Kierownice skręca na nierównościach

Awatar użytkownika
BxBatman
Bywalec forum
Posty: 522
Rejestracja: 27/04/2015, 22:11
BMW: 318i N42B20A
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto:
Kontakt:

Re: Kierownice skręca na nierównościach

Post autor: BxBatman » 16/03/2016, 19:33

Sluchaj no auto ogolnie moge prowadzic jednym palcem , kierownica pieknie odbija , ale gdy np wjade w studzienke to sa takie drgania nie takie ze cala kiere mi w prawo wykreci ale tak ze zadrga i przestaje , oczywicsie gdy jade powoli to jest to do ogarniecia gorzej gdy jade szybciej i wpadne w jakas np zalatana dziure, gdy wjezdzam na kocie lby albo na kostke to kierownica drga , ja rozumiem jakby tak bylo na 17stkach no ok ciagnie bo szerokie kola i wgl no ale pozbylem sie 17stek przesiadlem na 16stki i nadal to samo , ogolnie to sprawa wyglada tak kupilem auto mialem do wymiany tuleje wahaczy przednich wymienilem na meyle hd , bylo ok polepszylo sie nie walilo tak po kierownicy, potem kupilem kola 17stki z lipnymi oponami wiec sprawa znow powrocila i prowadzalo na koleinach dziurach itd , potem pozbylem sie 17stek wrzucilem zimowe 16stki i sprawa znow sie powtrozyla , moze zalatwilem tuleje wahaczy tymi felgami , zbieznosci wtedy nie mialem zrobionej zrobilem ja z miesaic temu dopiero, po prostu szukam roznych opcji i na razie chce zaczac od najtanszych rozwiazan a nie pakowac hajs od razu w maglownice lub kolumne kierownicza , czytalem gdzies jeszce ze meyle hd sa za twarde i tez takie rzeczy sie moga dziac ze wahacz nie pracuje za bardzo i wszystko przenosi sie na kierownice


Awatar użytkownika
Dobrodziej_1983
Moderator
Posty: 5079
Rejestracja: 24/03/2014, 16:36
BMW: Sprzedane 318d+
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk
Tlen: do oddychania ropa do śmigania
VIN: PK82840
Kontakt:

Post autor: Dobrodziej_1983 » 16/03/2016, 20:03

Kurcze ciężki temat na odległość. . O tulejach Meyle sporo ludzi się wypowiadało, ale nie pamiętam żeby ktoś miał takie problemy.
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes-Benz W210 e290td sedan w ,,Classicu"

Awatar użytkownika
BxBatman
Bywalec forum
Posty: 522
Rejestracja: 27/04/2015, 22:11
BMW: 318i N42B20A
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto:
Kontakt:

Post autor: BxBatman » 16/03/2016, 20:08

Sprobuje jutro nagrac filmik moze wtedy bardziej to zobrazuje

Awatar użytkownika
BxBatman
Bywalec forum
Posty: 522
Rejestracja: 27/04/2015, 22:11
BMW: 318i N42B20A
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto:
Kontakt:

Post autor: BxBatman » 17/03/2016, 19:59

Fakt jechalem po ogromnych dziurach ale chcialem przedstawic to zjawisko , chodzi mi o te drgania na kierownicy , wstepnie mysle ze to tuleje tylne wahaczy , te z obejma...

https://www.youtube.com/watch?v=eOZkUTz_yno&feature=youtu.be

Awatar użytkownika
Dobrodziej_1983
Moderator
Posty: 5079
Rejestracja: 24/03/2014, 16:36
BMW: Sprzedane 318d+
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk
Tlen: do oddychania ropa do śmigania
VIN: PK82840
Kontakt:

Post autor: Dobrodziej_1983 » 17/03/2016, 22:35

Moim zdaniem problem tkwi w blokadzie położenia kierownicy. Odepnij klamrę i ustaw ją w położeniu początkowym i zapnij. Przejdź się i obserwuj czy jest poprawa ;)
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes-Benz W210 e290td sedan w ,,Classicu"


Awatar użytkownika
BxBatman
Bywalec forum
Posty: 522
Rejestracja: 27/04/2015, 22:11
BMW: 318i N42B20A
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto:
Kontakt:

Post autor: BxBatman » 19/03/2016, 14:13

Nie to nie to :D ale dzięki za chęci pomocy, wymienie tuleje wahaczy bo to mój główny podejrzany, dam znać czy coś sie zmienilo ewentualnie bedziemy kombinowac dalej :D

kuboleoss
Bywalec forum
Posty: 175
Rejestracja: 03/09/2015, 17:44
BMW: E46 M43TU B19
Rok produkcji: 0
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto:
Kontakt:

Post autor: kuboleoss » 02/05/2016, 13:41

I jak? Wymieniles te tuleje?

Awatar użytkownika
BxBatman
Bywalec forum
Posty: 522
Rejestracja: 27/04/2015, 22:11
BMW: 318i N42B20A
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto:
Kontakt:

Post autor: BxBatman » 02/05/2016, 21:03

Tak wymieniłem i się poprawiło o wiele :D

Awatar użytkownika
BxBatman
Bywalec forum
Posty: 522
Rejestracja: 27/04/2015, 22:11
BMW: 318i N42B20A
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto:
Kontakt:

Post autor: BxBatman » 15/05/2016, 12:32

Pisze tutaj bo brak mi juz sil, bylem na kilku stacjach diagnostycznych mialem robiona zbieznosc nie bylo zadnych luzow... kola reaguja na malutki ruch kierownica , nie slychac stukow , zawieszenie ladnie wybiera ale co z teog bo jak wjade w dziury ,kostke, nierownosci, droge na ktorej jest wysypany taki granit to wszystko ale tow szystko czuje na kierownicy czuje jak kierownice pracuje i wiem ze gdybym ja puscil to latalaby ze wszystkie strony , przy hamowaniu na nierownosciach jest to samo trzeba mocno trzymac kierownice , czy to jest normalne ? bo chyba raczej nie ... jazda w Łodzi po dziurach to katorga jest dla mnie , ale gdy wyjade na rowny asfalt to wszystko jest elegancko auto sie dobrze prowadzi , wymienilem nawet tuleje wahaczy troche to polepszylo sytuacje ale nadal nie jest tak jak powinno byc moim zdaniem , przy skrecaniu nie ma stukow, ale czy za takie cos moze odpowiadac maglownica? ze kierownica tak trzesie na dziurach ? fakt przy kreceniu na psotoju stuka magiel troche ale czy on odpowiadac moze za takie szarpanie? juz nie wiem co mam zrobic ,

Miłosz
Specjalista
Posty: 3191
Rejestracja: 30/12/2013, 18:47
BMW: Lexus is 220d
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk
Kontakt:

Post autor: Miłosz » 15/05/2016, 18:50

Jak dla mnie to magiel do wymiany, zwłaszcza że nawet jak na postoju krecisz to stuka.
Mój --- > lexus is 220d


ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ kierowniczy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości