kemer85 --->> E91 330d +
- kemer85
- Bywalec forum
- Posty: 183
- Rejestracja: 5 lut 12, 20:59
- BMW: F11 525d
- Rok produkcji: 2014
- Państwo: PL DE
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Memmingen
- VIN: D699123
Witam,
przedstawiam mój najnowszy nabytek jakim jest E91 330d Touring w automacie. Kupione w Monachium w jednym z tamtejszych komisów.
Rozkodowany VIN:
VIN: WBAVU91090KT18293
Type code: VU91
Model: 330D OL (EUR)
E-F-R series: E91
Series: 3
Type: TOUR
Steering: LL
Doors: 5
Engine: M57/T2
Displacement: 3.00
Power: 170 (231 hp)
Drive: HECK
Transmission: AUT
Paint code: 354 - TITANSILBER METALLIC
Upholstery code: LCB8 - LEDER DAKOTA/TER
Prod.date: 2008-04-08
S1CB ACEA / CO2 scope
S1CD Brake Energy Regeneration
S2CY BMW light alloy wheel, spider spoke 158
S3AC Trailer coupling
S4AB Fine wood trim burr walnut
S4AE Armrest front, retractable
S4UA Partially electric seat adjustment
S6AA BMW TeleServices
S6AB Control, Teleservices
S6FL USB/audio interface
P7R7 Innovation package
P7RS Package Comfort
S7SP Navi Professional/m.-ph.prep. Bluetooth
S8SC Telematics access request,country-spec.
S8SP Control unit COP
S205 Automatic transmission
S217 Active steering
S249 Multifunction f steering wheel
S255 Sports leather steering wheel
S313 Fold-in outside mirror
S320 Deleted, model lettering
S321 Exterior parts in vehicle colour
S322 Comfort access
S358 Climate comfort windscreen
S418 Luggage compartment package
S423 Floor mats, velours
S428 Warning triangle and first aid kit
S431 Interior rear-view mirror with auto dip
S481 Sports seat
S488 Lumbar support, driver and passenger
S493 Storage compartment package
S494 Seat heating driver/passenger
S502 Headlight cleaning system
S508 Park Distance Control (PDC)
S520 Fog lights
S521 Rain sensor
S522 Xenon Light
S524 Adaptive Headlights
S534 Automatic air conditioning
S544 Cruise control with brake function
S548 Kilometre speedo
S563 Light package
S609 Navigation system, Professional
S612 BMW Assist
S616 BMW Online
S620 Voice control
S633 Preparation, mobile phone, Business
S676 HiFi speaker system
L801 NATIONAL VERSION GERMANY
S851 Language version German
S863 Dealer List Europe
S879 Operating instructions German
przedstawiam mój najnowszy nabytek jakim jest E91 330d Touring w automacie. Kupione w Monachium w jednym z tamtejszych komisów.
Rozkodowany VIN:
VIN: WBAVU91090KT18293
Type code: VU91
Model: 330D OL (EUR)
E-F-R series: E91
Series: 3
Type: TOUR
Steering: LL
Doors: 5
Engine: M57/T2
Displacement: 3.00
Power: 170 (231 hp)
Drive: HECK
Transmission: AUT
Paint code: 354 - TITANSILBER METALLIC
Upholstery code: LCB8 - LEDER DAKOTA/TER
Prod.date: 2008-04-08
S1CB ACEA / CO2 scope
S1CD Brake Energy Regeneration
S2CY BMW light alloy wheel, spider spoke 158
S3AC Trailer coupling
S4AB Fine wood trim burr walnut
S4AE Armrest front, retractable
S4UA Partially electric seat adjustment
S6AA BMW TeleServices
S6AB Control, Teleservices
S6FL USB/audio interface
P7R7 Innovation package
P7RS Package Comfort
S7SP Navi Professional/m.-ph.prep. Bluetooth
S8SC Telematics access request,country-spec.
S8SP Control unit COP
S205 Automatic transmission
S217 Active steering
S249 Multifunction f steering wheel
S255 Sports leather steering wheel
S313 Fold-in outside mirror
S320 Deleted, model lettering
S321 Exterior parts in vehicle colour
S322 Comfort access
S358 Climate comfort windscreen
S418 Luggage compartment package
S423 Floor mats, velours
S428 Warning triangle and first aid kit
S431 Interior rear-view mirror with auto dip
S481 Sports seat
S488 Lumbar support, driver and passenger
S493 Storage compartment package
S494 Seat heating driver/passenger
S502 Headlight cleaning system
S508 Park Distance Control (PDC)
S520 Fog lights
S521 Rain sensor
S522 Xenon Light
S524 Adaptive Headlights
S534 Automatic air conditioning
S544 Cruise control with brake function
S548 Kilometre speedo
S563 Light package
S609 Navigation system, Professional
S612 BMW Assist
S616 BMW Online
S620 Voice control
S633 Preparation, mobile phone, Business
S676 HiFi speaker system
L801 NATIONAL VERSION GERMANY
S851 Language version German
S863 Dealer List Europe
S879 Operating instructions German
Ostatnio zmieniony 26 lis 17, 16:08 przez kemer85, łącznie zmieniany 4 razy.
Z BMW jak z kobietą-pięknieje przy odpowiednim mężczyźnie
kemer85
kemer85
-
- Przyjaciel forum
- Posty: 1499
- Rejestracja: 28 lis 14, 9:56
- BMW: E90
- Rok produkcji: 2007
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: Toruń
- Dzidek90
- Przyjaciel forum
- Posty: 3655
- Rejestracja: 16 lis 13, 19:13
- BMW: E91 Fl
- Rok produkcji: 2011
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Lędziny
- VIN: F038885
Środek petarda, szkoda ze automat
Bezawaryjności i szerokosci
Bezawaryjności i szerokosci
BMW
Dla Ciebie to trzy zwykle litery,
Dla mnie zaś silnik i koła cztery.
Jedyna marka która ma dusze,
Na inne auto juz się nie skuszę.
Dla Ciebie to trzy zwykle litery,
Dla mnie zaś silnik i koła cztery.
Jedyna marka która ma dusze,
Na inne auto juz się nie skuszę.
- kemer85
- Bywalec forum
- Posty: 183
- Rejestracja: 5 lut 12, 20:59
- BMW: F11 525d
- Rok produkcji: 2014
- Państwo: PL DE
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Memmingen
- VIN: D699123
Witam,
dzięki za miłe komentarze.
Udało się pstryknąć dwie fotki z moją byłą 325i
Brat jeździ nie narzeka ma już nalatane 210000km choć odzywa się już modół Vanos wg. diagnozy.
Tymczasem niebawem wezmnę się za wymianę filtrów i wycieraczek.
dzięki za miłe komentarze.
Udało się pstryknąć dwie fotki z moją byłą 325i
Brat jeździ nie narzeka ma już nalatane 210000km choć odzywa się już modół Vanos wg. diagnozy.
Tymczasem niebawem wezmnę się za wymianę filtrów i wycieraczek.
Z BMW jak z kobietą-pięknieje przy odpowiednim mężczyźnie
kemer85
kemer85
- kemer85
- Bywalec forum
- Posty: 183
- Rejestracja: 5 lut 12, 20:59
- BMW: F11 525d
- Rok produkcji: 2014
- Państwo: PL DE
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Memmingen
- VIN: D699123
Witam,
trochę się działo z autem przez ostatni czas.
Mianowicie wymieniłem filtr paliwa
Podejrzewam że siedział tam długo lub nawet od nowości. Niemiaszki nie skłonni do wymieniania czegoś ot tak, no chyba że się zepsuje lub zapali się jakaś kontrolka.
Powietrza i kabiny:
Filtr powietrza stary był chyba źle założony bo był pęknięty z jednej strony od przepływki, ale na pewno był stary bo twardy papier.
Podczas wymiany zauważyłem coś takiego:
To była szybka akcja 3h z popijaniem piwka we dwóch i:
Pod kolektorem wszystko zawalone olejem cieknącym spod klapek.
40 parę ojro i wylądowały zaślepki.
A klapki są tu:
Okleiłem też tylne lampy folią:
Wczoraj wymieniliśmy olej, tu zestaw z płukanką TEC. Wlaliśmy 8 litrów. Miał tu wlecieć Millers ale powariowali z ceną do tego wysyłka do DE już i tak przepłaciłem za płukankę.
Olej dzisiaj jak sprawdzałem stan po płukance TEC wygląda tak:
jest po prostu żółty.
Aha i wymyłem silnik od strony kolektora ssącego.
trochę się działo z autem przez ostatni czas.
Mianowicie wymieniłem filtr paliwa
Podejrzewam że siedział tam długo lub nawet od nowości. Niemiaszki nie skłonni do wymieniania czegoś ot tak, no chyba że się zepsuje lub zapali się jakaś kontrolka.
Powietrza i kabiny:
Filtr powietrza stary był chyba źle założony bo był pęknięty z jednej strony od przepływki, ale na pewno był stary bo twardy papier.
Podczas wymiany zauważyłem coś takiego:
To była szybka akcja 3h z popijaniem piwka we dwóch i:
Pod kolektorem wszystko zawalone olejem cieknącym spod klapek.
40 parę ojro i wylądowały zaślepki.
A klapki są tu:
Okleiłem też tylne lampy folią:
Wczoraj wymieniliśmy olej, tu zestaw z płukanką TEC. Wlaliśmy 8 litrów. Miał tu wlecieć Millers ale powariowali z ceną do tego wysyłka do DE już i tak przepłaciłem za płukankę.
Olej dzisiaj jak sprawdzałem stan po płukance TEC wygląda tak:
jest po prostu żółty.
Aha i wymyłem silnik od strony kolektora ssącego.
Z BMW jak z kobietą-pięknieje przy odpowiednim mężczyźnie
kemer85
kemer85
- kemer85
- Bywalec forum
- Posty: 183
- Rejestracja: 5 lut 12, 20:59
- BMW: F11 525d
- Rok produkcji: 2014
- Państwo: PL DE
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Memmingen
- VIN: D699123
Witam,
i stało się, powolne miejskie toczenie się oto co się zapaliło:
Nie pomogła nawet szybka jazda autostradą tak z półtorej godziny z taką prędkością, komp nałapał chyba za dużo błedów:
Kupiłem więc za namową kolegi w ATU(taka sieć warsztatów w DE) taki oto środek:
No to lecimy. Maska w górę, długa przedłużka, warto odkręcić wspornik mocowania zbiorniczka płynu kierowniczego od karoseri i od niego sam zbiorniczek i opuścić go w dół zyskując więcej miejsca.
Potrzebny był też specjalny klucz do sondy, który za sześciopak piwa pożyczyliśmy z ATU, nasze samoróbki nie dawały rady, wyginały się.
Ten płyn najlepiej wlać do tzw. ropownika i za pomocą wężyka wtrysnąć go do filtra, myslę że środki w sprayu też dały by radę. My się trochę gimnastykowaliśmy żeby go wtrysnąć bo miejsca nie było za wiele.
Znajomy mi go polecił bo używali go w warsztacie, z tym że on w sklepie kosztował 10 ojro a oni kasowali 300 ojro za usługę czyszczenia.
Trzeba go było wtrysnąć i poczekać 20 min, zanim go wprowadziliśmy całego 500ml to i tak tyle nam się zeszło. Potem wkręcić sondę, przykręcić wspornik i zbiorniczek. Po zapaleniu silnika dosłownie piana szła z wydechu, poł godziny na autostradę i spowrotem.
Na drugi dzień znajomy z pracy pokasował mi błędy i uruchomił procedurę wypalania filta i co najmniej 20 min i co najmniej 2000 obr/min tak trzeba było jechać.
Całkiem fajny ten program Carly for BMW.
Na razie spokój z DPF, zobaczymy jak długo?
Zapytowywuję się, gdzie ta ekologia? Rury usmolone od tego środka i od tego co wyczyścił, i tak wszystko poszło w atmosferę.
Pozdrawiam!
i stało się, powolne miejskie toczenie się oto co się zapaliło:
Nie pomogła nawet szybka jazda autostradą tak z półtorej godziny z taką prędkością, komp nałapał chyba za dużo błedów:
Kupiłem więc za namową kolegi w ATU(taka sieć warsztatów w DE) taki oto środek:
No to lecimy. Maska w górę, długa przedłużka, warto odkręcić wspornik mocowania zbiorniczka płynu kierowniczego od karoseri i od niego sam zbiorniczek i opuścić go w dół zyskując więcej miejsca.
Potrzebny był też specjalny klucz do sondy, który za sześciopak piwa pożyczyliśmy z ATU, nasze samoróbki nie dawały rady, wyginały się.
Ten płyn najlepiej wlać do tzw. ropownika i za pomocą wężyka wtrysnąć go do filtra, myslę że środki w sprayu też dały by radę. My się trochę gimnastykowaliśmy żeby go wtrysnąć bo miejsca nie było za wiele.
Znajomy mi go polecił bo używali go w warsztacie, z tym że on w sklepie kosztował 10 ojro a oni kasowali 300 ojro za usługę czyszczenia.
Trzeba go było wtrysnąć i poczekać 20 min, zanim go wprowadziliśmy całego 500ml to i tak tyle nam się zeszło. Potem wkręcić sondę, przykręcić wspornik i zbiorniczek. Po zapaleniu silnika dosłownie piana szła z wydechu, poł godziny na autostradę i spowrotem.
Na drugi dzień znajomy z pracy pokasował mi błędy i uruchomił procedurę wypalania filta i co najmniej 20 min i co najmniej 2000 obr/min tak trzeba było jechać.
Całkiem fajny ten program Carly for BMW.
Na razie spokój z DPF, zobaczymy jak długo?
Zapytowywuję się, gdzie ta ekologia? Rury usmolone od tego środka i od tego co wyczyścił, i tak wszystko poszło w atmosferę.
Pozdrawiam!
Z BMW jak z kobietą-pięknieje przy odpowiednim mężczyźnie
kemer85
kemer85
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 11 Odpowiedzi
- 6018 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kemer85
-
- 24 Odpowiedzi
- 5576 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kemer85
-
- 21 Odpowiedzi
- 6493 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: mariryb
-
- 4 Odpowiedzi
- 2274 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 8 Odpowiedzi
- 2189 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Lolezol
-
- 5 Odpowiedzi
- 1705 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 1 Odpowiedzi
- 1403 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: adamusiek
-
- 1 Odpowiedzi
- 1903 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Miłosz