Jak oceniacie swoje silniki benzynowe? czego szukać ?

Dla wszystkich przyszłych posiadaczy E46, czyli jak kupić, żeby się "nie przejechać"
isolato

#51

Post autor: isolato »

Szczurson pisze: 7 sty 19, 12:30 Spinacie się wszyscy niepotrzebnie, a po prostu nie rozumiecie podejścia do tematu strony przeciwnej.
Rozumiem i pewnie dla każdego z nas jasne jest, że robiąc pierścienie trzeba by wymienić to, to i to, a jak się okaże że cośtam jeszcze, to też. Zdaje mi się, że Yampik mówi po prostu o sytuacji w której ktoś chciałby pójść totalnie po najmniejszej linii oporu (opcji, na którą mało kto by się zdecydował).
Zgadza się :) z tym, że taka "opcja po najmniejszej linii oporu" to jest zwykłe druciarstwo i jest dobra na spotkania w gronie rodzinnym albo wsrod innych fanow 'druta' - byle tanio, byle jeździlo - a nie na rzekomo pro forum o tematyce motoryzacyjnej, gdzie winno się doradzać raczej słuszne usuwanie usterek. Także tego... :pardon:
Awatar użytkownika
rafał18
Partner forum
Posty: 1731
Rejestracja: 5 kwie 14, 17:58
BMW: e46 touring 2.0d
Rok produkcji: 99
Państwo: Islandia
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: kef

#52

Post autor: rafał18 »

Zaraz dojdzie do tego ze robota to max 1500zl.
Czesci i plyny juz sa ponizej 3000 wg niektorych.
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10310
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#53

Post autor: maniek21112 »

Dzisiaj na grupie na fb był temat o remoncie m54 i jeden z udzielających się stwierdził, że za remont bierze 1k więc wiesz :crazy: potem naczytają się takich historii i chcą remontu r6 za 3k, bo tak im tam wyszło..z rozrządem i vanosem :lol:
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Awatar użytkownika
Broder
Specjalista
Posty: 2090
Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: EX93017

#54

Post autor: Broder »

Yampik, smierdzisz mi januszem na odleglosc. Taki typowy janek co to kupujac auto wymaga stanu idealnego i ceny jak za auto klase nizej, a sprzedajac bedzie zadal ceny auta klase wyzej przy naprawach wykonanych najnizszym kosztem i niewlasciwie wykonanych.
Jak juz tak bardzo chcesz wymieniac same pierscienie to policz uszczelka glowicy 250, pierscienie 500 i szpilki glowicy 80.
830pln, zadowolony? Otrzymujesz order najwiekszego druciarza na forum, prosze administracje o przyznanie takiej rangi temu uzytkownikowi pod jego nickiem :D

Ps.
Wydaje mi sie ze piszac o cenie pierscieni to liczyles na 2 opakowania (bo w jednym sa 3 pierscienie, a przeciez potrzeba 6 :ROFL: )
Otoz nie. Jedno opakowanie opisane jako komplet to jest to komplet na jeden tlok i mahle kosztuja ok 70pln za komplet na jeden tlok!
Obrazek
Awatar użytkownika
rafał18
Partner forum
Posty: 1731
Rejestracja: 5 kwie 14, 17:58
BMW: e46 touring 2.0d
Rok produkcji: 99
Państwo: Islandia
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: kef

#55

Post autor: rafał18 »

Moze nie trzeba wymieniac kpl pierscieni na tloku tylko np 1 bo po rozebraniu 2 okażą sie okey na oko :ROFL:
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Kupuję BMW E46”