e46 wymiana stacyjki i kodowanie klucza
-
- Bywalec forum
- Posty: 136
- Rejestracja: 13 paź 17, 18:11
- BMW: E46 touring M54B25
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Gdańsk
Cześć. Z miejsca powiem, że nie wiem czy to odpowiedni dział, więc w razie co proszę o przeniesienie
Jestem po swapie z N42 na M54, jeździ pięknie, ale jest sprawa. Mam teraz 2 klucze. Pierwszy ten mój stary, otwiera samochód pilotem i fizycznie kluczem w drzwiach, drugi, nowy, jest do stacyjki- ten nie działa jako pilot do auta. Dostałem od swapiarza swoją starą stacyjkę i chciałbym używać tylko jednego klucza do wszystkiego. Facet mówi że nie bawi się w klucze, a zanim wydam jakiś grubszy hajs w aso, chciałbym spróbować sam, ktoś może mnie naprowadzić jak? Przez Pasoft? Jak przypisać starą stacyjkę do nowego kompa?
Czy wystarczy wymienić samą wkładkę, bo taki trop znalazłem w internecie?
Ewentualnie mogę podjechać w okolicach trójmiasta
Jestem po swapie z N42 na M54, jeździ pięknie, ale jest sprawa. Mam teraz 2 klucze. Pierwszy ten mój stary, otwiera samochód pilotem i fizycznie kluczem w drzwiach, drugi, nowy, jest do stacyjki- ten nie działa jako pilot do auta. Dostałem od swapiarza swoją starą stacyjkę i chciałbym używać tylko jednego klucza do wszystkiego. Facet mówi że nie bawi się w klucze, a zanim wydam jakiś grubszy hajs w aso, chciałbym spróbować sam, ktoś może mnie naprowadzić jak? Przez Pasoft? Jak przypisać starą stacyjkę do nowego kompa?
Czy wystarczy wymienić samą wkładkę, bo taki trop znalazłem w internecie?
Ewentualnie mogę podjechać w okolicach trójmiasta
- Broder
- Specjalista
- Posty: 2090
- Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
- BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wroclaw
- VIN: EX93017
Dobry swapiarz , tylko chyba malo kreatywny to nie latwiej mu bylo rozciac kluczyk i przelozyc elektronike z nowego kluczyka do twojego grotu?
Teraz pozostaje albo dorobienie wkladki pod nowy klucz i zakodowanie pilota (kombinacja przyciskow na pilocie), albo powrot do ori stacyjki i zrobienie sterownika na "virgin" i synchronizacja z twoim starym ews
Teraz pozostaje albo dorobienie wkladki pod nowy klucz i zakodowanie pilota (kombinacja przyciskow na pilocie), albo powrot do ori stacyjki i zrobienie sterownika na "virgin" i synchronizacja z twoim starym ews
-
- Bywalec forum
- Posty: 136
- Rejestracja: 13 paź 17, 18:11
- BMW: E46 touring M54B25
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Gdańsk
Znalazłem niby sposób że przełożyć samą wkładkę ze starej stacyjki do nowej i elektronike z nowego klucza do starego. To ma szanse zadziałać?
EDIT:
Problem rozwiązany. Przełożona stacyjka na starą i bebechy nowego klucza do starego, wszystko działa jak trzeba.
EDIT:
Problem rozwiązany. Przełożona stacyjka na starą i bebechy nowego klucza do starego, wszystko działa jak trzeba.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 0 Odpowiedzi
- 953 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: okim
-
- 3 Odpowiedzi
- 2907 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kiceq
-
- 16 Odpowiedzi
- 8441 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: odyniec
-
- 0 Odpowiedzi
- 2809 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Kejrol
-
- 13 Odpowiedzi
- 7319 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: pantan
-
- 5 Odpowiedzi
- 1765 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: pawelk-krk
-
- 2 Odpowiedzi
- 4689 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: pakitko
-
- 0 Odpowiedzi
- 1368 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Dawid0405
-
- 15 Odpowiedzi
- 14296 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: mariryb
-
- 1 Odpowiedzi
- 2429 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Broder