Jak rozpoznać silnik?
- Broder
- Specjalista
- Posty: 2090
- Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
- BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wroclaw
- VIN: EX93017
byl juz taki temat wiem po co zaczynac kolejny watek.
Pomijam juz fakt ze chyba latwiej odczytac co jest nabite na bloku niz kombinowac z pomiarem skoku korby/tloka
Pomijam juz fakt ze chyba latwiej odczytac co jest nabite na bloku niz kombinowac z pomiarem skoku korby/tloka
-
- Bywalec forum
- Posty: 33
- Rejestracja: 13 kwie 17, 11:12
- BMW: 328Ci
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: świętokrzyskie
- Miasto:
Łatwiej? A co trzeba zrobić, żeby to odczytać? Bo z tego co wyczytałem, to numery wybite są na silniku na boku najbliżej szyby a tam nie ma opcji dojrzeć czegokolwiek bez wyjmowania silnika, już się gimnastykowałem z wpuszczaniem kamerki sportowej z podświetleniem. I podobno jest gdzieś z prawej strony, ale trzebaby zdejmować kolektor dolotowy co też nie jest proste, bo tam jest bardzo ciasno. Kupa roboty.Broder pisze:byl juz taki temat wiem po co zaczynac kolejny watek.
Pomijam juz fakt ze chyba latwiej odczytac co jest nabite na bloku niz kombinowac z pomiarem skoku korby/tloka
Masz jakiś inny pomysł?
- GUMMISS
- Przyjaciel forum
- Posty: 4029
- Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
- BMW: 318i Touring
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: brodnica
- Lokalizacja: Kawki
- Płeć:
To może jak nie hamowania, nie odczytanie numerów to po osprzecie i jego numerach da się dojść co to za piecyk? Nie możliwe za każde m52 i m54 miały te same klamoty pod maską, a różniły się tylko wnętrzem silnika..........
Wysłane z mojego Redmi 4A przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Redmi 4A przy użyciu Tapatalka
Bo Możemy Więcej...
L W G
L W G
-
- Bywalec forum
- Posty: 33
- Rejestracja: 13 kwie 17, 11:12
- BMW: 328Ci
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: świętokrzyskie
- Miasto:
No właśnie wychodzi na to, że wszystkie M52TU miały takie same klamoty. Może jedynie 2.0 miał coś innego, ale między 2.5 a 2.8 nie ma różnicy.GUMMISS pisze:To może jak nie hamowania, nie odczytanie numerów to po osprzecie i jego numerach da się dojść co to za piecyk? Nie możliwe za każde m52 i m54 miały te same klamoty pod maską, a różniły się tylko wnętrzem silnika..........
Wysłane z mojego Redmi 4A przy użyciu Tapatalka
Na Realoem wszystko co widzę jest kompatybilne z 2.0 i wszystkimi większymi, oczywiście mowa o silnikach M52TU czyli na podwójnym vanosie.
Przeczytałem już całe internety, po mechanikach pytałem i nic, nikt nie ma pomysłu jak to sprawdzić.
Zresztą hamownia może nie odzwierciedlić tego, jaka jest pojemność, bo silnik ma już trochę nalatane i może nie mieć serii.
- GUMMISS
- Przyjaciel forum
- Posty: 4029
- Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
- BMW: 318i Touring
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: brodnica
- Lokalizacja: Kawki
- Płeć:
Ale różnica w mocach nie jest po 5KM i 2Nm tylko kilkadziesiąt. Jak zamiast 190 wyjdzie 155 to powinieneś mieć obraz tego co tam siedzi.
Wysłane z mojego Redmi 4A przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Redmi 4A przy użyciu Tapatalka
Bo Możemy Więcej...
