Kurde, albo mnie kompletnie nikt tutaj nie rozumie, albo ja to tak kijowo tłumacze o co mi chodzi...
Pierwsza kwestia, to lampy dedykowane do sedana po lifcie, na wzór tych z coupe po lifcie, a nie lampy od coupe; lampy qp/sedan różnią się, i nie pasują wymiennie.
Druga kwestia, to lampy sedana po lifcie:
jak widać są w nich 3 żarówki pełniące funkcję świateł drogowych, jedna w części wewnętrznej (która dodatkowo pełni funkcję halogenu, poprzez zwiększenie napięcia prądu), dwie w części zewnętrznej,
To lampy założone w moim sedanie:
Jak widać, lampy są na wzór tych od coupe po lifcie, żarówki nr 2 i 3 są zastąpione przez ledy, a żarówka nr 1 zostaje na swoim miejscu, i wszystko świeci jak powinno, żadnego błędu spalonych żarówek nie wywala.
W qp po lifcie, fabrycznie świecą tylko ledy, a w klapie, czyli części wewnętrznej jest sam halogen, w poliftowym sedanie, jak już wspomniałem świecą 3 żarówki, po założeniu lamp ledowych średnio to wygląda, dlatego chcę wyłączyć żarówkę nr 1, (tą w wewnętrznej części), i cały czas pytam o to jak to zrobić ?
Wiem że można by wyjąć żarówki nr 1 i wstawić w ich miejsce opornik, wtedy lampy świeciłyby jak chcę, i nie byłoby błędu spalonych żarówek, ale nie byłoby też halogenu, więc takie rozwiązanie nie wchodzi w grę, dlatego szukam sposobu który pozwoli wyłączyć wewnętrzne żarówki, bez ich wyjmowania, tak żeby przy normalnych światłach drogowych, świeciły same ledy, a w razie potrzeby można było włączyć halogen i żeby działał, o to w tym wszystkich się rozchodzi, mam nadzieje że tym razem znajdę odpowiedź na moje pytanie, a nie jakieś sugestie o dyskotece z tyłu czy tanich ledach.