i N42B20A
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto:

#21

Post autor: BxBatman »

no obawialem sie tego , regeneracja w lodzi ktos poleci gdzies?
hm a moze to drazki ? jest taka opcja ?
Awatar użytkownika
GUMMISS
Przyjaciel forum
Posty: 4024
Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
BMW: 318i Touring
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: brodnica
Lokalizacja: Kawki
Płeć:

#22

Post autor: GUMMISS »

BxBatman pisze:no obawialem sie tego , regeneracja w lodzi ktos poleci gdzies?
hm a moze to drazki ? jest taka opcja ?
To już musisz sam sprawdzić. Może stukac od końcówek drążków to wybitego łożyska w kolumnie kierowniczej. Przez neta nikt Ci nie sprawdzi co jest wyrobione.

Wysłane z mojego LG-H525n przy użyciu Tapatalka
Bo Możemy Więcej...
L W G 8)
BxBatman
Bywalec forum
Posty: 522
Rejestracja: 27 kwie 15, 22:11
BMW: 318i N42B20A
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto:

#23

Post autor: BxBatman »

ale chodzi mi ogolnie czy luz na laczeniu miedzy maglownica a drazkami moze powodowac to ze jadac przez nierownosci/dziury szarpie mi kierownica ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Awatar użytkownika
GUMMISS
Przyjaciel forum
Posty: 4024
Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
BMW: 318i Touring
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: brodnica
Lokalizacja: Kawki
Płeć:

#24

Post autor: GUMMISS »

Każdy luz szarpie kierownica. Szczególnie na elemetach między kołem a kierownica.

Wysłane z mojego LG-H525n przy użyciu Tapatalka
Bo Możemy Więcej...
L W G 8)
BxBatman
Bywalec forum
Posty: 522
Rejestracja: 27 kwie 15, 22:11
BMW: 318i N42B20A
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto:

#25

Post autor: BxBatman »

ok sprawdze drazki bo maglownica nie cieknie , posprawdzam i dam znac

EDIT : NIE DUBLUJ TEMATÓW!
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
N___________
Bywalec forum
Posty: 76
Rejestracja: 1 paź 15, 9:09
BMW: E46 320d
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#26

Post autor: N___________ »

Rozmawiałem z facetem u którego regenerowałem maglownice i podobno (nie ufam ogólnie takim "specom") wycierają się jakieś frezy w maglownicy i przy jeździe na wprost po dołach szarpie kierownicą. Taką samą informacje dostałem u innego mechanika gdy szukałem kogoś kto to zregeneruje magiel. Z tym że w dislu może być inaczej

Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7206
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#27

Post autor: scghost »

diesel nie diesel, maglownica jest taka sama
a nawet jak nie jest to dziala tak samo
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
BxBatman
Bywalec forum
Posty: 522
Rejestracja: 27 kwie 15, 22:11
BMW: 318i N42B20A
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto:

#28

Post autor: BxBatman »

Ja mam jakis chyba nietypowy przypadek no bo jak maglownica jest do zrobienia to albo cieknie albo stuka na nierownosciach.Ja tego nie mam. Ogolnie na postoju przy zgaszonym przy szybkich ruchach lewo-prawo jest jakis stuk ale gdy odpale auto to juz tego stuku nie slychac... w zime przywalilem z prawej strony w kolo w kraweznik i mialem zbieznosc przestawiona , pojechalem na stacje kontroli i nie znalazl niczego niepokojacego i ustawil normalnie zbieznosc... nie amm tez luzu na maglownciy kierownica reaguje na nawet najmniejszy ruch ruszam delikatnie i juz czuc ze auto mi zmienia kierunek jazdy... moze przykrece troche srube na maglu i sie przejade i wtedy zobacze?

Edit: Spojrzałem dziś na magiel, na tych przewodach co idą od pompy do maglownicy delikatnie sie poci ale plynu mi nie ubywa od wspomagania, nie rozbieralem tych gumowych harmonijek ale z nich tez nie cieknie... tyle razy juz bylem na skp i nic , magiel stuka jak jest zgaszony silnik a jak odpale to ten stuk zanika i np z poziomu samochodu nic kompletnie nie slysze a jak zejde pod auto to delikatnie cos tam nawet nie jestem pewien czy w ogole
BxBatman
Bywalec forum
Posty: 522
Rejestracja: 27 kwie 15, 22:11
BMW: 318i N42B20A
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto:

#29

Post autor: BxBatman »

wstawiam link do filmiku ruszalem kierownica delikatnie do poczucia oporu , tez macie taki luz ?
https://www.youtube.com/watch?v=FcH0Mwutiyc&feature=youtu.be
Sikormen94
Bywalec forum
Posty: 130
Rejestracja: 5 lut 15, 15:44
BMW: e46 316i lift
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: opolskie
Miasto: Namyslow

#30

Post autor: Sikormen94 »

U mnie na szarpanie kierownicą pomogła zmiana opon przednich na nowe. Oczywiście taki sam rozmiar , ale inna firma.

Problem miotania po drodze i szarpania kierownicy zmniejszył się o 90 %.


Mam taki sam luz kierownicy i prowadzi sie idealnie i nic nie stuka.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Układ kierowniczy”