Tak tą dużą od dolotu bodajże i malą od spalin, dosyć mocno
(EGR)Przekręcona śruba, zepsuty gwint. Brak ciśnienia.
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10340
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Przecież intercooler chłodzi powietrze sprawdź przewód między przepływomierzem a turbiną czy jest szczelny, choć tego nie ruszałeś i jak wcześniej było ok to raczej skup się na tym co robiłeś, spróbuj zaślepić egr tak jak napisałem.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
- rafał18
- Partner forum
- Posty: 1731
- Rejestracja: 5 kwie 14, 17:58
- BMW: e46 touring 2.0d
- Rok produkcji: 99
- Państwo: Islandia
- Województwo: zachodniopomorskie
- Miasto: kef
Szczerze to kilka diesli w bmw robilem i nigdy noe mialem takiego problemu. Po to sa uszczelki gumowe zeby nie dokrecac srub jak kowal. Pewien warsztat mi tak dokrecil kolektor dolotowy...
-
- Bywalec forum
- Posty: 69
- Rejestracja: 5 sty 19, 20:33
- BMW: BMW E46 320D 150KM SEDAN
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Tczew
Wjechalem dzis na kanał i znalazłem zwisający wezyk podcisnienia. Wychodzi on z tej przepustnicy na filtrze oleju który potem idzie na egr. Na schemacie jest on w odwrotnej pozycji u mnie jest on wezami na dół. Problem w tym jest teraz ze ma ten wężyk przyjść podobno do głównego węża podciśnienia, na schemacie ma przyjsc do węża z trzema wyjściami, ja znalazłem pod EGR wężyk na 4 wyjscia, problem w tym ze we wszystkie wejscia sa podpiete wężyki. Szukałem po schematach i po silniku gdzie moze byc wejscie ale nie mogłem znaleźć.
- Broder
- Specjalista
- Posty: 2090
- Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
- BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wroclaw
- VIN: EX93017
A sciagales kolektor? Wszystkie wyjscia z glownego przewodu sa podpiete, a jestes pewien ze to nie część tego zwisajacego zostala na ktoryms wyjsciu?
Tu masz opis co do czego
https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e46-320d-tou/repair-manuals/11-engine/11-74-exhaust-gas-recirculation-valve/Bqp1Mmm
Tu masz opis co do czego
https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e46-320d-tou/repair-manuals/11-engine/11-74-exhaust-gas-recirculation-valve/Bqp1Mmm
-
- Bywalec forum
- Posty: 69
- Rejestracja: 5 sty 19, 20:33
- BMW: BMW E46 320D 150KM SEDAN
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Tczew
W sumie wątpie bo wężyk nie wyglada na urwany a oplot materiałowy tez jest na ta długość. Kolektora niezbyt chce ściągać bo nie wiem czy uszczelki potem będą trzymać. Ogolnie auto straciło jeszcze na mocy juz w ogole. Nawet sie wkręcić nie chce.
-
- Bywalec forum
- Posty: 69
- Rejestracja: 5 sty 19, 20:33
- BMW: BMW E46 320D 150KM SEDAN
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Tczew
Lecz może całkiem to prawdopodobne. Mozna ściągnąć kolektor bez wymiany uszczelek?Broder pisze: ↑8 sty 19, 19:19 A sciagales kolektor? Wszystkie wyjscia z glownego przewodu sa podpiete, a jestes pewien ze to nie część tego zwisajacego zostala na ktoryms wyjsciu?
Tu masz opis co do czego
https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e46-320d-tou/repair-manuals/11-engine/11-74-exhaust-gas-recirculation-valve/Bqp1Mmm
Słabe tam ogolnie dojście.
- Broder
- Specjalista
- Posty: 2090
- Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
- BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wroclaw
- VIN: EX93017
Kolektor sciagam w 10 minut przy calkowicie uzbrojonym aucie
Mozesz zalozyc bez wymiany uszczelek. Jak skladam na starych to je wyciagam i wkladam ponownie zeby na nowo sie ulozyly.
Edit
Pisalem posta jak rafal jeszcze nie dodal swojego
To tylko potwierdza ze sciagniecie kokektora zajmuje chwile
Mozesz zalozyc bez wymiany uszczelek. Jak skladam na starych to je wyciagam i wkladam ponownie zeby na nowo sie ulozyly.
Edit
Pisalem posta jak rafal jeszcze nie dodal swojego
To tylko potwierdza ze sciagniecie kokektora zajmuje chwile
-
- Bywalec forum
- Posty: 69
- Rejestracja: 5 sty 19, 20:33
- BMW: BMW E46 320D 150KM SEDAN
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Tczew
Ok. Dzięki chłopaki, w sobote sie za to zabiore.Broder pisze: ↑8 sty 19, 19:45 Kolektor sciagam w 10 minut przy calkowicie uzbrojonym aucie
Mozesz zalozyc bez wymiany uszczelek. Jak skladam na starych to je wyciagam i wkladam ponownie zeby na nowo sie ulozyly.
Edit
Pisalem posta jak rafal jeszcze nie dodal swojego
To tylko potwierdza ze sciagniecie kokektora zajmuje chwile
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 10 Odpowiedzi
- 2724 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: zvbinski
-
- 6 Odpowiedzi
- 3883 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Krzysztof
-
- 2 Odpowiedzi
- 1469 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kosteg
-
- 2 Odpowiedzi
- 1417 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: konrados94
-
- 9 Odpowiedzi
- 2798 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 4 Odpowiedzi
- 1726 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: mariryb
-
- 1 Odpowiedzi
- 673 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: KucaQ
-
- 2 Odpowiedzi
- 1185 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Liimu
-
- 3 Odpowiedzi
- 1978 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: D3jw
-
- 3 Odpowiedzi
- 3961 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kosiara92