Jakią instalacje LPG wybrać do 323i 2.5L 170KM

Awatar użytkownika
Pele
Bywalec forum
Posty: 20
Rejestracja: 11/11/2016, 20:27
BMW: BMW E46 323i Sedan
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto:
Kontakt:

Jakią instalacje LPG wybrać do 323i 2.5L 170KM

Postautor: Pele » 17/12/2016, 20:51

Witam drogich kolegów.
Od jakiegoś czasu zastanawiam się o instalacji LPG do auta. Dużo się robi kilometrów a ceny paliw jak ceny nie bawem sięgną 5PLN. Jak na ten silnik 2.5L i tak nie nażekam co do spalania pali jakieś 9.2-9.5/100km ale wiadomo można by było coś taniej jeździć :(
Moje pytanie jaką instalacje wybrać tak do około 2,7tys myśę nad STAGIEM 300-6 no i co do niego jakie wtryski i cała reszta podzespołów. Interesuje mnie również jakaś duża butla na LPG w kole zapasowym tak żeby tam mi wpadło najlepiej 50L przy tankowaniu. Mam warsztat koło siebie znajomy mówił, że zakładają najwięcej lo-gaz ale jak chce staga to też może założyć tylko, że lo-gaz ma 5lat gwarancji a stag 2lata. Ciekawi mnie co wy możecie polecić ja w tej kwestii jestem ciemny wiem tyle co przeczytam gdyż to nie moja branża :) no i może mi kogoś polecicie :)
Wolę się co nieco dowiedzieć bo jeden znajomy miał wiecej problemu w 1.8 e46 i wiecej siedział u gazownika niż jeździł gdyż ten drugi stwierdził, iż ktoś się uczył tam gaz zakładać... Więc co polecicie do 2,7tys zł z montażem :)


Awatar użytkownika
Dawid0405
Bywalec forum
Posty: 107
Rejestracja: 21/10/2016, 21:39
BMW: E46 330D
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto: GW
Kontakt:

Postautor: Dawid0405 » 17/12/2016, 21:54

z tego co tak kiedyś gadałem z ojcem to najlepsze do tego silnika jest instalacja z firmy AGcentrum Zenit Pro albo blue box z najlepszej jakości wtryskami od Herkulesa z tego co wiem to nawet ostatnio taką instalacje wkładał do 4 litrowej X5 więc podejrzewam że u ciebie będzie dobrze chodzić:D
BMW - To Styl, Pasja, Miłość i włożone serce a ty i tak powiesz że burakowóz bo zwyczajnie cię na niego nie stać...
Obrazek

Tyson150
Bywalec forum
Posty: 63
Rejestracja: 02/04/2016, 17:27
BMW: E46 R6 150km
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto:
Kontakt:

Postautor: Tyson150 » 18/12/2016, 0:02

U mnie w Łódzkim ceny instalacji 6 cylindrowych to koszt min.3100 zł. STAG jest bardzo dobry,ale generalnie poszukaj dobrego gazownika i niech on Ci coś zaproponuje, spytaj na czym zazwyczaj pracuje bo może akurat lepiej czuje się w X marce i będzie to potrafił lepiej zestroić co jest niezwykle istotne. Co do pojemności to nie kojarzę, ja mam chyba 50l butle ale wchodzi mi chyba koło 46l, wiem,że mogłem mieć większą ale się nie zdecydowałem bo różnica była nieznaczna (chyba z 5-6l więcej),a już teraz to pokrycie twarde bagażnika nie leży tak dobrze. Ja u siebie mam instalację KME (wtryski Baracuda) i jestem zadowolony mimo,że podobnie jak Ty początkowo celowałem w STAG'a. Pamiętaj aby nie oszczędzać na instalacji bo oszczędności mają być po montażu a nie przed :)

Awatar użytkownika
Pele
Bywalec forum
Posty: 20
Rejestracja: 11/11/2016, 20:27
BMW: BMW E46 323i Sedan
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto:
Kontakt:

Postautor: Pele » 18/12/2016, 5:54

No właśnie chcę żeby to było dobrze zrobione i zestrojone :) co do ceny to co miasto to jest inna :) podjadę do gazownika może na tyg i się dowiem co i jak.
Ostatnio zmieniony 18/12/2016, 11:02 przez Pele, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Dawid0405
Bywalec forum
Posty: 107
Rejestracja: 21/10/2016, 21:39
BMW: E46 330D
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto: GW
Kontakt:

Postautor: Dawid0405 » 18/12/2016, 8:41

a i jedź do gazownika co ma serwis AGcentrum a nie się podszywa bo mój ojciec jest autoryzowanym serwisem tej marki i wielu przyjeżdża do niego że założyli gdzie indziej i dziwią się że nie maja gwarancji a mój ojciec mówi krótko "nie założył/a pan/i w serwisie AGcentrum więc ja nie mogę uznać gwarancji taka jest polityka tej marki gazu a raczej dbałość o klienta bo tamci prywaciarze nie znają tej instalacji bo nie mają szkoleń jak osoby będące serwisami nie wiem gdzie dokładnie mieszkasz ale wejdź sobie na http://www.agcentrum.pl/gdzie_zalozyc_instalacje_lpg i tam znajdź sobie najbliższy serwis
BMW - To Styl, Pasja, Miłość i włożone serce a ty i tak powiesz że burakowóz bo zwyczajnie cię na niego nie stać...
Obrazek


