Jak odkręcić tłumik drgań?
- Grzechu16
- Bywalec forum
- Posty: 521
- Rejestracja: 29 lis 12, 21:37
- BMW: E46 318i [m43] 118KM
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Kraków/Czechowice-Dziedzice
Witam.
Chciałem wymienić uszczelkę nr 13 z tego schematu: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL31&mospid=47631&btnr=11_2063&hg=11&fg=10 . Niestety nie jest to taka prosta sprawa ze względu na tłumik drgań (nr 1): http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL31&mospid=47631&btnr=11_2056&hg=11&fg=18 . Za nic nie da się ruszyć tej "śruby sześciokątnej". Czy jest to normalna śruba odkręcana przeciwnie do wskazówek zegara? Czy ktoś ma na nią jakiś sposób?
Chciałem wymienić uszczelkę nr 13 z tego schematu: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL31&mospid=47631&btnr=11_2063&hg=11&fg=10 . Niestety nie jest to taka prosta sprawa ze względu na tłumik drgań (nr 1): http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL31&mospid=47631&btnr=11_2056&hg=11&fg=18 . Za nic nie da się ruszyć tej "śruby sześciokątnej". Czy jest to normalna śruba odkręcana przeciwnie do wskazówek zegara? Czy ktoś ma na nią jakiś sposób?
-
- Bywalec forum
- Posty: 70
- Rejestracja: 15 sty 11, 22:29
- BMW: e46 2.0d -> e60 3.0d
- Rok produkcji: 2006
- Państwo: Polska
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Miasto: Elblag
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=25&t=95477 jedna z kilkudziesięciu odpowiedzi na twoje pytanie, które można znaleźć używając google
- Grzechu16
- Bywalec forum
- Posty: 521
- Rejestracja: 29 lis 12, 21:37
- BMW: E46 318i [m43] 118KM
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Kraków/Czechowice-Dziedzice
No tak jest to pierwszy post w googlach i oczywiście go przeczytałem na samym początku. Problem w tym, że po zapięciu 5tki, wrzuceniu dużej przedłużki i nawet próbie zaklinowania koła (która w tym przypadku jest praktycznie niemożliwa) śruba nie chce puścić. Myślałem, że może ktoś ma jeszcze jakiś patent na takie śrubsko. No nic... jutro tak czy inaczej może spróbuję jeszcze z tym powalczyć. Może na ciepłym silniku będzie łatwiej ją wykręcić.
Na tym forum nie musisz sie zapisać na BMW sport skąd większość czerpie informacje z braku doświadczenia
Wał na pw do mnie w miarę możliwości pomogę
Wał na pw do mnie w miarę możliwości pomogę
-
- Bywalec forum
- Posty: 917
- Rejestracja: 23 lip 11, 15:29
- BMW: e60 e92
- Rok produkcji: 2009
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Ciechanow
A bardziej zrozumiale? Bo czytałem kilka razy i za nic nie mogę zrozumieć.OSA BMW pisze:Na tym forum nie musisz sie zapisać na BMW sport skąd większość czerpie informacje z braku doświadczenia
Wał na pw do mnie w miarę możliwości pomogę
-
- Specjalista
- Posty: 5238
- Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
- BMW: 330ci 535d
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Radom Wieniawa
Chcesz koło pasowe walu odkręcić?
Ja zrobiłem to tak :
Klucz odpowiedni na nim rurka taka żeby opierała sie na ziemi, stojąc przed samochodem rurka jest na ziemi z lewej strony. Na rozrusznik. Odkrecone w kilka sekund, a meczylem sie z godzinę z blokowaniem zamachu.
Ja zrobiłem to tak :
Klucz odpowiedni na nim rurka taka żeby opierała sie na ziemi, stojąc przed samochodem rurka jest na ziemi z lewej strony. Na rozrusznik. Odkrecone w kilka sekund, a meczylem sie z godzinę z blokowaniem zamachu.
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
- GUMMISS
- Przyjaciel forum
- Posty: 4029
- Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
- BMW: 318i Touring
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: brodnica
- Lokalizacja: Kawki
- Płeć:
Sposób Mariryba działa w 100% tylko nie kręć aż dopali, wystarczy że rozrusznik drgnie silnikiem i dalej palcami. Nie bój się o poduszki i inne bo po silniku nawet nie widać że drgnął bardziej niż przy normalnym rozruchu
Bo Możemy Więcej...
L W G
L W G
- Grzechu16
- Bywalec forum
- Posty: 521
- Rejestracja: 29 lis 12, 21:37
- BMW: E46 318i [m43] 118KM
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Kraków/Czechowice-Dziedzice
Nie nie, chciałem ją wymieniać przy okazji roboty z uszczelką pod głowicą ale w końcu jej nie zamówiłem. Na dole mam cały czas lekko spocony silnik i postanowiłem to wreszcie zrobić. Przy okazji kupiłem uszczelniacz wału korbowego.mariryb pisze:Robisz powtorna wymianę uszczelki bo chyba juz robiles kiedyś?
Dzięki za podpowiedź. Sposób dosyć nie typowy, gdzieś tam przeczytałem już wczoraj o takiej możliwości, ale wydawało mi się to dosyć "niebezpieczne". Może dzisiaj będę miał chwilę czasu i spróbuję.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 0 Odpowiedzi
- 1076 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: adamd
-
- 6 Odpowiedzi
- 2933 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Igna 1+
-
- 6 Odpowiedzi
- 2502 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: saku82pl
-
- 0 Odpowiedzi
- 1184 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: DPower
-
- 0 Odpowiedzi
- 1294 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: MatMat
-
- 3 Odpowiedzi
- 2018 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: pwalkowiak
-
- 3 Odpowiedzi
- 2179 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Analogowy13
-
- 0 Odpowiedzi
- 1376 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Piasio
-
- 5 Odpowiedzi
- 11601 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Analogowy13