Jakie amortyzatory do sprężyn JAMEX

Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
KEMN1
Bywalec forum
Posty: 457
Rejestracja: 6 maja 12, 23:06
BMW: E91
Rok produkcji: 2007
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Siedlce

#1

Post autor: KEMN1 »

Witam, rozlal mi sie amortyzator, wiec przy okazji zmiany chce zalozyc nizsze sprezyny z przodu, bo teraz auto wyglada jakbym wozil worek kartofli w bagazniku, zdecydowalem sie na sprezyny JAMEX -30mm
http://allegro.pl/jamex-sprezyny-obnizajace-30mm-bmw-e46-przod-i5367267456.html
I tu moje pytanie, czy moge zakladac do nich pierwsze lepszy amortyzatory, czy trzeba szukac amortyzatorow o mniejszym skoku (np. ktore w opisie maja "do zawieszenia m-tech, do zawieszenia sportowego, itd.)?
Auto e46 2.0D
Pozdrawiam

EDIT: Teraz auto stoi tak:
Obrazek[/quote]
mariryb
Specjalista
Posty: 5238
Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
BMW: 330ci 535d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom Wieniawa

#2

Post autor: mariryb »

Do takiego odnizenia mozesz dać seryjne amortyzatory.

Pomyslał bym o obniżeniu przodu i tyłu, jak sam przód to tył będzie bardzo sterczał i moze zle sie prowadzić bo tył będzie bardziej miękki
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
KEMN1
Bywalec forum
Posty: 457
Rejestracja: 6 maja 12, 23:06
BMW: E91
Rok produkcji: 2007
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Siedlce

#3

Post autor: KEMN1 »

tzn. Zdjecie nie bardzo oddaje to co teraz sie dzieje. Wrazenie jest takie, ze auto stoi klinem, ale z zadartym przodem, duzo wieksze mam dziury miedzy oponą, a nadkolem z przodu niz z tylu. Wymienialem sprezyny z tylu bo obie byly pekniete, ale nic to nie dalo. Dlatego postanowilem, ze opuszczac bede tylko przód.
ppatryk
Bywalec forum
Posty: 90
Rejestracja: 26 kwie 15, 7:39
BMW: e92 LCI / e53 LCI
Rok produkcji: 11
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Pyskowice

#4

Post autor: ppatryk »

jak wymieniasz sprężyny na sportowe to wymień komplet... odczujesz to w prowadzeniu autka

do -30 możesz mieć fabryczne amorki



nie wiem jaki masz przebieg, ale jak 200.000km i więcej to zastanów się czy przy okazji nie warto wymienić amortyzatorów na nowe...
Obrazek
rosin
Bywalec forum
Posty: 174
Rejestracja: 8 cze 15, 14:45
BMW: E46 320d+
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: MW

#5

Post autor: rosin »

Podłączę się do wątku żeby nie robić kolejnego tematu ;) mi rownież dziś wylał się amortyzator i muszę je zmienić. Docelowo zmienię przód a za jakieś dwa miechy tył. Nie mam mtechnikowego zawieszenia, ale chcę autko trochę obniżyć. Nie chcę gwintu bo jeżdżę duzo po słabych drogach i nie chce jeździć jak na taczkach :P dlatego pomyślałem o amortyzatorach i sprężynach. Obniżenia nie chcę dużego takie by jeździć normalnie po drogach i nie przycierać więc myślę przód -60mm lub -40 i tył -40 lub -20. I stąd moje pytanie jakie kupić amorki zeby nie rozleciały sie po miesiącu? Myslałem o bilsteinach ale czy -40mm ich szybko nie wykończą? Jeśli macie jakieś porpozycje to chętnie rozważę ;)
Baratheon
Bywalec forum
Posty: 126
Rejestracja: 6 kwie 13, 18:34
BMW: E91 320d chip na 185KM i 390 Nm
Rok produkcji: 2007
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Gliwice

#6

Post autor: Baratheon »

Sachs Advantage z czerwonym paskiem na przód. Według Sachsa są od standardowego zawieszenia do -40. Były wsadzane w m-technik -20. Na tył Maciek z Części do BMW doradził mi Monroe Reflex E1343. Mam je z fabrycznymi sprężynami m-technik -20 i działają bardzo dobrze, złego słowa o nich powiedzieć nie mogę. Sachsa na tył nie polecę, bo już Saschs zakończył produkcję tych z czerwonym paskiem na tył (robią już tylko na przód), a te niebieskie to w sumie amorki jak każdy inny.
Obrazek
konrados94
Bywalec forum
Posty: 311
Rejestracja: 28 cze 14, 10:17
BMW: 325i EU3
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: RZE

#7

Post autor: konrados94 »

ja mogę polecić amorki kayaba excel-g, sprawują się jak najbardziej ok, powinieneś dostać w granicach 500zł z osłonami i odbojami, tak jak większość seryjnych można posadzić max -40mm, niewiem jak jest z żywotnością przy obniżaniu, może ktoś inny coś powie na ten temat
NCS Expert, INPA, potrzebujesz pomocy z samochodem- pisz, chętnie pomogę :beer:
Obrazek
rosin
Bywalec forum
Posty: 174
Rejestracja: 8 cze 15, 14:45
BMW: E46 320d+
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: MW

#8

Post autor: rosin »

Dostałem dobrą ofertę na Bilsteiny B4 i chyba na nie się skuszę... ale nadal sie zastanawiam nad obniżeniem. Chciałbym żeby przod troche opadł bo jest wysoko a tył delikatnie tylko, ale słyszałem że na spręzynach MTS -40mm przód i -20mm tył, właśnie tył mocno siada... Mial ktos z tym do czynienia?
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Zawieszenie”