Jak sprawdzić czy ma sie tempomat e46

Problemy i ich rozwiązania związane z elektroniką i alarmami w Naszych trójkach
zibi_j1
Weteran
Posty: 5880
Rejestracja: 1 lut 14, 13:22
BMW: e46 318d
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Warszawa

#51

Post autor: zibi_j1 »

Nie szansa tylko pewność.
Wszystko będzie działać.
BMW by Zibi - czyli jak feniks z popiołów (dosłownie :) )
https://e46forum.pl/bmw-by-zibi-318d-320d-podsumowanie-roczne-s-13313#p92483

Obrazek
Awatar użytkownika
zajacxx
Bywalec forum
Posty: 185
Rejestracja: 30 sie 16, 17:43
BMW: e46 323ci HellRot
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto:

#52

Post autor: zajacxx »

zibi_j1 pisze:Nie szansa tylko pewność.
Wszystko będzie działać.
O widzisz, tempomat to kluczowy atut w negocjacjach z żoną, o zgodę na zmianę kiery :D

Pytanie jeszcze o temat kiera z poduszka jedno nabojową / dwu nabojową. O co chodzi jak na to patrzeć przy kupnie kierownicy. Czy to ma wpływ/ kompatybilność itp.?

Dziękuje serdecznie.
tituchpl
Bywalec forum
Posty: 28
Rejestracja: 26 lip 13, 15:16
BMW: E46 318i N46 2004, planuję drugie 330i 325i
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław
VIN: KS54431

#53

Post autor: tituchpl »

Awatar użytkownika
Krzysiek669
Moderator
Posty: 3314
Rejestracja: 9 lip 11, 18:45
BMW: było E46 320d, E91 318d, jest E46 325i
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin

#54

Post autor: Krzysiek669 »

Każda z tych kierownic posiada panel multi, jeśli zarazem jest wiązka z multi do taśmy to jedynie będzie trzeba dołożyć 3 kabelki u Ciebie ( 2 z modułu świateł do podświetlenia panelu i sterowania radiem oraz 1 do kompa pod maską, który odpowiada za tempomat).
tituchpl
Bywalec forum
Posty: 28
Rejestracja: 26 lip 13, 15:16
BMW: E46 318i N46 2004, planuję drugie 330i 325i
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław
VIN: KS54431

#55

Post autor: tituchpl »

Krzysiek669 pisze:
Każda z tych kierownic posiada panel multi, jeśli zarazem jest wiązka z multi do taśmy to jedynie będzie trzeba dołożyć 3 kabelki u Ciebie ( 2 z modułu świateł do podświetlenia panelu i sterowania radiem oraz 1 do kompa pod maską, który odpowiada za tempomat).
Na allegro kupię zestaw takich kabelków? Czy pytać sprzedających kierownicę?
kemoT
Bywalec forum
Posty: 82
Rejestracja: 11 sty 15, 11:11
BMW: e46 320d M47N
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Rzeszow

#56

Post autor: kemoT »

Widziałem kiedyś zestaw, gdzie wpinało się kable w ori kostki i nie trzeba było niczego ciąć. Tylko cena była zbliżona do kosztu zakupu samej kierownicy. Wszyscy po prostu wpinają się zwykłym kablem w instalacje auta. Możesz najwyżej zapytać sprzedawce, czy w kierownicy jest cała wiązka. Do reszty podłączenia są poradniki krok po kroku.
tituchpl
Bywalec forum
Posty: 28
Rejestracja: 26 lip 13, 15:16
BMW: E46 318i N46 2004, planuję drugie 330i 325i
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław
VIN: KS54431

#57

Post autor: tituchpl »

kemoT pisze:Widziałem kiedyś zestaw, gdzie wpinało się kable w ori kostki i nie trzeba było niczego ciąć. Tylko cena była zbliżona do kosztu zakupu samej kierownicy. Wszyscy po prostu wpinają się zwykłym kablem w instalacje auta. Możesz najwyżej zapytać sprzedawce, czy w kierownicy jest cała wiązka. Do reszty podłączenia są poradniki krok po kroku.
Kupiłem poniższą kierownicę:

http://allegro.pl/bmw-e46-e39-x3-x5-kierownica-poduszka-multifunkc-i6645790905.html

Masz na myśli takie zestawy:

http://allegro.pl/bmw-3-e46-multifunkcja-tempomat-doposazenie-oem-i6702086285.html
http://allegro.pl/bmw-e46-doposazenie-oem-multifunkcja-tempomat-i6702501370.html
kemoT
Bywalec forum
Posty: 82
Rejestracja: 11 sty 15, 11:11
BMW: e46 320d M47N
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Rzeszow

#58

Post autor: kemoT »

Coś takiego, ale z tego co widzę to i tak trzeba przeciąć kable. Złączki, pin i kawałek kabla kupisz za kilka złotych i nie będzie nic gorzej niż przy tym zestawie. A kierownica wygląda, że ma wszystkie taśmy w środku.
zibi_j1
Weteran
Posty: 5880
Rejestracja: 1 lut 14, 13:22
BMW: e46 318d
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Warszawa

#59

Post autor: zibi_j1 »

Nic nie tniesz. Dokładasz trzy piny pod kierownicą. Jeden w puszce kompa. W dwa kable przy module LCM wpinasz sie na szybkozłączki. Ja oplatam wiązki taśmą bawełnianą i jest jak ori. Robiąc to komercyjnie brałem 60 zł z moimi częściej i klient po godzinie wyjeżdżał z tempomatem.
BMW by Zibi - czyli jak feniks z popiołów (dosłownie :) )
https://e46forum.pl/bmw-by-zibi-318d-320d-podsumowanie-roczne-s-13313#p92483

Obrazek
kawbandos
Bywalec forum
Posty: 248
Rejestracja: 9 gru 18, 19:52
BMW: 330xi e46
Rok produkcji: 1000
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
VIN: xxxxx

#60

Post autor: kawbandos »

Siema, nie działa tempomat. Multifunkcja działa. Bezpiecznik 7 i 41 niespalony. Kontrolki w pasofcie Brake test, brake light oraz clutch działają prawidłowo. Brak błędu przepływomierza. Co jeszcze można sprawdzić?
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Elektronika”