E46 vs E39 vs E38
-
- Bywalec forum
- Posty: 295
- Rejestracja: 25 sty 14, 14:09
- BMW: E46 318i
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Bielany Wrocławskie
Witam,
chciałem poznać opinie ludzi, którzy mieli styczność z E39 i E38 oprócz naszej standardowej E46 - jakie są Wasze wrażenia z jazdy? Do jakiej jazdy nadają się bardziej podane modele (chodzi mi o to jaki jest balans między wygodą/sportowym zacięciem)?
Ciekawy jestem czy może któreś z tych aut bardziej by mi "leżało" od E46, jednak chcę poznać opinie ludzi, którzy nimi jeździli.
Jak auta spisują się w trasach w porównaniu między sobą, które są najmniej awaryjnymi pożeraczami kilometrów i które roczniki oraz silniki są godne polecenia (jaka jest awaryjność/wytrzymałość/koszty napraw/możliwości zagazowania w przypadku dużych benzyniaków?)
Dziękuję za wszystkie odpowiedzi
chciałem poznać opinie ludzi, którzy mieli styczność z E39 i E38 oprócz naszej standardowej E46 - jakie są Wasze wrażenia z jazdy? Do jakiej jazdy nadają się bardziej podane modele (chodzi mi o to jaki jest balans między wygodą/sportowym zacięciem)?
Ciekawy jestem czy może któreś z tych aut bardziej by mi "leżało" od E46, jednak chcę poznać opinie ludzi, którzy nimi jeździli.
Jak auta spisują się w trasach w porównaniu między sobą, które są najmniej awaryjnymi pożeraczami kilometrów i które roczniki oraz silniki są godne polecenia (jaka jest awaryjność/wytrzymałość/koszty napraw/możliwości zagazowania w przypadku dużych benzyniaków?)
Dziękuję za wszystkie odpowiedzi
-
- Weteran
- Posty: 5880
- Rejestracja: 1 lut 14, 13:22
- BMW: e46 318d
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: świętokrzyskie
- Miasto: Warszawa
Silniki są te same. Najwięcej sportu i zwarcia masz w e46. E38 jest bardzo komfortowe, ale ciężkie i to czuć. E39 to też kawał samochodu. Komfortowy, ale tak jak trójka nie prowadzi sie nic przejedź się każdym i zdecyduj. Silnik który w 3er jest kosniczny w 7er będzie przyzwoity. Tam, żeby to jechało to v8;)
BMW by Zibi - czyli jak feniks z popiołów (dosłownie )
https://e46forum.pl/bmw-by-zibi-318d-320d-podsumowanie-roczne-s-13313#p92483
https://e46forum.pl/bmw-by-zibi-318d-320d-podsumowanie-roczne-s-13313#p92483
- yampik
- Bywalec forum
- Posty: 1701
- Rejestracja: 9 cze 13, 11:57
- BMW: F11 520d+
- Rok produkcji: 2011
- Państwo: Polska
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Miasto: Olsztyn
- Lokalizacja: Olsztyn
e38 trochę się bujałem i mnie nie urzeka
to już fura dla wygodnickich
e39 miałem przed e46 i mam teraz
5ka jest większa i bardziej komfortowa i wg. mnie nie traci sportowego zacięcia jak dla mnie warto sprawdzić e39
koszta utrzymania podobne, kupić taniej ;p
silniki prawie to samo.
w 39 nie kupuje się 2,5 tds i mocno zastanawia nad 2.0d a reszta silników jest fajna wszystko od R6 w górę :d
to już fura dla wygodnickich
e39 miałem przed e46 i mam teraz
5ka jest większa i bardziej komfortowa i wg. mnie nie traci sportowego zacięcia jak dla mnie warto sprawdzić e39
koszta utrzymania podobne, kupić taniej ;p
silniki prawie to samo.
w 39 nie kupuje się 2,5 tds i mocno zastanawia nad 2.0d a reszta silników jest fajna wszystko od R6 w górę :d
-
- Bywalec forum
- Posty: 295
- Rejestracja: 25 sty 14, 14:09
- BMW: E46 318i
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Bielany Wrocławskie
Hmm, pytam, bo być może niedlugo (mam nadzieję) będę zmuszony kupić coś do dłuższych wypadów po niemieckich autostradach. Ale że jestem zwolennikiem benzyny w autach osobowych, to chyba skłaniałbym się do połączenia R6 z LPG
Czy 528 192KM dałoby w miarę przyzwoite osiągi bez rujnowania portfela na szybkich trasach?
Czy 528 192KM dałoby w miarę przyzwoite osiągi bez rujnowania portfela na szybkich trasach?
-
- Bywalec forum
- Posty: 112
- Rejestracja: 30 sty 12, 16:31
- BMW: E46 330CI cabrio
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: o/Wieluń
Spokojnie daje radę.Możesz też poszukać polifta z M54B25 lub M54B30.Będziesz miał tam o 700-800 obrotów mniej przy takiej samej prędkości a za tym idzie automatycznie mniejsze spalanie. Latam non stop przez Niemcy i mam porównanie akurat E46 M54B30 i E39 M52B25.Wybór i tak należy do Ciebie.
INPA NCS-EXPERT DIS
USUWANIE ZGNIECEŃ BEZ LAKIEROWANIA - PDR
DETAILING=POLEROWANIE=KOREKTA LAKIERU
Aktualnie :
BMW E46 330i CABRIO
BMW E39 540i M-PAKIET INDIVIDUAL
BMW 740i INDIVIDUAL
USUWANIE ZGNIECEŃ BEZ LAKIEROWANIA - PDR
DETAILING=POLEROWANIE=KOREKTA LAKIERU
Aktualnie :
BMW E46 330i CABRIO
BMW E39 540i M-PAKIET INDIVIDUAL
BMW 740i INDIVIDUAL
-
- Bywalec forum
- Posty: 295
- Rejestracja: 25 sty 14, 14:09
- BMW: E46 318i
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Bielany Wrocławskie
Dziękuję Wam za odpowiedzi, właśnie na takie informacje czekałem
Ale powiedzcie mi jeszcze - jak wygląda sprawa przedlift/polift - czy silniki się zmieniały (lub inne części) i jak to wygląda z bezawaryjnością - czego lepiej szukać?
Ale powiedzcie mi jeszcze - jak wygląda sprawa przedlift/polift - czy silniki się zmieniały (lub inne części) i jak to wygląda z bezawaryjnością - czego lepiej szukać?