Jakie amory na przód do M-technic ?

Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
rajax
Bywalec forum
Posty: 70
Rejestracja: 06/03/2014, 15:02
BMW: E46 Coupe 318 Ci N42
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Kontakt:

Jakie amory na przód do M-technic ?

Post autor: rajax » 03/05/2018, 0:23

Witajcie,
Mam seryjną zawiechę Mpakiet II. Jakie amorki polecacie na przód w oszczędnościowej wersji ?
Wiem że że Sasch, Bilstein itd ...
Szukam alternatywy, oczywiście nie najtańszego g..., ale jednak.
Bede wdzięczny za info od osób z doświadczeniem i wiedzą.


Awatar użytkownika
maniek21112
Bywalec forum
Posty: 2347
Rejestracja: 06/09/2017, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps/433nm 328ia sedan M52TU28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica/Wrocław
Kontakt:

Post autor: maniek21112 » 03/05/2018, 6:12

Monroe albo meyle.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT pomoc w oględzinach Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
Mój czarnuch 328ia

Analogowy13
Bywalec forum
Posty: 374
Rejestracja: 04/09/2016, 13:47
BMW: 318i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warka
Kontakt:

Post autor: Analogowy13 » 03/05/2018, 8:47

A jak wygląda sytuacja z amorami na tył też tak jak ww.? I drugie pytanie amory od m-pakietu są sztywniejsze i gorzej wybierają doły czy poprostu pracują w hmm w niższym położeniu ?
" W życiu piękne są chwile i tyle ... "
Obrazek

Awatar użytkownika
maniek21112
Bywalec forum
Posty: 2347
Rejestracja: 06/09/2017, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps/433nm 328ia sedan M52TU28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica/Wrocław
Kontakt:

Post autor: maniek21112 » 03/05/2018, 9:42

Mają krótszy skok, tył do sportowego dostosowania podwozia lub m-pakietowego to monroe, sachs już nie rozróżnia i do wszystkich rodzajów zawieszeń przewiduje ten sam amortyzator.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT pomoc w oględzinach Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
Mój czarnuch 328ia

rajax
Bywalec forum
Posty: 70
Rejestracja: 06/03/2014, 15:02
BMW: E46 Coupe 318 Ci N42
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Kontakt:

Post autor: rajax » 03/05/2018, 23:03

A o co chodzi z tymi amorami Sascha ? Dwa rożne modle jak widzę po numerach i dwie zdecydowanie inne ceny.

1. http://allegro.pl/amort-przod-2szt-bmw-e46-m-technik-sachs-odb-i6967853937.html

2. http://allegro.pl/amor-sachs-556874-556873-przod-bmw-e46-m-technik-i7179935604.html

Rozumiem że w przypadku tych drugich, sprzedawca fantazjuje że to do M-technic ?


Awatar użytkownika
maniek21112
Bywalec forum
Posty: 2347
Rejestracja: 06/09/2017, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps/433nm 328ia sedan M52TU28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica/Wrocław
Kontakt:

Post autor: maniek21112 » 04/05/2018, 6:31

Przecież na tych aukcjach są takie same, z tym, że w pierwszej masz 2 szt. + odboje a w drugiej sam jeden amortyzator. Pod zwykłe zawieszenie są tańsze, też nie widzę w tym nic niezwykłego.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT pomoc w oględzinach Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
Mój czarnuch 328ia

rajax
Bywalec forum
Posty: 70
Rejestracja: 06/03/2014, 15:02
BMW: E46 Coupe 318 Ci N42
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Kontakt:

Post autor: rajax » 04/05/2018, 16:20

Ok. Faktycznie nie zauwazylem ze tansza aukcja, fotyczy 1 szt. Bylo juz pozno i za duzo wina ;) Czyli te z aukcji sa do Mtechnik ?

Awatar użytkownika
maniek21112
Bywalec forum
Posty: 2347
Rejestracja: 06/09/2017, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps/433nm 328ia sedan M52TU28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica/Wrocław
Kontakt:

Post autor: maniek21112 » 04/05/2018, 18:47

Tak, są do m-pakietowego zawieszenia.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT pomoc w oględzinach Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
Mój czarnuch 328ia

rajax
Bywalec forum
Posty: 70
Rejestracja: 06/03/2014, 15:02
BMW: E46 Coupe 318 Ci N42
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Kontakt:

Post autor: rajax » 05/05/2018, 22:19

Ok, kupiłem Monroe za 580 zł.
Pytanie teraz czy jest niezbędne zrobić geometrię po wymianę amorków z przodu, czy można sobie jakoś sprytnie pooznaczać o obejść się bez tego ?

Awatar użytkownika
maniek21112
Bywalec forum
Posty: 2347
Rejestracja: 06/09/2017, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps/433nm 328ia sedan M52TU28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica/Wrocław
Kontakt:

Post autor: maniek21112 » 05/05/2018, 23:33

Każda ingerencja w zawieszenie wymaga ponownego ustawienia, ale jak chcesz przyoszczędzić to możesz zaznaczyć i skręcić jak było, jakoś będzie jeździć.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT pomoc w oględzinach Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
Mój czarnuch 328ia


ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości