E46 Touring 330D 184KM

Dla wszystkich przyszłych posiadaczy E46, czyli jak kupić, żeby się "nie przejechać"
Muciek
Posty: 5
Rejestracja: 16 wrz 15, 18:37
BMW: CLK200
Rok produkcji: 1997
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Bdg/Gda
Lokalizacja: Bdg/Gda

#11

Post autor: Muciek »

Niekupiony, trochę się zastanawiałem, z jednej strony fajny z drugiej nie, no i tak jak się zastanawiałem tak mi chyba przeszło. Co prawda aukcja jeszcze jest, ale cena fajna więc podejrzewam, że już go nie ma, jednak napiszę co było na oględzinach.
PLUSY:
- skrzynia chodzi super, zero szarpnięć czy kopnięć
- praca silnika, kultura, budą nic nie trzęsie naprawdę chodził jak szwajcarski zegarek
- wnętrze dosyć zadbane
- odpala od strzała
- za niewielką dopłatą można było dostać jeszcze zimówki na alusach prawie nowe opony
- wyposażenie to co udało mi się sprawdzić to działa

MINUSY:
- reflektory przednie zaparowane obydwa
- coś puka z przodu, możliwe, że to ten magiel i jakaś tam końcówka drążka
- zbieżność do roboty albo nawet geometria
- dmuchawa nie działa, jak na złość akurat jak pojechałem padało więc podczas jazdy próbnej było przecieranie szyb :D
- korozja na 3,4 elementach plus błotnik do wymiany
- martwe piksele na wyświetlaczu
- mimo, że jak wspomniałem silnik pracował idealnie to podczas gaszenia zatrzęsło dość budą coś w stylu uszkodzona dwumasa / poduszka pod silnikiem
- no i najważniejsze: silnik muł, tak jakby się turbo nie załączało, czytałem, że to może być podciśnienie lub EGR, w każdym razie to mnie najbardziej odepchnęło

Było jeszcze pewnie kilka pierdół o których zapomniałem ale to te istotne. Niby cena była w porządku, ale z doświadczenia już wiem, że pierdółki pierdółkami ale grosz do grosza i wyjdzie kwota za normalne auto, a kto wie co jeszcze spotka nas po drodze.
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10306
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#12

Post autor: maniek21112 »

No to muszę Cię sprowadzić na ziemi, bo to "słabe" minusy jak na 330da za domyślam się małą kasę %) jest automat, więc nie dwumasa tylko poduszki silnika, po zmianie będzie bajka a brak mocy to tak jak piszesz często pierdoła (egr, podciśnienie, przetworniki ciśnienia), rzadko pada np. pompa cr, co sporo kosztuje. Rdza często atakuje polifty, więc to czeka Cię w prawie każdym egzemplarzu, najważniejsza w tym przypadku jest skrzynia, bo remont gm-a może kosztować 5-7k :o
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Kupuję BMW E46”