Jakie amortyzatory do sprężyn JAMEX
Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
-
- Bywalec forum
- Posty: 457
- Rejestracja: 6 maja 12, 23:06
- BMW: E91
- Rok produkcji: 2007
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Siedlce
Witam, rozlal mi sie amortyzator, wiec przy okazji zmiany chce zalozyc nizsze sprezyny z przodu, bo teraz auto wyglada jakbym wozil worek kartofli w bagazniku, zdecydowalem sie na sprezyny JAMEX -30mm
http://allegro.pl/jamex-sprezyny-obnizajace-30mm-bmw-e46-przod-i5367267456.html
I tu moje pytanie, czy moge zakladac do nich pierwsze lepszy amortyzatory, czy trzeba szukac amortyzatorow o mniejszym skoku (np. ktore w opisie maja "do zawieszenia m-tech, do zawieszenia sportowego, itd.)?
Auto e46 2.0D
Pozdrawiam
EDIT: Teraz auto stoi tak:
[/quote]
http://allegro.pl/jamex-sprezyny-obnizajace-30mm-bmw-e46-przod-i5367267456.html
I tu moje pytanie, czy moge zakladac do nich pierwsze lepszy amortyzatory, czy trzeba szukac amortyzatorow o mniejszym skoku (np. ktore w opisie maja "do zawieszenia m-tech, do zawieszenia sportowego, itd.)?
Auto e46 2.0D
Pozdrawiam
EDIT: Teraz auto stoi tak:
[/quote]
-
- Specjalista
- Posty: 5238
- Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
- BMW: 330ci 535d
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Radom Wieniawa
Do takiego odnizenia mozesz dać seryjne amortyzatory.
Pomyslał bym o obniżeniu przodu i tyłu, jak sam przód to tył będzie bardzo sterczał i moze zle sie prowadzić bo tył będzie bardziej miękki
Pomyslał bym o obniżeniu przodu i tyłu, jak sam przód to tył będzie bardzo sterczał i moze zle sie prowadzić bo tył będzie bardziej miękki
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
-
- Bywalec forum
- Posty: 457
- Rejestracja: 6 maja 12, 23:06
- BMW: E91
- Rok produkcji: 2007
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Siedlce
tzn. Zdjecie nie bardzo oddaje to co teraz sie dzieje. Wrazenie jest takie, ze auto stoi klinem, ale z zadartym przodem, duzo wieksze mam dziury miedzy oponą, a nadkolem z przodu niz z tylu. Wymienialem sprezyny z tylu bo obie byly pekniete, ale nic to nie dalo. Dlatego postanowilem, ze opuszczac bede tylko przód.
-
- Bywalec forum
- Posty: 90
- Rejestracja: 26 kwie 15, 7:39
- BMW: e92 LCI / e53 LCI
- Rok produkcji: 11
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Pyskowice
jak wymieniasz sprężyny na sportowe to wymień komplet... odczujesz to w prowadzeniu autka
do -30 możesz mieć fabryczne amorki
nie wiem jaki masz przebieg, ale jak 200.000km i więcej to zastanów się czy przy okazji nie warto wymienić amortyzatorów na nowe...
do -30 możesz mieć fabryczne amorki
nie wiem jaki masz przebieg, ale jak 200.000km i więcej to zastanów się czy przy okazji nie warto wymienić amortyzatorów na nowe...
-
- Bywalec forum
- Posty: 174
- Rejestracja: 8 cze 15, 14:45
- BMW: E46 320d+
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: MW
Podłączę się do wątku żeby nie robić kolejnego tematu mi rownież dziś wylał się amortyzator i muszę je zmienić. Docelowo zmienię przód a za jakieś dwa miechy tył. Nie mam mtechnikowego zawieszenia, ale chcę autko trochę obniżyć. Nie chcę gwintu bo jeżdżę duzo po słabych drogach i nie chce jeździć jak na taczkach dlatego pomyślałem o amortyzatorach i sprężynach. Obniżenia nie chcę dużego takie by jeździć normalnie po drogach i nie przycierać więc myślę przód -60mm lub -40 i tył -40 lub -20. I stąd moje pytanie jakie kupić amorki zeby nie rozleciały sie po miesiącu? Myslałem o bilsteinach ale czy -40mm ich szybko nie wykończą? Jeśli macie jakieś porpozycje to chętnie rozważę
-
- Bywalec forum
- Posty: 126
- Rejestracja: 6 kwie 13, 18:34
- BMW: E91 320d chip na 185KM i 390 Nm
- Rok produkcji: 2007
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Gliwice
Sachs Advantage z czerwonym paskiem na przód. Według Sachsa są od standardowego zawieszenia do -40. Były wsadzane w m-technik -20. Na tył Maciek z Części do BMW doradził mi Monroe Reflex E1343. Mam je z fabrycznymi sprężynami m-technik -20 i działają bardzo dobrze, złego słowa o nich powiedzieć nie mogę. Sachsa na tył nie polecę, bo już Saschs zakończył produkcję tych z czerwonym paskiem na tył (robią już tylko na przód), a te niebieskie to w sumie amorki jak każdy inny.
-
- Bywalec forum
- Posty: 311
- Rejestracja: 28 cze 14, 10:17
- BMW: 325i EU3
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: podkarpackie
- Miasto: RZE
ja mogę polecić amorki kayaba excel-g, sprawują się jak najbardziej ok, powinieneś dostać w granicach 500zł z osłonami i odbojami, tak jak większość seryjnych można posadzić max -40mm, niewiem jak jest z żywotnością przy obniżaniu, może ktoś inny coś powie na ten temat
-
- Bywalec forum
- Posty: 174
- Rejestracja: 8 cze 15, 14:45
- BMW: E46 320d+
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: MW
Dostałem dobrą ofertę na Bilsteiny B4 i chyba na nie się skuszę... ale nadal sie zastanawiam nad obniżeniem. Chciałbym żeby przod troche opadł bo jest wysoko a tył delikatnie tylko, ale słyszałem że na spręzynach MTS -40mm przód i -20mm tył, właśnie tył mocno siada... Mial ktos z tym do czynienia?
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 1 Odpowiedzi
- 968 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: mariryb
-
- 4 Odpowiedzi
- 3656 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: yeti
-
- 3 Odpowiedzi
- 3205 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 9 Odpowiedzi
- 4615 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Flaczek
-
- 2 Odpowiedzi
- 3396 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Majster320d
-
- 1 Odpowiedzi
- 1639 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 16 Odpowiedzi
- 3533 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Przemqtm
-
- 3 Odpowiedzi
- 1303 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: mefjupe
-
- 0 Odpowiedzi
- 976 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: sebas
-
- 3 Odpowiedzi
- 2624 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Dobrodziej_1983