Interpretacja Inpa

jacek_jaca
Posty: 7
Rejestracja: 22 paź 17, 13:38
BMW: 318i
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Jarocin

#1

Post autor: jacek_jaca »

witam. czy ktos po takich odczytach moze cos powiedziec o tym silniku ?ObrazekObrazekObrazekObrazek

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7203
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#2

Post autor: scghost »

ze istnieje i sie kreci
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
jacek_jaca
Posty: 7
Rejestracja: 22 paź 17, 13:38
BMW: 318i
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Jarocin

#3

Post autor: jacek_jaca »

To by się zgadzało:) Chodzi mi bardziej o odchylenia od norm np. czerwone pola. Silnik N42 po odpaleniu trzęsie budą w błędach wypadanie zapłonów. czy po tych zrzutach można wyczytać że coś nie tak ?
pozdrawiam
Awatar użytkownika
Palec11
Przyjaciel forum
Posty: 1944
Rejestracja: 15 kwie 16, 9:34
BMW: e46
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:

#4

Post autor: Palec11 »

Silnik rozgrzany czy zimny był na tych screenach ? Ja tam jakimś znawcą nie jestem ale sond bym się czepił są jakieś odchyły na nich
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7203
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#5

Post autor: scghost »

widac ze zimny (temp plynu 9st)
a jakies bledy sa?
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10302
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#6

Post autor: maniek21112 »

scghost pisze:widac ze zimny (temp plynu 9st)
a jakies bledy sa?
Palec11 pisze:Silnik rozgrzany czy zimny był na tych screenach ?
Ja tam widzę 63 stopnie :wink: więc ani tak ani siak, pokaż na rozgrzanym do 105 stopni. Na jakich cylindrach masz niewypały? Zamieniałeś cewki?
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
jacek_jaca
Posty: 7
Rejestracja: 22 paź 17, 13:38
BMW: 318i
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Jarocin

#7

Post autor: jacek_jaca »

na zimnym silniku. bledy wrzucam screen. jak sie przelaczy na gaz obroty faluja plynnie od 1000-2000. myslalem ze to wina gazu ale na benzynie tez od czasu do czasu podskoczy tylko rzadko gaz bardziej czuly. z cewkami nic nie kombinowalem poprzedni wlasciciel cos wspominal o cewce ze wymienialObrazekObrazek

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10302
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#8

Post autor: maniek21112 »

Zamień cewki z 4 i 3 cylindra, zobacz czy błąd przejdzie.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „LPG”