Skończyło się wymianą na nową czy naprawą?danielo6666 pisze:u mnie była padnieta pompa oleju
jaki olej do N42B20A
-
- Bywalec forum
- Posty: 392
- Rejestracja: 30 gru 10, 16:43
- BMW: e46 318i 143KM
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: podkarpackie
- Miasto: mielec
skończylo sie wymiana na używana gdyz nowa to spory koszt
-
- Bywalec forum
- Posty: 392
- Rejestracja: 30 gru 10, 16:43
- BMW: e46 318i 143KM
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: podkarpackie
- Miasto: mielec
witajcie
koledzy z tym klekotaniem to nie jest taka prosta sprawa
włąsnie byłem u adama w Raszynie i po roku czasu walki z tym klekotaniem wreszcie jest ok
i chwała ADAMOWI
czego nie moge powiedziec o MATEUSZU Z MROWLI koło RZESZOWA
rok temu mateusz PONOC? wymienil jeden samoregulator nr. 4 lub 5 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AX51&mospid=47662&btnr=11_3189&hg=11&fg=25 pare dni bylo ok i znowu zaczeło klekotać
przez rok czasu kazał mi wymieniać rózne cześci które nie dawały zadnej poprawy
a adam znalazł bład po paru minutach ( komputer nie pokazywał błedów )
uszkodzony był zespól regulacyjny wałka rozrzadu ssącego i teraz ani na moment nic nie zaklekocze 9 caly czas cisza
omijacie mateusza z MROWLI!!!!!!!!!
koledzy z tym klekotaniem to nie jest taka prosta sprawa
włąsnie byłem u adama w Raszynie i po roku czasu walki z tym klekotaniem wreszcie jest ok
i chwała ADAMOWI
czego nie moge powiedziec o MATEUSZU Z MROWLI koło RZESZOWA
rok temu mateusz PONOC? wymienil jeden samoregulator nr. 4 lub 5 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AX51&mospid=47662&btnr=11_3189&hg=11&fg=25 pare dni bylo ok i znowu zaczeło klekotać
przez rok czasu kazał mi wymieniać rózne cześci które nie dawały zadnej poprawy
a adam znalazł bład po paru minutach ( komputer nie pokazywał błedów )
uszkodzony był zespól regulacyjny wałka rozrzadu ssącego i teraz ani na moment nic nie zaklekocze 9 caly czas cisza
omijacie mateusza z MROWLI!!!!!!!!!
-
- Bywalec forum
- Posty: 114
- Rejestracja: 7 cze 10, 19:19
- BMW: 318i N42B20 Touring
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: podlaskie
- Miasto: Białystok
To teraz możliwe, że masz już wymienione oba elementy czyli zespół regulacyjny wałka rozrządu zaworów wydechowych i ssących skoro wcześniej któryś z nich wymieniono Ci. Napisz jeszcze ile Cię to kosztowało (może być na pw) i jak długo trwała naprawa auta u Adama, bo fachowców do naszych aut można szukać jak igły w stogu siana
-
- Bywalec forum
- Posty: 392
- Rejestracja: 30 gru 10, 16:43
- BMW: e46 318i 143KM
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: podkarpackie
- Miasto: mielec
witaj
jeden zespól regulacyjny ( nowy w aso ) to koszt ok. 900zł
ja w sumie zapłacilem 1100zł z wymiana i dolał mi jeszcze prawie 1l oleju castrola edge 5w30
ja spedziłem u adama prawie cały dzień ( wczesniej telefonicznie sie umówiłem i byłem u niego o 9 rano a odjechałem o 16)
tak długo zeszło bo na poczatku podejzewał zle ustawiony rozrzad i ustawili go po czym były testy jazdy ( zadnej poprawy) komputer nie pokazywał błedów
więc wymienili ten zespól regulacyjny wałka ssacego i nastała cisza ( zero klekotu) u mnie to też po krótkiej jeżdzie silnik przełączał się w tryb awaryjny
a teraz niewazne czy silnik jest ciepły czy zimny cichutko pracuje i tak ma byc
żadne klekotanie itp.
niestety w tym silniku własnie szybko sie zuzywaja te zespoły regulacyjne a spowodowane to jest złym doborem oleju i okresami jego wymiany
dlatego lejcie 5w30 long life 01 castrol jest bardzo dobry tylko z pewnego żródła kupujcie
a i koledzy nie słuchajcie że TEN TYP PO ROZGRZANIU MA PRACOWAC JAK DIESEL bo to ewidentny poczatek awarii tych zespolow regulacyjnych
a i adam powiedział ze w aso sie nie bawia tylko każa wymienić cały rozrzad włącznie z dwoma zespołami regulacyjnymi i jeszcze jakiesć uszczelki i oringi i kasuja za to ponad 4000zł a przewaznie jest zepsuty jeden element
no ale serwisy z tego zyją ( stac cie na BMW to stac cie na naprawy)
dlatego polecam adama z RASZYNA zna sie na rzeczy
ja przejechałem do niego 300km w jedna strone ale było warto
jeden zespól regulacyjny ( nowy w aso ) to koszt ok. 900zł
ja w sumie zapłacilem 1100zł z wymiana i dolał mi jeszcze prawie 1l oleju castrola edge 5w30
ja spedziłem u adama prawie cały dzień ( wczesniej telefonicznie sie umówiłem i byłem u niego o 9 rano a odjechałem o 16)
tak długo zeszło bo na poczatku podejzewał zle ustawiony rozrzad i ustawili go po czym były testy jazdy ( zadnej poprawy) komputer nie pokazywał błedów
więc wymienili ten zespól regulacyjny wałka ssacego i nastała cisza ( zero klekotu) u mnie to też po krótkiej jeżdzie silnik przełączał się w tryb awaryjny
a teraz niewazne czy silnik jest ciepły czy zimny cichutko pracuje i tak ma byc
żadne klekotanie itp.
niestety w tym silniku własnie szybko sie zuzywaja te zespoły regulacyjne a spowodowane to jest złym doborem oleju i okresami jego wymiany
dlatego lejcie 5w30 long life 01 castrol jest bardzo dobry tylko z pewnego żródła kupujcie
a i koledzy nie słuchajcie że TEN TYP PO ROZGRZANIU MA PRACOWAC JAK DIESEL bo to ewidentny poczatek awarii tych zespolow regulacyjnych
a i adam powiedział ze w aso sie nie bawia tylko każa wymienić cały rozrzad włącznie z dwoma zespołami regulacyjnymi i jeszcze jakiesć uszczelki i oringi i kasuja za to ponad 4000zł a przewaznie jest zepsuty jeden element
no ale serwisy z tego zyją ( stac cie na BMW to stac cie na naprawy)
dlatego polecam adama z RASZYNA zna sie na rzeczy
ja przejechałem do niego 300km w jedna strone ale było warto
-
- Bywalec forum
- Posty: 116
- Rejestracja: 24 lut 11, 22:08
- BMW: E46
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Gdynia
- Lokalizacja: Gdynia
Zdecydowałem się na Motul 8100 X-clean+ 5w30 no i po 10 tyś powiem że pije mi go więcej niż castrola EDGE. więc chyba znowu zaleje castrola. Mowa o silniku N42B20A. Castrol Edge pił 1L / 10000km a teraz motula pije 1l na 5000km.
-
- Bywalec forum
- Posty: 116
- Rejestracja: 24 lut 11, 22:08
- BMW: E46
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Gdynia
- Lokalizacja: Gdynia
Mały UPDATE:
Castrol sobie nieźle radzi, już przejechane 8000 tyś km i żadnej dolewki. (Kupiłem w Polskiej dystrybucji, z hurtowni motoryzacyjnej bezpośrednio)
Motul nie współpracował najlepiej, więc już nigdy go więcej!
Castrol sobie nieźle radzi, już przejechane 8000 tyś km i żadnej dolewki. (Kupiłem w Polskiej dystrybucji, z hurtowni motoryzacyjnej bezpośrednio)
Motul nie współpracował najlepiej, więc już nigdy go więcej!
-
- Weteran
- Posty: 662
- Rejestracja: 22 lut 10, 22:51
- BMW: E46 330i
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto:
Ja w tym silniku zastosowałem płukankę firmy Millers oraz olej Millers Trident 5W30 Long-life spec. bmw LL 04' (nie jestem fanem tego całego long-life ale wiedząc, ze silniki N42 mają bardzo czuły rozrząd i te zespoły regulacyjne na jakośc oleju to zalałem taki jaki życzy sobie producent).
Przejechane 8tyś km i silnik nie wziął grama oleju ! (oczywiście nie licze ~100ml, które dolałem ale nie ma siły zeby chociaż tyle nie wziął jakikolwiek silnik).
Pozdrawiam
Przejechane 8tyś km i silnik nie wziął grama oleju ! (oczywiście nie licze ~100ml, które dolałem ale nie ma siły zeby chociaż tyle nie wziął jakikolwiek silnik).
Pozdrawiam
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 22 Odpowiedzi
- 12192 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: koko2403
-
- 1 Odpowiedzi
- 2118 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 6 Odpowiedzi
- 10155 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: darek2341
-
- 4 Odpowiedzi
- 7604 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kuchar
-
- 16 Odpowiedzi
- 14919 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: przemek2209
-
- 4 Odpowiedzi
- 3094 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: PSZBMW
-
- 3 Odpowiedzi
- 1633 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Kowal_e46
-
- 1 Odpowiedzi
- 1710 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kosteg
-
- 2 Odpowiedzi
- 3707 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: GUMMISS