Jaki klucz do świec żarowych BMW E46 320d

Awatar użytkownika
Broder
Specjalista
Posty: 2090
Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: EX93017

#11

Post autor: Broder »

devtox pisze:
rafał18 pisze:Roznie bywa, ostatnio wymienialem swiece i 3 wyszly a z czwartej wyszedl tylko gwint a reszta zostala w głowicy. Jak ktos ma problem zeby pozniej zaplacic za taka operacje to niech wymienia sam. Ryzyko jest tak i tak a za darmo nikt robic nie bedzie.
Broder ma 100% racji jak dla mnie
No sprawa swiec jest oczywiscie ciezka i wiadomo ze istnieje ryzyko wiec zabezpieczenie sie przez mechanika jest zrozumiale.

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
W temaie z ledami zwroilem juz na to uwage i widze ze slusznie, bo po raz kolejny nie mozesz sie zdecydowac co napisac i walisz 2 sobie sprzeczne posty jden za drugim :)
Odkrecenie takiej sruby wydechu tez nazwiesz roztargnieniem czy niewiedza?
Obrazek
Czas kosztuje i tego klient tez w dzisiejszych czasach nie rozumie.
Obrazek
Awatar użytkownika
devtox
Bywalec forum
Posty: 141
Rejestracja: 6 lis 17, 2:54
BMW: 320d n47
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Kutno

#12

Post autor: devtox »

Broder pisze:
devtox pisze:
rafał18 pisze:Roznie bywa, ostatnio wymienialem swiece i 3 wyszly a z czwartej wyszedl tylko gwint a reszta zostala w głowicy. Jak ktos ma problem zeby pozniej zaplacic za taka operacje to niech wymienia sam. Ryzyko jest tak i tak a za darmo nikt robic nie bedzie.
Broder ma 100% racji jak dla mnie
No sprawa swiec jest oczywiscie ciezka i wiadomo ze istnieje ryzyko wiec zabezpieczenie sie przez mechanika jest zrozumiale.

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
W temaie z ledami zwroilem juz na to uwage i widze ze slusznie, bo po raz kolejny nie mozesz sie zdecydowac co napisac i walisz 2 sobie sprzeczne posty jden za drugim :)
Odkrecenie takiej sruby wydechu tez nazwiesz roztargnieniem czy niewiedza?
Obrazek
Czas kosztuje i tego klient tez w dzisiejszych czasach nie rozumie.
A Ty dalej nie nauczyles sie czytac ze zrozumieniem i masz problem z interpretacja? Czego nie rozumiesz w stwierdzeniu ze rozumiem ze mechanik zabezpiecza sie przed odpowiedzialnoscia informujac klienta o mozliwych powiklaniach? W pierwszym poscie zapytalem czy klient powinien placic za blad mechanika jesli ten sie wykaze rozstargnieniem lub niewiedza. I mowa byla o wykrecaniu swiec zarowych o nie starej srubie na laczeniu wydechu...

Rozebrac Ci zdanie na czynniki pierwsze? Mam mowic "Kali jesc, Kali spac" zebys po prostu odpowiedzial na pytanie zamiast przytaczac swoje bezsensowne nadinterpretacje niezwiazane z tematem?

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
GUMMISS
Przyjaciel forum
Posty: 4024
Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
BMW: 318i Touring
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: brodnica
Lokalizacja: Kawki
Płeć:

#13

Post autor: GUMMISS »

devtox pisze:
Broder pisze:
devtox pisze:No sprawa swiec jest oczywiscie ciezka i wiadomo ze istnieje ryzyko wiec zabezpieczenie sie przez mechanika jest zrozumiale.

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
W temaie z ledami zwroilem juz na to uwage i widze ze slusznie, bo po raz kolejny nie mozesz sie zdecydowac co napisac i walisz 2 sobie sprzeczne posty jden za drugim :)
Odkrecenie takiej sruby wydechu tez nazwiesz roztargnieniem czy niewiedza?
Obrazek
Czas kosztuje i tego klient tez w dzisiejszych czasach nie rozumie.
A Ty dalej nie nauczyles sie czytac ze zrozumieniem i masz problem z interpretacja? Czego nie rozumiesz w stwierdzeniu ze rozumiem ze mechanik zabezpiecza sie przed odpowiedzialnoscia informujac klienta o mozliwych powiklaniach? W pierwszym poscie zapytalem czy klient powinien placic za blad mechanika jesli ten sie wykaze rozstargnieniem lub niewiedza. I mowa byla o wykrecaniu swiec zarowych o nie starej srubie na laczeniu wydechu...

Rozebrac Ci zdanie na czynniki pierwsze? Mam mowic "Kali jesc, Kali spac" zebys po prostu odpowiedzial na pytanie zamiast przytaczac swoje bezsensowne nadinterpretacje niezwiazane z tematem?

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
[emoji23][emoji23][emoji23]

Wysłane z mojego Redmi 4A przy użyciu Tapatalka
Bo Możemy Więcej...
L W G 8)
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10306
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#14

Post autor: maniek21112 »

Myślę, że na takie dyskusje odpowiedniejszym miejscem jest pw :wink:
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Awatar użytkownika
rafał18
Partner forum
Posty: 1731
Rejestracja: 5 kwie 14, 17:58
BMW: e46 touring 2.0d
Rok produkcji: 99
Państwo: Islandia
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: kef

#15

Post autor: rafał18 »

devtox pisze:
Broder pisze:
GUMMISS pisze:Jak będziesz czul że świeca nie chce się wykręcić tylko zaczyna się ukręcac idź do mechanika niech on ją potem wywierca na swój koszt.
Sa jeszcze tacy naiwni mechanicy? Z tego co napisales wyraznie wpychasz mechanika na mine. Dlaczego ma placic za wykrecanie, skoro to nie jego wina ze ktos nie wymienial swiec dlugi czas i swieca sie zapiekla (a dodatkowo juz jest naderwana przez wlasciciela)? Nielogiczne choc wiem, ze klient zawsze ma pretensje do mechanika jak cos nie idzie bo to on trzymal narzedzia w rece jak cos sie urwalo ;)
U nas dostajesz informacje przed robota o kosztach ewentualnie zerwanej swiecy, wykrecamy na twoja odpowiedzialnosc.
A co jesli to mechanik popelni blad? Klient placi za niewiedze czy roztargnienie mechanika?

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
Proponuje to robic samemu, sciagniecie kolektora to jest max 30min a jak nie to dzwonic do ASO.
Nie myli sie tylko ten co nic nie robi ;)
Awatar użytkownika
Broder
Specjalista
Posty: 2090
Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: EX93017

#16

Post autor: Broder »

Broder pisze:U nas dostajesz informacje przed robota o kosztach ewentualnie zerwanej swiecy, wykrecamy na twoja odpowiedzialnosc.
devtox pisze:A co jesli to mechanik popelni blad? Klient placi za niewiedze czy roztargnienie mechanika?
devtox pisze:No sprawa swiec jest oczywiscie ciezka i wiadomo ze istnieje ryzyko wiec zabezpieczenie sie przez mechanika jest zrozumiale.
No wiec jest oczywista, czy nie jest oczywista? Zdecydowales sie juz??
A to ze dostales zdjecie wydechu w temacie o sweicach zarowych i nie umiesz polaczyc ze soba tych 2 faktow to juz nie moja wina. Gdyby mechanik kasowal za roboczogodziny , sam bys te swiece rwal zebami.
Uwaga, znowu nadinterpretacja i kolejny element silnika - tym razem wtryski z diesla (nie wiem czy to nie za duzy przyplyw informacji dla ciebie w jednym poscie, ogarniasz jeszcze?)
2 dni walki zeby je wyciagnac bez uszkodzen to roztragnienie i nasza niewiedza? Czy moze jednak to wlasciciel auta nie byl swiadomy ze ma taki gnoj? I kto za to zaplaci ?
Obrazek
Dalsza dyskusja z toba nie ma sensu, ponoc to ja malo w zyciu widzialem, a jednak jest na odwrot.
Bez odbioru
rafał18 pisze:Proponuje to robic samemu, sciagniecie kolektora to jest max 30min a jak nie to dzwonic do ASO.
Nie myli sie tylko ten co nic nie robi ;)
:good:
Obrazek
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10306
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#17

Post autor: maniek21112 »

Broder pisze:2 dni walki zeby je wyciagnac bez uszkodzen to roztragnienie i nasza niewiedza? Czy moze jednak to wlasciciel auta nie byl swiadomy ze ma taki gnoj? I kto za to zaplaci ?
Obrazek
Jaki silnik? Widzę, że nie najstarsze m57 skoro są o-ringi na nich. Czyżby m57n i nieprawidłowy montaż? Za lekko były dokręcone czy nic takiego nie zauważyłeś?
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Awatar użytkownika
Broder
Specjalista
Posty: 2090
Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: EX93017

#18

Post autor: Broder »

m47n 4szt. , obok leza wtryski na wymiane.
Uszkodzona byla uszczelka pod deklem, lalo olej + wtryski po super regeneracji oczywiscie bez kodowania i nowych IMA + zerwane szpilki wtryskow w pokrywie. Temat juz stary bo gdzies z przed roku, ale zdjecia sobie trzymam w kolekcji ;)
Obrazek
Obrazek
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”