(EGR)Przekręcona śruba, zepsuty gwint. Brak ciśnienia.

Etman
Bywalec forum
Posty: 69
Rejestracja: 5 sty 19, 20:33
BMW: BMW E46 320D 150KM SEDAN
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Tczew

#1

Post autor: Etman »

]Witam.
Mam problem, otóż naszło mnie żeby wyczyścić egr, przy składaniu zbyt mocno dokręciłem śrubę i urwała się. Sąsiad majster szpachelka zaproponował pomoc że da rade wykręcić ta śrubę która została, jak zaczął wiercić to poleciał z gwintem. Teraz egr siedzi na 3 śrubach, i problem w tym ze ma chyba przedmuch jakis bo auto straciło moc standardowo przy braku cisnienia od 3k obrotów dopiero ciągnie, turbiny nie słychać.
Pytanie czy można wymienić ten gwint/element bo wygląda jak by był wymienialny. :rybak:
Obrazek
Obrazek
Załączniki
 EGR Przekręcona śruba, zepsuty gwint. Brak ciśnienia. - 49424656_364100720807417_6219583226994753536_n.jpg
Ostatnio zmieniony 5 sty 19, 21:27 przez Etman, łącznie zmieniany 1 raz.
D3jw
Bywalec forum
Posty: 886
Rejestracja: 17 lut 17, 20:36
BMW: E46 3xxi
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: LBL

#2

Post autor: D3jw »

Jak już znajdziesz rozwiązanie problemu to nie zapomnij o nowej uszczelce bo ta jest właściwie na płasko :lol:
Etman
Bywalec forum
Posty: 69
Rejestracja: 5 sty 19, 20:33
BMW: BMW E46 320D 150KM SEDAN
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Tczew

#3

Post autor: Etman »

Hahh faktycznie :Rose:
Awatar użytkownika
rafał18
Partner forum
Posty: 1731
Rejestracja: 5 kwie 14, 17:58
BMW: e46 touring 2.0d
Rok produkcji: 99
Państwo: Islandia
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: kef

#4

Post autor: rafał18 »

Bmwloversdrift pisze: 5 sty 19, 21:52 jestes głupi
Tu jakie konkretne podsumowanie

Pierwszy post i odrazu po bandzie
Etman
Bywalec forum
Posty: 69
Rejestracja: 5 sty 19, 20:33
BMW: BMW E46 320D 150KM SEDAN
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Tczew

#5

Post autor: Etman »

rafał18 pisze: 5 sty 19, 21:54
Bmwloversdrift pisze: 5 sty 19, 21:52 jestes głupi
Tu jakie konkretne podsumowanie

Pierwszy post i odrazu po bandzie
zdarza się ;) tym bardziej ze te śruby sa z bardzo miękkiego metalu a do najmłodszych nie należą
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7215
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#6

Post autor: scghost »

ten element z gwintem w zasadzie nie jest wymienialny,tzn nie zostal tak zaprojektowany, to ma tylko stanowic metalowy gwint
zeby srubki nie wkrecaly sie w plastik
ale jak go jakims cudem wydlubiesz z tego plastiku i znajdziesz zastepczy to jak najbardziej mozna probować

alternatywnie mozna by nagwintować rozmiar wiekszy i wkrecic wieksza srubke, co chyba bedzie prostsze
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
Etman
Bywalec forum
Posty: 69
Rejestracja: 5 sty 19, 20:33
BMW: BMW E46 320D 150KM SEDAN
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Tczew

#7

Post autor: Etman »

scghost pisze: 5 sty 19, 22:15 ten element z gwintem w zasadzie nie jest wymienialny,tzn nie zostal tak zaprojektowany, to ma tylko stanowic metalowy gwint
zeby srubki nie wkrecaly sie w plastik
ale jak go jakims cudem wydlubiesz z tego plastiku i znajdziesz zastepczy to jak najbardziej mozna probować

alternatywnie mozna by nagwintować rozmiar wiekszy i wkrecic wieksza srubke, co chyba bedzie prostsze
Też myślałem o gwintowaniu. Szkoda że nie jest wymienialny ten element.
:fool:
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10340
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#8

Post autor: maniek21112 »

Tokarz dorobi taką tulejkę za flaszkę pewnie ale musisz rozwiercić umiejętnie, żeby trzymało się to kupy. Pomyśl o innym kolektorze, dostaniesz pewnie za 100,- albo może jeszcze taniej i po temacie.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Awatar użytkownika
Broder
Specjalista
Posty: 2090
Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: EX93017

#9

Post autor: Broder »

Tez bym poszedl w nowy kolektor. Wiercenie, kombinowanie, dorabianie + jezdzenie z tym icpaliwo wyjdzie wiecej jak kolektor. Jak cos powonienem miec taki
Obrazek
Etman
Bywalec forum
Posty: 69
Rejestracja: 5 sty 19, 20:33
BMW: BMW E46 320D 150KM SEDAN
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Tczew

#10

Post autor: Etman »

Spróbuję tymczasowo nagwintować a potem wymienie tak kak wyzej mówicie kolektor. Najlepsze wyjście :witam:
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”