Awatar użytkownika
Pele
Bywalec forum
Posty: 20
Rejestracja: 11/11/2016, 20:27
BMW: BMW E46 323i Sedan
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto:
Kontakt:

Postautor: Pele » 18/12/2016, 11:30

Dawid0405 pisze:a i jedź do gazownika co ma serwis AGcentrum a nie się podszywa bo mój ojciec jest autoryzowanym serwisem tej marki i wielu przyjeżdża do niego że założyli gdzie indziej i dziwią się że nie maja gwarancji a mój ojciec mówi krótko "nie założył/a pan/i w serwisie AGcentrum więc ja nie mogę uznać gwarancji taka jest polityka tej marki gazu a raczej dbałość o klienta bo tamci prywaciarze nie znają tej instalacji bo nie mają szkoleń jak osoby będące serwisami nie wiem gdzie dokładnie mieszkasz ale wejdź sobie na http://www.agcentrum.pl/gdzie_zalozyc_instalacje_lpg i tam znajdź sobie najbliższy serwis

No właśnie u mnie jest gość co ma autoryzowaną sieć i robi w BRC dokładnie ale pewnie inne również montuje jak na obecną chwile to znajomemu poprawiał on po pewnym innym instalatorze instalacje i dosłownie się śmiał kto tak spier.. instalacje :) do niego mam zamiar się wybrać. A z tych punktów co twój ojciec robi to najbliższy mam 60km od siebie w Kielcach

Awatar użytkownika
Dawid0405
Bywalec forum
Posty: 107
Rejestracja: 21/10/2016, 21:39
BMW: E46 330D
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto: GW
Kontakt:

Postautor: Dawid0405 » 18/12/2016, 12:34

To ma autoryzacje tylko BRC więc AG nie może wsadzać no BRC osobiście bym nie wsadzał jak to powiedział mój ojciec "BRC jest sto lat za murzynami" on też to wkładał ale twierdził że czas iść do przodu szukał innej firmy znalazł AG i jest zadowolony z jakości ich instalacji nie ma z nią problemu rozwinął swój warsztat na tyle że aktualnie wkłada instalacje do benzyny i do diesla więc samo mówi przez siebie :D
BMW - To Styl, Pasja, Miłość i włożone serce a ty i tak powiesz że burakowóz bo zwyczajnie cię na niego nie stać...
Obrazek

Awatar użytkownika
Pele
Bywalec forum
Posty: 20
Rejestracja: 11/11/2016, 20:27
BMW: BMW E46 323i Sedan
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto:
Kontakt:

Postautor: Pele » 18/12/2016, 13:07

To polecił by mi jakąś dobrą instalacje dla mnie :) Chociaż ja i tak w większości jestem za STAGIEm :D i pewnie STAGA wrzucę do siebie chociaż jak nie będzie dużej różnicy w cenie to wole lepszą oczywiście

Awatar użytkownika
Dawid0405
Bywalec forum
Posty: 107
Rejestracja: 21/10/2016, 21:39
BMW: E46 330D
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto: GW
Kontakt:

Postautor: Dawid0405 » 18/12/2016, 14:45

ja ci mówię mój ojciec wsadza tą z AG do wszystkiego wsadzał do bmw x4 4 litry wsadzał do opla vectry c 3.2, bmw E90 2.5 ostatnio wsadził i gość zadowolony tak więc ja np innej bym nie wsadził
BMW - To Styl, Pasja, Miłość i włożone serce a ty i tak powiesz że burakowóz bo zwyczajnie cię na niego nie stać...
Obrazek

kiceq
Bywalec forum
Posty: 135
Rejestracja: 09/05/2015, 18:01
BMW: e46 coupe
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Kobylka
Kontakt:

Postautor: kiceq » 18/12/2016, 14:46

Polecam Ci zainteresowac sie sterownikiem polskiej produkcji Lpgtech. Firma stworzyla osoba ktora projektowala je dla Staga. Generalnie sterownik to element ktory az tak duzego znaczenia nie ma. Kwestia innego interfejsu do ustawiania i raczej preferencji montazysty. Wtryski musza byc szybkie i wydajne zeby wtrysk nie nakladal sie na siebie. Tutaj polecam szczegolnie barracudy pojedyncze lub jej pierwowzory od keihina(sa drogie). Z tanszych troche lpgtech dragon, herkulesy, hany. Reduktor w ostatnich czasach najczesciej wybieranym pod wgledem stosunku jakosci i ceny jest kme gold ktory wystarcza do 300 km. Przeowdy fi8 i najwazniejsze. Odpowiednie wystrojenie w warunkach rzeczywistych najlepiej z skrecona sonda szerokopasmowa i biezaca kontrola jej wskazan. Tak stroi sie samochody tuningowane i tak powinno sie stroic kazdy jeden przypadek ;)no moze poza za 1.4 benzyna ktora jezdzic moze na autoadaptacji. Pamietaj tez ze lepiej zeby samochod palil troche wiecej gazu niz mniej, przy bogatej mieszance temperatura spalania jest nizsza i silnik dluej bedzie w lepszej kondycji. Warto jeszcze zwrocic uwage na to zeby reduktor wpiety byl jak najkrotszymi przewodami po to aby nie zmienila sie znacznie objetosc ukladu chlodzenia. Pozdrawian

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka



Wróć do „LPG”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość