głosne stuki przy wbijaniu biegów
-
- Bywalec forum
- Posty: 50
- Rejestracja: 17 gru 17, 1:42
- BMW: E46 320i M52tu
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Miasto: Szczecin
Za skrzynię 400, od gościa ode mnie z miasta który prywatnie jeździł tym autem dopóki go nie rozbił i zarzekał się że skrzynia jest w idealnym stanie dlatego tak drogo więc z ceny nie zszedł, co fakt to fakt jak mówił tak jest. Do komplety półośki dorzucił za 100zł. Myślę że znaleźć używane półośki kompletnie bez luzu jest rzeczą niemożliwą i dlatego wszystkie te auta tak stukają.. Gdzieś kiedyś czytałem że gościu pisał że miał e46 320i od nowości i zaczęły mu pukać przy 60 tyś. km. - ja bym się bardziej zastanawiał czy nie da się jakoś tego ogarnąć żeby wstawić tam właśnie te grubsze sztuki od mocniejszych silników.
hm, jakis postep wiec mamy, czyli te nowe tanie z allegro sa do niczego, takie kupiłem i załozyłem i zadnych zmian,teraz to faktycznie ani go sprzedac ani pchac dalej kase i moze sie uda
to teraz inaczej, dostałem namiar na goscia magika podobno ktory zakochany w bmw i mu opisałem sytuacje, twierdzi ze zle rozsprzegla i kazał auto na podnosnik, odkrecic wysprzeglik i zmierzyc przez dziure sówmiarka odległosc łapy od korpusu,bo jest zle ustawiona, to po pierwszwe. a co do uderzen to najlepiej,jedna osoba niech wbije bieg i trzyma wcisniete sprzegło,a druga rusza za wał ,czy siezko chodzi czy w miare lekko, i gdzie co słychac i to samo zrobic bez sprzegła i na luzie. moze pod koniec nowego tygodnia bede miał jakies wolne i bede wyciagał ten wysprzeglik i zaczne mu sie dobierac do tyłka
- Jarando
- Moderator
- Posty: 2164
- Rejestracja: 14 lip 15, 18:15
- BMW: G31 530d xDrive
- Rok produkcji: 2017
- Państwo: Irlandia-Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Mallow-Żywiec
- Płeć:
A pisałem o tym na samym początku.
Ech...
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Ech...
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Jeśli masz przepiękną żonę, odlotową kochankę, super brykę,
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
-
- Bywalec forum
- Posty: 19
- Rejestracja: 28 mar 18, 1:44
- BMW: E46 320i 170KM sedan
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: wielkopolskie
- Miasto: Kamionki
A może by tak poszukać konkretnej firmy regenerującej półosie za w miarę rozsądne pieniądze? Przypominam moje 320i stan ideał, a pukanie od kąd sprowadziłem auto z przebiegiem 86 tkm, czyli występowało już wcześniej.
Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka
-
- Bywalec forum
- Posty: 24
- Rejestracja: 28 lip 18, 16:04
- BMW: BMW e46
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Puck
- VIN: JM48176
Witam. No niestety mam ten sam problem, e46 1999r. 320i kupiłem ponad 3 miesiace temu i mam już go powoli dosyć.. nie dość że problemy z kopceniem to z tym stukaniem.
Z początku ''aż tak'' nie stukało, teraz mam wrażenie (albo już głupieje), że wali mi mocniej, w sensie przy puszczaniu gazu lekki stuk, po szybkim wciśnięciu sprzęgła to już w ogóle masakra (mocne uderzenie), gdy wcisnę sprzęgło, trzymam dłużej i powiedzmy jadę gdzieś po dziurach to mam wrażenie jakby coś latało z dołu. Oczywiście przy zmianie biegów itd. masakra!
W WFK w Wejherowie sprawdzali mocowanie wózka i wszystko wygląda ok, mówił że było już to robione (podłoga), lecz też dodał, że nie wiadomo jak to jest zrobione, nigdy nie wiadomo.
Ostatnio podczas jazdy wcisnąłem sprzęgło do połowy, nie zmieniłem biegu nic no i puściłem go, tragedia, miałem wrażenie że zaraz mi coś odpadnie z dołu, kilka uderzeń. Ogólnie nie chciałem tego na razie robić bo po przeczytaniu wpisów wnioskuję, że naprawa tego jest praktycznie niemożliwa, można jedynie to lekko ograniczyć, lecz teraz zastanawiam się czy nie zbierać funduszy na chociażby podporę wału i kilka tych tulejek wózka.
