Kierownice skręca na nierównościach

BxBatman
Bywalec forum
Posty: 522
Rejestracja: 27 kwie 15, 22:11
BMW: 318i N42B20A
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto:

#11

Post autor: BxBatman »

Sluchaj no auto ogolnie moge prowadzic jednym palcem , kierownica pieknie odbija , ale gdy np wjade w studzienke to sa takie drgania nie takie ze cala kiere mi w prawo wykreci ale tak ze zadrga i przestaje , oczywicsie gdy jade powoli to jest to do ogarniecia gorzej gdy jade szybciej i wpadne w jakas np zalatana dziure, gdy wjezdzam na kocie lby albo na kostke to kierownica drga , ja rozumiem jakby tak bylo na 17stkach no ok ciagnie bo szerokie kola i wgl no ale pozbylem sie 17stek przesiadlem na 16stki i nadal to samo , ogolnie to sprawa wyglada tak kupilem auto mialem do wymiany tuleje wahaczy przednich wymienilem na meyle hd , bylo ok polepszylo sie nie walilo tak po kierownicy, potem kupilem kola 17stki z lipnymi oponami wiec sprawa znow powrocila i prowadzalo na koleinach dziurach itd , potem pozbylem sie 17stek wrzucilem zimowe 16stki i sprawa znow sie powtrozyla , moze zalatwilem tuleje wahaczy tymi felgami , zbieznosci wtedy nie mialem zrobionej zrobilem ja z miesaic temu dopiero, po prostu szukam roznych opcji i na razie chce zaczac od najtanszych rozwiazan a nie pakowac hajs od razu w maglownice lub kolumne kierownicza , czytalem gdzies jeszce ze meyle hd sa za twarde i tez takie rzeczy sie moga dziac ze wahacz nie pracuje za bardzo i wszystko przenosi sie na kierownice
Awatar użytkownika
Dobrodziej_1983
Moderator
Posty: 5048
Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
BMW: E39 525i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk
VIN: PK82840
Płeć:

#12

Post autor: Dobrodziej_1983 »

Kurcze ciężki temat na odległość. . O tulejach Meyle sporo ludzi się wypowiadało, ale nie pamiętam żeby ktoś miał takie problemy.
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
BxBatman
Bywalec forum
Posty: 522
Rejestracja: 27 kwie 15, 22:11
BMW: 318i N42B20A
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto:

#13

Post autor: BxBatman »

Sprobuje jutro nagrac filmik moze wtedy bardziej to zobrazuje
BxBatman
Bywalec forum
Posty: 522
Rejestracja: 27 kwie 15, 22:11
BMW: 318i N42B20A
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto:

#14

Post autor: BxBatman »

Fakt jechalem po ogromnych dziurach ale chcialem przedstawic to zjawisko , chodzi mi o te drgania na kierownicy , wstepnie mysle ze to tuleje tylne wahaczy , te z obejma...

https://www.youtube.com/watch?v=eOZkUTz_yno&feature=youtu.be
Awatar użytkownika
Dobrodziej_1983
Moderator
Posty: 5048
Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
BMW: E39 525i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk
VIN: PK82840
Płeć:

#15

Post autor: Dobrodziej_1983 »

Moim zdaniem problem tkwi w blokadzie położenia kierownicy. Odepnij klamrę i ustaw ją w położeniu początkowym i zapnij. Przejdź się i obserwuj czy jest poprawa ;)
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
BxBatman
Bywalec forum
Posty: 522
Rejestracja: 27 kwie 15, 22:11
BMW: 318i N42B20A
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto:

#16

Post autor: BxBatman »

Nie to nie to :D ale dzięki za chęci pomocy, wymienie tuleje wahaczy bo to mój główny podejrzany, dam znać czy coś sie zmienilo ewentualnie bedziemy kombinowac dalej :D
kuboleoss
Bywalec forum
Posty: 175
Rejestracja: 3 wrz 15, 17:44
BMW: E46 M43TU B19
Rok produkcji: 0
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto:

#17

Post autor: kuboleoss »

I jak? Wymieniles te tuleje?
BxBatman
Bywalec forum
Posty: 522
Rejestracja: 27 kwie 15, 22:11
BMW: 318i N42B20A
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto:

#18

Post autor: BxBatman »

Tak wymieniłem i się poprawiło o wiele :D
BxBatman
Bywalec forum
Posty: 522
Rejestracja: 27 kwie 15, 22:11
BMW: 318i N42B20A
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto:

#19

Post autor: BxBatman »

Pisze tutaj bo brak mi juz sil, bylem na kilku stacjach diagnostycznych mialem robiona zbieznosc nie bylo zadnych luzow... kola reaguja na malutki ruch kierownica , nie slychac stukow , zawieszenie ladnie wybiera ale co z teog bo jak wjade w dziury ,kostke, nierownosci, droge na ktorej jest wysypany taki granit to wszystko ale tow szystko czuje na kierownicy czuje jak kierownice pracuje i wiem ze gdybym ja puscil to latalaby ze wszystkie strony , przy hamowaniu na nierownosciach jest to samo trzeba mocno trzymac kierownice , czy to jest normalne ? bo chyba raczej nie ... jazda w Łodzi po dziurach to katorga jest dla mnie , ale gdy wyjade na rowny asfalt to wszystko jest elegancko auto sie dobrze prowadzi , wymienilem nawet tuleje wahaczy troche to polepszylo sytuacje ale nadal nie jest tak jak powinno byc moim zdaniem , przy skrecaniu nie ma stukow, ale czy za takie cos moze odpowiadac maglownica? ze kierownica tak trzesie na dziurach ? fakt przy kreceniu na psotoju stuka magiel troche ale czy on odpowiadac moze za takie szarpanie? juz nie wiem co mam zrobic ,
Miłosz
Specjalista
Posty: 3184
Rejestracja: 30 gru 13, 18:47
BMW: Lexus is 220d
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk

#20

Post autor: Miłosz »

Jak dla mnie to magiel do wymiany, zwłaszcza że nawet jak na postoju krecisz to stuka.
Mój --- > lexus is 220d
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Układ kierowniczy”