Jak podkręcić 318i

Wszystko związane z podkręcaniem mechaniki E46
isolato

#21

Post autor: isolato »

Analogowy13 pisze:
Samniewiemkto pisze:
Analogowy13 pisze:Tylko 185km/h ? :o
No ja swojej nie chce cisnąć itp ale moja poszła 202 km/h ...
To ty może masz 316i to też M43 ale nie ma disy bodajże ...
SWAP na M54B30 w przedlifcie ?
Niiiiggdy , sam fakt z tym że olej bierze jak honda ... 3.0 podobno nie wiem nie ma nie trzyma mocy ...
Kolega ma 2.2 chyba po remoncie ( pierścienie itp.) Olej i tak pij.
Jak jesteś nie poważny to M50b25 a jak mądry i nie katujesz M52b28 ... Po lekkiej mechanice 2 z przodu na lajcie
Sam chce kiedyś SWAP na 2.8 <3
Jak masz pisać "podobno", "nie wiem" itd. To nie pisz nic. Zadbane M54B30 to najlepsze co można mieć pod maską w zwyklym E46. Olej bierze każde M54, w zależności od zużycia pierścieni. M52 też piją. A z tą mocą to są takie bzdury wpisywane, że głowa boli. Każde sprawne M54B30 objezdza jak chce M52B28.
Trzeba pamiętać że najmłodszy polift ma już 12 lat ...
i jest stokroć lepszy niż obecne 2-3 letnie cud-autka każdej marki :good:
Awatar użytkownika
rafał18
Partner forum
Posty: 1731
Rejestracja: 5 kwie 14, 17:58
BMW: e46 touring 2.0d
Rok produkcji: 99
Państwo: Islandia
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: kef

#22

Post autor: rafał18 »

Samniewiemkto pisze:
Analogowy13 pisze:Tylko 185km/h ? :o
No ja swojej nie chce cisnąć itp ale moja poszła 202 km/h ...
To ty może masz 316i to też M43 ale nie ma disy bodajże ...
SWAP na M54B30 w przedlifcie ?
Niiiiggdy , sam fakt z tym że olej bierze jak honda ... 3.0 podobno nie wiem nie ma nie trzyma mocy ...
Kolega ma 2.2 chyba po remoncie ( pierścienie itp.) Olej i tak pij.
Jak jesteś nie poważny to M50b25 a jak mądry i nie katujesz M52b28 ... Po lekkiej mechanice 2 z przodu na lajcie
Sam chce kiedyś SWAP na 2.8 <3
Jak masz pisać "podobno", "nie wiem" itd. To nie pisz nic. Zadbane M54B30 to najlepsze co można mieć pod maską w zwyklym E46. Olej bierze każde M54, w zależności od zużycia pierścieni. M52 też piją. A z tą mocą to są takie bzdury wpisywane, że głowa boli. Każde sprawne M54B30 objezdza jak chce M52B28.
Nie wiem czy takie podlubane 2.8 by sie poddalo 3.0. Ostatnio mialem przyjemnosc polatac e39 3.0i i szalu to akurat w tej budzie nie robi. Wrazenia z jazdy średnie, zaczalem sie zastanawiac czy moj opel nie jest szybszy :D

Osobiscie robilbym swap na 2.8 i różnice pieniazka do 3.0 wsadzilbym w mody.
Analogowy13
Bywalec forum
Posty: 759
Rejestracja: 4 wrz 16, 13:47
BMW: 318i-328i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warka

#23

Post autor: Analogowy13 »

Kolektory wydechowe i dolotowy od 3.0 i M52B28 ma 2 z przodu ...
Aczkolwiek największą bolączką właścicieli moim zdaniem jest to że powinni narpiew wyrównać poziom serii ( vanosy itp.) By było to 194... A potem modzic ...

Edit:
isolato
Zgadzam się z tobą chodziło mi o to że przedlif po 17 latach ma vanosy jakie ma , 3.0 po 12 latach pierścionki ma jakie ma ...
Nie chciałbym M54 i nie ukrywam tego dla mnie pancerne BMW zakończyło się na przedlifcie ... Sryyyy ... Takie moje zdanie ... Tyle w temacie samniewiemkto ...
https://e46forum.pl/e46-318i-sedan-stahlblau-z-wloch-24924
Obrazek

"Najpiękniejsze są dni, kiedy potrafimy być tak po prostu szczęśliwi i sami nie wiemy z jakiego powodu..."
Awatar użytkownika
Samniewiemkto
Bywalec forum
Posty: 713
Rejestracja: 29 mar 16, 11:04
BMW: 330i
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Rybnik

#24

Post autor: Samniewiemkto »

Pancerne silniki w BMW skończyły się w momencie przejścia z żeliwa na aluminium. M54 to wersja ulepszona M52TU i tylko z racji że ta nazwa byka już zajęta dostało oznaczenie M54.
M52 i M54 nie są już idiotoodporne jak M50. Kolega niech swapuje i ja bym się trzymał pewnej reguly: przedlift M52TU, polift M54.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Tuning mechaniczny”