E46 Sedan

Dla wszystkich przyszłych posiadaczy E46, czyli jak kupić, żeby się "nie przejechać"
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10342
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#11

Post autor: maniek21112 »

Może się udać jak trochę poszukasz.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Mateusz7
Posty: 7
Rejestracja: 31 sie 18, 15:25
BMW: E46
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Kielce

#12

Post autor: Mateusz7 »

Dzięki za informacje :wink:
Maateusz
Bywalec forum
Posty: 379
Rejestracja: 9 sie 16, 21:28
BMW: 325
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: SPS
VIN: PB61378

#13

Post autor: Maateusz »

Nie wiem jaki ma sens takie teoretyczne wypytywanie jeśli auto kupujesz za prawie pół roku.
O wadach i zaletach tych silników bylo milion tematów. :szukaj:

Lepiej kup 2.2 bo jest nowszy, a awaryjność porównywalna do 2.0 czyli znikoma . A napewno nie natrafisz na urwanie mocowania tylne belki (O tym też sporo się pisalo), zapewne bd mogła mieć też lepsze wyposażenie. Świeży wygląd w zamian za możliwość wyjścia rudej... polift tak już ma .

BMW ciężko się kupuje, bo łatwo można wpaść na mine. Czytaj czytaj czytaj a przez te 4 miesiące bd wiedział czego szukać. Pytaj na mchacie tam zawsze ktoś odpowie . :guma:
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10342
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#14

Post autor: maniek21112 »

:Yahoo!:
Maateusz pisze: 1 wrz 18, 8:57 A napewno nie natrafisz na urwanie mocowania tylne belki
Z tym na pewno to uważałbym :wink: poza tym to obecnie nie jest to nic szczególnie trudnego i drogiego w naprawie.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Maateusz
Bywalec forum
Posty: 379
Rejestracja: 9 sie 16, 21:28
BMW: 325
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: SPS
VIN: PB61378

#15

Post autor: Maateusz »

maniek21112 pisze: 1 wrz 18, 9:17 :Yahoo!:
Maateusz pisze: 1 wrz 18, 8:57 A napewno nie natrafisz na urwanie mocowania tylne belki
Z tym na pewno to uważałbym :wink: poza tym to obecnie nie jest to nic szczególnie trudnego i drogiego w naprawie.
800zl piechota nie chodzi. Mało się słyszy o powyrywanych tulejach w poliftowej 320.
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10342
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#16

Post autor: maniek21112 »

W mniejszych miastach spokojnie można zrobić to taniej. Dla ścisłości m54 występuje już od 2000r., więc w przedliftach również, mimo, że już wtedy zostało to poprawione to zdarza się to również przy m54.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Kupuję BMW E46”