Jakie amortyzatory do eibach pro kit

Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
Alvin
Bywalec forum
Posty: 275
Rejestracja: 2 lis 15, 17:54
BMW: E46 323i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: RDM

#1

Post autor: Alvin »

Witam. Muszę zakupić amortyzatory do e46 na przód. Wsadzone są sprężyny eibach pro kit i myślę jakie dobrać do tego amortyzatory. Sachsa nie biorę pod uwagę ponieważ jest zbyt drogi. Myślałem nad Meyle ewentualnie Monroe lub KYB. Które z tych amorkow dadzą radę z pro kitem? Chodzi mi o to że sprężyny są już pewnie trochę ułożone i boję się że po założeniu nowych amortyzatorów samochód będzie stał wyżej niż wcześniej. Miał ktoś z Was jakieś doświadczenia w tym temacie?
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10306
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#2

Post autor: maniek21112 »

Monroe pod sportowe dostosowanie podwozia i będzie dobrze. Amortyzator nie ma nic do wysokości tylko każde rozłożenie/złożenie kolumny powoduje, że na początku auto stoi wyżej i musi się ułożyć, choć nie jest to wielka różnica ale ja ją zawsze zauważam.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#3

Post autor: MARC »

Pro kit to mała różnica względem serii. Miałem je tak samo jak sportline i wiele innych gwintów od tanich po TEIN.
Wg mnie amor może być w tym przypadku zwykły.
Alvin
Bywalec forum
Posty: 275
Rejestracja: 2 lis 15, 17:54
BMW: E46 323i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: RDM

#4

Post autor: Alvin »

Dzięki za pomoc, wybór padł na amortyzatory Meyle
Awatar użytkownika
yeti
Bywalec forum
Posty: 247
Rejestracja: 10 sty 18, 19:22
BMW: 320
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: swarzędz

#5

Post autor: yeti »

maniek21112 pisze: 31 gru 18, 12:46 Amortyzator nie ma nic do wysokości tylko każde rozłożenie/złożenie kolumny powoduje, że na początku auto stoi wyżej i musi się ułożyć, choć nie jest to wielka różnica ale ja ją zawsze zauważam.
w teorii nie ma, w praktyce okazuje się amortyzatory mają różnie zamocowane mocowanie dolne sprężyny (tak producenci nie dbają o idealnie wymiary jak fabryka zakłada) i czasami wychodzi czasami niżej bądź wyżej, do tego krótsze / dłuższe tłoczysko zmienia napięcie wstępne sprężyny i potrafi obniżyć auta, choć nie są to wielkie różnice, rzędu paru milimetrów ale czasami daje się to zauważyć.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Zawieszenie”