Ogólnie to już się trochę do tego przyzwyczaiłem i staram się wciskać sprzęgło oraz zmieniać biegi powoli czy też dodawać więcej gazu po puszczeniu sprzęgła, wtedy jest w miarę, lecz gdy chcę się szybciej ruszyć to jest to niestety nieuniknione..
Z początku ''aż tak'' nie stukało, teraz mam wrażenie (albo już głupieje), że wali mi mocniej, w sensie przy puszczaniu gazu lekki stuk, po szybkim wciśnięciu sprzęgła to już w ogóle masakra (mocne uderzenie), gdy wcisnę sprzęgło, trzymam dłużej i powiedzmy jadę gdzieś po dziurach to mam wrażenie jakby coś latało z dołu. Oczywiście przy zmianie biegów itd. masakra!
W WFK w Wejherowie sprawdzali mocowanie wózka i wszystko wygląda ok, mówił że było już to robione (podłoga), lecz też dodał, że nie wiadomo jak to jest zrobione, nigdy nie wiadomo.
Ostatnio podczas jazdy wcisnąłem sprzęgło do połowy, nie zmieniłem biegu nic no i puściłem go, tragedia, miałem wrażenie że zaraz mi coś odpadnie z dołu, kilka uderzeń. Ogólnie nie chciałem tego na razie robić bo po przeczytaniu wpisów wnioskuję, że naprawa tego jest praktycznie niemożliwa, można jedynie to lekko ograniczyć, lecz teraz zastanawiam się czy nie zbierać funduszy na chociażby podporę wału i kilka tych tulejek wózka.
Ogólnie to już się trochę do tego przyzwyczaiłem i staram się wciskać sprzęgło oraz zmieniać biegi powoli czy też dodawać więcej gazu po puszczeniu sprzęgła, wtedy jest w miarę, lecz gdy chcę się szybciej ruszyć to jest to niestety nieuniknione..
- yeti
- Bywalec forum
- Posty: 247
- Rejestracja: 10 sty 18, 19:22
- BMW: 320
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: wielkopolskie
- Miasto: swarzędz
z twojego opisu wynika ze raczej jakaś poduszka/tuleja jest uszkodzona, stukanie o którym mowa pojawia się w momencie wbicia biegu 1 lub 2, puszczenie gazu nie stuka.
przy puszczeniu gazu stukają tuleje dyfra, wózka bądź skrzyni biegów. może też pukać łącznik wału bądź łożysko podpory
przy puszczeniu gazu stukają tuleje dyfra, wózka bądź skrzyni biegów. może też pukać łącznik wału bądź łożysko podpory
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10346
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Albo to jednak podłoga, objawy pasują.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Bywalec forum
- Posty: 24
- Rejestracja: 28 lip 18, 16:04
- BMW: BMW e46
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Puck
- VIN: JM48176
Najgorsze jest jednak to, że u jednych np. pomoże wymiana powiedzmy tulei czy tam podpory wału a u drugich choć wymieniają dosłownie wszystko, czyli skrzynia, dyfer i całej tej reszty dalej stuka i nie wiadomo o co chodzi.
Ja się boję to ruszyć, nie leżę na kasie i nie mam zamiaru wymieniać wszystkiego bo czuję, że wina leży w jednej że tak napiszę głupiej rzeczy, coś tam po prostu ''przeszkadza''.
Ja się boję to ruszyć, nie leżę na kasie i nie mam zamiaru wymieniać wszystkiego bo czuję, że wina leży w jednej że tak napiszę głupiej rzeczy, coś tam po prostu ''przeszkadza''.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 16 Odpowiedzi
- 15246 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: mefjupe
-
- 6 Odpowiedzi
- 4223 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: tomx
-
- 0 Odpowiedzi
- 1944 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Albi
-
- 2 Odpowiedzi
- 2061 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: DonWit
-
- 19 Odpowiedzi
- 3729 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: bacek
-
- 1 Odpowiedzi
- 1658 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: dawid111
-
- 7 Odpowiedzi
- 7212 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 9 Odpowiedzi
- 7633 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Second668
-
- 1 Odpowiedzi
- 1505 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: tomx