Glow Plug Zylinder 4 m47n

KeniT8
Bywalec forum
Posty: 210
Rejestracja: 25 mar 18, 20:50
BMW: E46
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Kielce

#1

Post autor: KeniT8 »

Witam :roll: podłączyłem dzisiaj pod lapka auto bo nie mam sterownika ale chciałem ogólnie posprawdzać pierdołki i po odpięciu sterownika mam cały czas jego błąd czli air charge pressure controler.

Ale pojawił się dzisiaj nowy błąd Glow Plug Zylinder 4

Świece Beru gE 102 były 2 lata temu wymieniane wszystkie 4 na nowe+ sterownik robił Roger .PO skasowaniu błędu gdy uruchamiam grzanie świec(wymuszam z inpy) a nawet nie muszę wymuszać bo wystarczy,że przekręcę kluczyk na zapłon i już jest ten błąd.Koledzy co obstawiacie? sfajczona świeca na 4 cylindrze,czy sterownik świruje? ewentualnie kiedyś roger mówił,że jeżeli są problemy ze sterownikiem często odpowiedzialna jest nadtopiona wtyczka zasilająca sterownik..

I jeszcze jedno pytanie 3lata temu przy usunięciu klapek były kupione nowe uszczelki victor reinz kolektora+nowe zaślepki kolektora.Jeżeli teraz będe musiał zdjąć kolektor a chciałbym go wyczyścić bo wtedy nie miałem czym to jak odkręce zaślepki kolektora a wiadomo one mają uszczelki to pasuje znów kupić nowe zaślepki kolektora+zestaw uszczelek kolektorA? :roll:
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10340
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#2

Post autor: maniek21112 »

Jak naprawa była zrobiona prawidłowo to nie powinno się nic z nim stać, więc stawiam na świecę. Możesz zostawić stare uszczelki.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
KeniT8
Bywalec forum
Posty: 210
Rejestracja: 25 mar 18, 20:50
BMW: E46
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Kielce

#3

Post autor: KeniT8 »

Oki dzięki Ci Maniuś :)
KeniT8
Bywalec forum
Posty: 210
Rejestracja: 25 mar 18, 20:50
BMW: E46
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Kielce

#4

Post autor: KeniT8 »

Mańku nie wiesz może czy można wykonać taki test zdjąć kolektor wypiąc wtyczkę ze świecy w czwartym cylindrze i zamienić wtyczkę z wtyczką z trzeciego cylindra i wtedy jeśli jest uszkodzony sterownik to pokaże na fajce wpiętej w świecę na trzecim cylindrze ''glow plug zylinder 4''

a jeśli jest świeca jednak winna na czwartym cylindrze to na fajce ze świecy nr 3 powinno pokazać na świecy numer 4 glow plug zylinder 3

dobrze kombinuje?
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10340
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#5

Post autor: maniek21112 »

Nie wiem czy sięgnie, przecież możesz zmierzyć opór na świecy i będzie jasność.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
KeniT8
Bywalec forum
Posty: 210
Rejestracja: 25 mar 18, 20:50
BMW: E46
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Kielce

#6

Post autor: KeniT8 »

Wykręciłem świece wszystkie sobie.Akurat udało się :) i dokręciłem je lekko,żeby nie były doje.. no i zamieniłem świecę z cylinda 4 do cylindra 3 i na komputerze jaja bo pisze glow plug zylinder 3 i 4.. no ale skasowałem błędy.Zdjąłem fajki dokręciłem deczko świece założyłem fajki i znów test i już tylko glow plug zylinder 3.Skasowałem wymusiłem ręczne uruchomienie sterownika świec po czym go wyłączyłem i to samo glow plug zylinder 3 a to ta świeca z cylindra 4 :) więc jedną beru zamawiam bo kolektor już sobie leży zdjęty :)
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”