(EGR)Przekręcona śruba, zepsuty gwint. Brak ciśnienia.

Etman
Bywalec forum
Posty: 69
Rejestracja: 5 sty 19, 20:33
BMW: BMW E46 320D 150KM SEDAN
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Tczew

#21

Post autor: Etman »

maniek21112 pisze: 7 sty 19, 17:51 Skręciłeś metalową opaskę przy egr?
Tak tą dużą od dolotu bodajże i malą od spalin, dosyć mocno
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10342
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#22

Post autor: maniek21112 »

Przecież intercooler chłodzi powietrze :crazy: sprawdź przewód między przepływomierzem a turbiną czy jest szczelny, choć tego nie ruszałeś i jak wcześniej było ok to raczej skup się na tym co robiłeś, spróbuj zaślepić egr tak jak napisałem.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Awatar użytkownika
rafał18
Partner forum
Posty: 1731
Rejestracja: 5 kwie 14, 17:58
BMW: e46 touring 2.0d
Rok produkcji: 99
Państwo: Islandia
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: kef

#23

Post autor: rafał18 »

Etman pisze: 5 sty 19, 22:08
rafał18 pisze: 5 sty 19, 21:54
Bmwloversdrift pisze: 5 sty 19, 21:52
jestes głupi
Tu jakie konkretne podsumowanie

Pierwszy post i odrazu po bandzie
zdarza się ;) tym bardziej ze te śruby sa z bardzo miękkiego metalu a do najmłodszych nie należą
Szczerze to kilka diesli w bmw robilem i nigdy noe mialem takiego problemu. Po to sa uszczelki gumowe zeby nie dokrecac srub jak kowal. Pewien warsztat mi tak dokrecil kolektor dolotowy...
Etman
Bywalec forum
Posty: 69
Rejestracja: 5 sty 19, 20:33
BMW: BMW E46 320D 150KM SEDAN
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Tczew

#24

Post autor: Etman »

Wjechalem dzis na kanał i znalazłem zwisający wezyk podcisnienia. Wychodzi on z tej przepustnicy na filtrze oleju który potem idzie na egr. Na schemacie jest on w odwrotnej pozycji u mnie jest on wezami na dół. Problem w tym jest teraz ze ma ten wężyk przyjść podobno do głównego węża podciśnienia, na schemacie ma przyjsc do węża z trzema wyjściami, ja znalazłem pod EGR wężyk na 4 wyjscia, problem w tym ze we wszystkie wejscia sa podpiete wężyki. Szukałem po schematach i po silniku gdzie moze byc wejscie ale nie mogłem znaleźć. :unknown:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Broder
Specjalista
Posty: 2090
Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: EX93017

#25

Post autor: Broder »

A sciagales kolektor? Wszystkie wyjscia z glownego przewodu sa podpiete, a jestes pewien ze to nie część tego zwisajacego zostala na ktoryms wyjsciu?
Tu masz opis co do czego
https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e46-320d-tou/repair-manuals/11-engine/11-74-exhaust-gas-recirculation-valve/Bqp1Mmm
Obrazek
Etman
Bywalec forum
Posty: 69
Rejestracja: 5 sty 19, 20:33
BMW: BMW E46 320D 150KM SEDAN
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Tczew

#26

Post autor: Etman »

W sumie wątpie bo wężyk nie wyglada na urwany a oplot materiałowy tez jest na ta długość. Kolektora niezbyt chce ściągać bo nie wiem czy uszczelki potem będą trzymać. Ogolnie auto straciło jeszcze na mocy juz w ogole. Nawet sie wkręcić nie chce.
Etman
Bywalec forum
Posty: 69
Rejestracja: 5 sty 19, 20:33
BMW: BMW E46 320D 150KM SEDAN
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Tczew

#27

Post autor: Etman »

Broder pisze: 8 sty 19, 19:19 A sciagales kolektor? Wszystkie wyjscia z glownego przewodu sa podpiete, a jestes pewien ze to nie część tego zwisajacego zostala na ktoryms wyjsciu?
Tu masz opis co do czego
https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e46-320d-tou/repair-manuals/11-engine/11-74-exhaust-gas-recirculation-valve/Bqp1Mmm
Lecz może całkiem to prawdopodobne. Mozna ściągnąć kolektor bez wymiany uszczelek?
Słabe tam ogolnie dojście.
Awatar użytkownika
rafał18
Partner forum
Posty: 1731
Rejestracja: 5 kwie 14, 17:58
BMW: e46 touring 2.0d
Rok produkcji: 99
Państwo: Islandia
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: kef

#28

Post autor: rafał18 »

Kolektor czy to 2.0 czy 3.0d sciaga sie w 15min z zegarkiem w reku. Na pierwszy raz maxxxx 40min
Awatar użytkownika
Broder
Specjalista
Posty: 2090
Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: EX93017

#29

Post autor: Broder »

Kolektor sciagam w 10 minut przy calkowicie uzbrojonym aucie ;)
Mozesz zalozyc bez wymiany uszczelek. Jak skladam na starych to je wyciagam i wkladam ponownie zeby na nowo sie ulozyly.

Edit
Pisalem posta jak rafal jeszcze nie dodal swojego ;)
To tylko potwierdza ze sciagniecie kokektora zajmuje chwile
Obrazek
Etman
Bywalec forum
Posty: 69
Rejestracja: 5 sty 19, 20:33
BMW: BMW E46 320D 150KM SEDAN
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Tczew

#30

Post autor: Etman »

Broder pisze: 8 sty 19, 19:45 Kolektor sciagam w 10 minut przy calkowicie uzbrojonym aucie ;)
Mozesz zalozyc bez wymiany uszczelek. Jak skladam na starych to je wyciagam i wkladam ponownie zeby na nowo sie ulozyly.

Edit
Pisalem posta jak rafal jeszcze nie dodal swojego ;)
To tylko potwierdza ze sciagniecie kokektora zajmuje chwile
Ok. Dzięki chłopaki, w sobote sie za to zabiore.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”