Jak oceniacie swoje silniki benzynowe? czego szukać ?

Dla wszystkich przyszłych posiadaczy E46, czyli jak kupić, żeby się "nie przejechać"
waski_ltm
Bywalec forum
Posty: 10
Rejestracja: 23 gru 18, 17:55
BMW: e46
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: Tomaszów Lubelski

#11

Post autor: waski_ltm »

yampik pisze: 23 gru 18, 23:07
przemofjr pisze: 23 gru 18, 21:37 M54 320i, to dokładniej 2,2l
mariryb pisze: 23 gru 18, 21:51 Miałem m54b22, m54b25 i m54b30. Ogólnie w serwisie każdy jest identyczny, w trybie polmiejskim kazdy tyle samo.pali albo znikome różnice. W mocy jest roznica przy każdym oczuwalna
1+
2+

jak bmw to tylko R6 :D

jaki masz budżet?
myślę, że około 14 tys + 2 na ewentualne poprawki
Awatar użytkownika
Sperr
Bywalec forum
Posty: 10
Rejestracja: 20 paź 18, 19:43
BMW: żółto-czerwony Solaris
Rok produkcji: 1410
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warschau

#12

Post autor: Sperr »

To ja się podepnę pod pytanie.

Jaki silnik jest najtrwalszy i najlepiej znosi ząb czasu? Wiadomo, że wszystko zależy od użytkownika i jak ktoś notorycznie upala to będzie jeździł na lawecie, ale chodzi mi o jakość wykonania. Poziom betoznastwa u mnie nikły, toteż chcę się podszkolić. Czytałem już tutaj, że eNkom pada valvetronic, a M52'ki z poliftowych 320i lubią wypić olej.

Do kupna E46 powolutku się przymierzam, ale najpierw chcę zgłębić wiedzę, bo niestety w moim towarzystwie nikt o BMW nie ma pojęcia i jedyne co mi zostaje to oglądać filmiki POV na YT.
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7215
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#13

Post autor: scghost »

M52TU albo M54 po remoncie
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
Awatar użytkownika
yeti
Bywalec forum
Posty: 247
Rejestracja: 10 sty 18, 19:22
BMW: 320
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: swarzędz

#14

Post autor: yeti »

Sperr pisze: 28 gru 18, 21:29 a M52'ki z poliftowych 320i lubią wypić olej.
w polifcie jest m54 ;)

najlepiej wychodzą m52tu, w m54 po za wadliwymi pierścieniami olejowymi reszta usterek jest taka sama
Awatar użytkownika
Sperr
Bywalec forum
Posty: 10
Rejestracja: 20 paź 18, 19:43
BMW: żółto-czerwony Solaris
Rok produkcji: 1410
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warschau

#15

Post autor: Sperr »

A no właśnie, jeszcze mi się mylą zmiany niekosmetyczne w liftach.

Ile kosztuje wymiana/regeneracja tych pierścieni? Osobiście od jakiegoś czasu głównie oglądałem się za M54B25, ale to tylko dlatego, że gdzieś wyczytałem bardzo pozytywną recenzję na temat tego silnika. W głowie mi rzecz jasna tylko R6, ale tak się zastanawiam czy brać pod uwagę M54B22, czy jak już to szukać 2.5 i 3.0 nie bawiąc się w pół środki.
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10344
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#16

Post autor: maniek21112 »

Remont r6 to 5 tys. w górę a góra jest daleko.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Awatar użytkownika
yampik
Bywalec forum
Posty: 1701
Rejestracja: 9 cze 13, 11:57
BMW: F11 520d+
Rok produkcji: 2011
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Olsztyn
Lokalizacja: Olsztyn

#17

Post autor: yampik »

maniek21112 pisze: 29 gru 18, 0:15 Remont r6 to 5 tys. w górę a góra jest daleko.
w aso :D?
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10344
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#18

Post autor: maniek21112 »

Jeżeli piszesz poważnie to nie wiesz co piszesz.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Awatar użytkownika
yampik
Bywalec forum
Posty: 1701
Rejestracja: 9 cze 13, 11:57
BMW: F11 520d+
Rok produkcji: 2011
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Olsztyn
Lokalizacja: Olsztyn

#19

Post autor: yampik »

maniek21112 pisze: 29 gru 18, 9:58 Jeżeli piszesz poważnie to nie wiesz co piszesz.
rozmowa była o pierścieniach - nie o full total kapitalce z vanosami, łańcuchem itd.
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10344
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#20

Post autor: maniek21112 »

Hehe, spoko :lol:
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Kupuję BMW E46”