Falowanie obrotów m54 2.5i
-
- Bywalec forum
- Posty: 10
- Rejestracja: 2 lip 16, 14:52
- BMW: BMW E46 2.5i
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Tarnów
- VIN: KL36382
Witam. Mam problem z falowaniem obrotów już dłuższy czas, skacze 1200-500 itd, czasami potrafi sie udusić obrotami i zgasnąć. Odpala bez zarzutów, i ma moc itd. Mam autokoma, jakies 2 miesiace temu pokazywał mi błedy cylindra 4 5 6. Zmianialem ostatnio wszystkie świece, robiłem vanosy udało mi skasować błędy, ale mialem problem z adaptacją, zamienilem elektrozawory na vanosach i udało mi sie zrobic tą adaptacje. Po zrobieniu wszystkiego wsiadłem w auto z podpiętym komputerem zrobiłem runde pokazywało jak wszystkie cylindry działaja wszystko okej. Pojeździłem troche i znowu problem, zaczynam np. dojezdzać na swiatłach i autko skacze na obrotach, albo np. bez gazu chce ruszyc delikatnie 1dynka i troche przydusi. Słyszałem dużo opini macherów i ogladałem duzo filmikow odnosnie tych obrotów, ludzie zmieniali przepustnice cewki swiece regenerowali vanosy i bez skutku. Mam elektryczny gaz, duzo znajomych ma na linke i niemaja takich problemow z obrotami i z ruszaniem bez wciskania gazu ...
Ostatnio zmieniony 15 lis 17, 19:36 przez KaziDojcz, łącznie zmieniany 1 raz.
- Szczurson
- Bywalec forum
- Posty: 1681
- Rejestracja: 5 sty 16, 9:06
- BMW: F11 520d
- Rok produkcji: 2012
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Częstochowa
- VIN: DY10727
- Lokalizacja: przed_monitorem
Zakładam, że mówimy o M54, bo nie zatytułowałeś poprawnie tematu.
Jak już odczytujesz błędy to warto zapisać ich kody, bo ogólne stwierdzenie, że jest błąd cylindra nic nikomu nie daje. No, poza tym, że u Ciebie wskazuje na bank 2, skoro tylko 4, 5 i 6. Warto by zobaczyć czy przepustnica nie jest zasyfiona i zbadać krokowiec. Chociaż zakładam że powinny w tedy być błędy nie tylko związane z drugim bankiem.
Jak już odczytujesz błędy to warto zapisać ich kody, bo ogólne stwierdzenie, że jest błąd cylindra nic nikomu nie daje. No, poza tym, że u Ciebie wskazuje na bank 2, skoro tylko 4, 5 i 6. Warto by zobaczyć czy przepustnica nie jest zasyfiona i zbadać krokowiec. Chociaż zakładam że powinny w tedy być błędy nie tylko związane z drugim bankiem.
-
- Bywalec forum
- Posty: 10
- Rejestracja: 2 lip 16, 14:52
- BMW: BMW E46 2.5i
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Tarnów
- VIN: KL36382
Tak silnik m54 2.5i, przepustnica była dokładnie umyta, silniczek krokowy, zamieniony na nowy z firmy Hella. Nie wiem czy zmieniać cewki czy popytać jeszcze ...
-
- Bywalec forum
- Posty: 10
- Rejestracja: 2 lip 16, 14:52
- BMW: BMW E46 2.5i
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Tarnów
- VIN: KL36382
Miałem błedy cyliner 4 5 6, mieszanka paliwa bank 2 i chyba bank 1. Ale zmienilem filtr paliwa i tak jak pisalem świece, vanosa zrobiłem, przepustnice umyłem silniczek krokowy, sprawdzilem dokladnie podciśnienia myślałem ze może lewe powietrze ciągnie ale nic. aaa miałem serwo zepsute dłuższy czas syczało mi z pod pedału hamulca ale zmienilem i sie uszczelniło, moze to cos w tym jest ? Naprawde niemam pomysły już gdzie grzebać
- Szczurson
- Bywalec forum
- Posty: 1681
- Rejestracja: 5 sty 16, 9:06
- BMW: F11 520d
- Rok produkcji: 2012
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Częstochowa
- VIN: DY10727
- Lokalizacja: przed_monitorem
Można by zerknąć na odczyty sond, szczególnie tej od drugiego banku przed katalizatorem. Może komputer ma złe dane (lub jest problem z mieszanką) i dlatego tam akurat jest problem?
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10346
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Jak wymieniałeś świece to jaki problem był od razu zamienić cewki 4 5 6 z 1 2 3? Jesteś pewny szczelności dolotu? Sprawdzałeś węże odmy? Robiłeś próbę dymową?
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Bywalec forum
- Posty: 10
- Rejestracja: 2 lip 16, 14:52
- BMW: BMW E46 2.5i
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Tarnów
- VIN: KL36382
Tak napewno jest szczelny dolot sprawdzałem takim preparacikiem w sprayu , wysprawdzałem wężę odmy i wszystko gra dosłownie, a cewki jak były wyciagniete tak wlazylem. Zostały cewki albo dać komus kto naprawde zna sie na rzeczy ma interfejs itd. Przykre bo remontowalem cały silnik, hamulce OEM zalozylem klocki tarcze, i szkoda mi sprzedac fury bo nie idzie konca dojść ...
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 7 Odpowiedzi
- 2425 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 1 Odpowiedzi
- 861 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 1 Odpowiedzi
- 2267 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 5 Odpowiedzi
- 2510 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 4 Odpowiedzi
- 2511 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: tomar65
-
- 18 Odpowiedzi
- 5547 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 1 Odpowiedzi
- 1162 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: adamusiek
-
- 4 Odpowiedzi
- 2058 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Młody90
-
- 3 Odpowiedzi
- 1535 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maszto
-
- 1 Odpowiedzi
- 262 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112