Kolego dużo pracy jest przy wymianie tego napinacza no i pytanie czy można wymienić sam napinacz czy trzeba cały rozrząd.Jarando pisze:Ja Ci "zrzędzi" jak odpalasz na zimnym, to na 99,99% masz połamany napinasz łańcucha rozrządu.
Zrób za wczasu, bo kiedyś możesz nie wrócić do domu.
Na szczęście w tym silniku rozrząd jest bez kolizyjnym, ale po co płacić za lawetę.
Co do wyboru oleju, ja do swojego N20 leje 5W30 i po wymianie odmy zżera mi może 200-300 ml oleju na 1000 km.
Pewnie jakbym jeszcze zrobił uszczelniacze zaworowe, to brał by go jeszcze mniej.
Dziwne trochę z tym zakupem oleju w UK.
W Irlandii również wszelkie części mechaniczne zamawia się po numerze rejestracyjnym, ale płyny eksploatacyjne w tym olej, można spokojnie znaleźć na półce sklepowej.
Stuknięte fonem
Co do zakupu oleju to też można kupić na półce w UK tylko że wiedza sprzedających jest bardzo znikoma dlatego moje pytanie co rekomendują koledzy i użytkownicy BMW ale teraz mam już pełną jasność że 5W30.