L W G
L W G
- Broder
- Specjalista
- Posty: 2090
- Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
- BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wroclaw
- VIN: EX93017
Ale bajki opowiadasz. Wchodzisz pod auto, sciagasz oslony i nawet sie nie starajac specjalnie widzusz co siedzi w aucie.bt04jugok pisze:Łatwiej? A co trzeba zrobić, żeby to odczytać? Bo z tego co wyczytałem, to numery wybite są na silniku na boku najbliżej szyby a tam nie ma opcji dojrzeć czegokolwiek bez wyjmowania silnika, już się gimnastykowałem z wpuszczaniem kamerki sportowej z podświetleniem. I podobno jest gdzieś z prawej strony, ale trzebaby zdejmować kolektor dolotowy co też nie jest proste, bo tam jest bardzo ciasno. Kupa roboty.Broder pisze:byl juz taki temat wiem po co zaczynac kolejny watek.
Pomijam juz fakt ze chyba latwiej odczytac co jest nabite na bloku niz kombinowac z pomiarem skoku korby/tloka
Masz jakiś inny pomysł?
Zrobilem zdjecie specjalnie dla ciebie dzialajac dzis pod swoim autem
Druga sprawa o której pisalem juz w innym temacie to uchwyt do wyciagania silnika ma na sobie naklejke od wewnetrznej strony, ale mozna go latwo zmienic i nie daje 100% pewnosci
Kolejne zdjecie specjalnie dla ciebie
Uwielbiam takie tematy gdzie ktos pyta o rade, dostaję kilka ale "nie chce mu sie" z nich skorzytac
-
- Bywalec forum
- Posty: 33
- Rejestracja: 13 kwie 17, 11:12
- BMW: 328Ci
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: świętokrzyskie
- Miasto:
Dzięki kolego, zajrzę tam dziśBroder pisze:Ale bajki opowiadasz. Wchodzisz pod auto, sciagasz oslony i nawet sie nie starajac specjalnie widzusz co siedzi w aucie.bt04jugok pisze:Łatwiej? A co trzeba zrobić, żeby to odczytać? Bo z tego co wyczytałem, to numery wybite są na silniku na boku najbliżej szyby a tam nie ma opcji dojrzeć czegokolwiek bez wyjmowania silnika, już się gimnastykowałem z wpuszczaniem kamerki sportowej z podświetleniem. I podobno jest gdzieś z prawej strony, ale trzebaby zdejmować kolektor dolotowy co też nie jest proste, bo tam jest bardzo ciasno. Kupa roboty.Broder pisze:byl juz taki temat wiem po co zaczynac kolejny watek.
Pomijam juz fakt ze chyba latwiej odczytac co jest nabite na bloku niz kombinowac z pomiarem skoku korby/tloka
Masz jakiś inny pomysł?
Zrobilem zdjecie specjalnie dla ciebie dzialajac dzis pod swoim autem
Druga sprawa o której pisalem juz w innym temacie to uchwyt do wyciagania silnika ma na sobie naklejke od wewnetrznej strony, ale mozna go latwo zmienic i nie daje 100% pewnosci
Kolejne zdjecie specjalnie dla ciebie
Uwielbiam takie tematy gdzie ktos pyta o rade, dostaję kilka ale "nie chce mu sie" z nich skorzytac
A powiedz mi, kto mi napisał o tym w tym temacie i nie posłuchałem?
-
- Bywalec forum
- Posty: 56
- Rejestracja: 19 wrz 17, 20:58
- BMW: E46 N42B18
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: wielkopolskie
- Miasto: Swarzędz
- VIN: CK10033
w temacie jak rozpoznać silnik polecam ten link: https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e46-316i-lim_200203/repair-manuals/11-engine/11-00-engine-general/HncUawo
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 9 Odpowiedzi
- 2874 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: rafał18
-
- 4 Odpowiedzi
- 1963 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: pixma
-
- 4 Odpowiedzi
- 2453 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: rafał18
-
- 5 Odpowiedzi
- 2094 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: mack10koro
-
- 4 Odpowiedzi
- 1274 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 9 Odpowiedzi
- 4042 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: AnAnAss
-
- 8 Odpowiedzi
- 2141 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Palec11
-
- 3 Odpowiedzi
- 780 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost