Jak rozpoznać silnik?

Awatar użytkownika
rafał18
Partner forum
Posty: 1731
Rejestracja: 5 kwie 14, 17:58
BMW: e46 touring 2.0d
Rok produkcji: 99
Państwo: Islandia
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: kef

#31

Post autor: rafał18 »

To powiedz ze silnik jak i przebieg do uzgodnienia
Awatar użytkownika
Dzidek90
Przyjaciel forum
Posty: 3655
Rejestracja: 16 lis 13, 19:13
BMW: E91 Fl
Rok produkcji: 2011
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Lędziny
VIN: F038885

#32

Post autor: Dzidek90 »

rafał18 pisze:To powiedz ze silnik jak i przebieg do uzgodnienia
:lol: :lol: :ROFL: :lol: :ROFL: :lol: :ROFL:
BMW
Dla Ciebie to trzy zwykle litery,
Dla mnie zaś silnik i koła cztery.
Jedyna marka która ma dusze,
Na inne auto juz się nie skuszę.
Awatar użytkownika
GUMMISS
Przyjaciel forum
Posty: 4029
Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
BMW: 318i Touring
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: brodnica
Lokalizacja: Kawki
Płeć:

#33

Post autor: GUMMISS »

bt04jugok pisze:Dziwny ten silnik M52TU na zdjęciu :) ale tak czy siak przecież klientowi nie pokażę tego punktu na silniku.
Nie musisz pokazywać. Wiesz co masz i tego się trzymaj przy rozmowie z kupującym. A jak kupujący nie wierzy to niech sprawdzi wybity numer części na bloku, a Ty masz pewność co tam zobaczy.

Wysłane z mojego Redmi 4A przy użyciu Tapatalka
Bo Możemy Więcej...
L W G 8)
bt04jugok
Bywalec forum
Posty: 33
Rejestracja: 13 kwie 17, 11:12
BMW: 328Ci
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto:

#34

Post autor: bt04jugok »

Temat rozwiązany. Wystarczy wsadzić w otwór świecy jakiegoś druta, kręcić kołem pasowym i zaznaczyć najwyższy i najniższy punkt tłoka, po czym zmierzyć odległość na drucie i mamy pięknie podaną wartość skoku tłoka. Mam silnik 2.5 niestety a miało być to 2.8. Zupełnie nie rozumiem, dlaczego wcześniej ubzdurałem sobie, że trzeba zdjąć głowicę żeby to zmierzyć. Dzięki wszystkim za podpowiedzi.
Awatar użytkownika
Jarando
Moderator
Posty: 2164
Rejestracja: 14 lip 15, 18:15
BMW: G31 530d xDrive
Rok produkcji: 2017
Państwo: Irlandia-Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Mallow-Żywiec
Płeć:

#35

Post autor: Jarando »

bt04jugok pisze:Temat rozwiązany. Wystarczy wsadzić w otwór świecy jakiegoś druta, kręcić kołem pasowym i zaznaczyć najwyższy i najniższy punkt tłoka, po czym zmierzyć odległość na drucie i mamy pięknie podaną wartość skoku tłoka. Mam silnik 2.5 niestety a miało być to 2.8. Zupełnie nie rozumiem, dlaczego wcześniej ubzdurałem sobie, że trzeba zdjąć głowicę żeby to zmierzyć. Dzięki wszystkim za podpowiedzi.
Jarando pisze:Ja bym użył jakiegod długiego cieńkiego pręciku, wsadził w gniazdo świecy, kręcił wałem i mniej więcej mierzył jakimś metrem, ile się ten pręt wysuwa.
Podczas takiego pomiaru, te 9 mm różnicy w skoku tłoka na pewno będzie widać.

Pamiętaj, że wszystko robisz na własną odpowiedzialność i nie ponoszę odpowiedzialności za ewentualne szkody.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Czyli zrobiłeś jak sugerowałem na początku.
Brawo TY
Pozdrawiam

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Jeśli masz przepiękną żonę, odlotową kochankę, super brykę,
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”