E46 przednie tłoczki pilna pomoc

Awatar użytkownika
piotrek1474
Bywalec forum
Posty: 1731
Rejestracja: 15 sie 13, 20:53
BMW: 318I N42 143KM
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: ---
Miasto: Wrocław PL Stuttgart DE

#21

Post autor: piotrek1474 »

Najlepiej byłoby go zregenerować. Niestety na razie nie ma takiej możliwości. Wysunę go najbardziej jak się da i zajrzę pod osłonę.
Obrazek
mariryb
Specjalista
Posty: 5238
Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
BMW: 330ci 535d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom Wieniawa

#22

Post autor: mariryb »

Nowy mosztuje ok40zl.
Zsuń gumke albo calkowicie wyjmij tloczek. Wyczysc. Jak nie ma wżerów to bedzie żył.

Co do smarowania to kiedyś w kadecie kremem nivea posmarowalem bo nic nie było pod ręką i śmigało ;)
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
Awatar użytkownika
piotrek1474
Bywalec forum
Posty: 1731
Rejestracja: 15 sie 13, 20:53
BMW: 318I N42 143KM
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: ---
Miasto: Wrocław PL Stuttgart DE

#23

Post autor: piotrek1474 »

Zamówiłem tą pastę do tłoczków. Narazie chciałbym uniknąć wyciągania tłoczka gdyż wiązało by się to z odpowietrzaniem układu. A obecnie nie mam na takie naprawy możliwości. Ale dzięki za odp.
Obrazek
Awatar użytkownika
GUMMISS
Przyjaciel forum
Posty: 4024
Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
BMW: 318i Touring
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: brodnica
Lokalizacja: Kawki
Płeć:

#24

Post autor: GUMMISS »

Przed rozebraniem zacisku odkręc odpowietrznik. Jak się ukreci to szukaj zacisków

Wysłane z mojego Redmi 4A przy użyciu Tapatalka
Bo Możemy Więcej...
L W G 8)
Awatar użytkownika
piotrek1474
Bywalec forum
Posty: 1731
Rejestracja: 15 sie 13, 20:53
BMW: 318I N42 143KM
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: ---
Miasto: Wrocław PL Stuttgart DE

#25

Post autor: piotrek1474 »

To wiem. Ale tak jak pisałem wcześniej. Na razie nie chce całkowicie rozbierać zacisku, chce ściągnąć klocki, wycisnąć tłok maksymalnie jak się da i posmarować go pasta pod osłona pyłowa.
Obrazek
hackunek
Bywalec forum
Posty: 674
Rejestracja: 20 cze 10, 15:58
BMW: E46 316i , E36 316i
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: M-K

#26

Post autor: hackunek »

a to nic nie da zobaczysz , tłoczki w e46 strasznie korodują. U mnie aż spuchły od rdzy.
kup zestaw naprawczy i będzie gites, wymiana to godzina czasu przed domem.
Do odpowietrzenia poproś kogoś żeby naciskał pedał i już
mariryb
Specjalista
Posty: 5238
Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
BMW: 330ci 535d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom Wieniawa

#27

Post autor: mariryb »

To zalezy jak dlugo byla rdza. I bez wyjecia tłoczka to dupa nie robota. Nalepiej go wyjac wypolerowac na lustro. Jesli wżery to wymiana.
Nie masz czego sie bac bo to prosta robota.
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
Awatar użytkownika
piotrek1474
Bywalec forum
Posty: 1731
Rejestracja: 15 sie 13, 20:53
BMW: 318I N42 143KM
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: ---
Miasto: Wrocław PL Stuttgart DE

#28

Post autor: piotrek1474 »

Przy wymianie klocków nie widziałem aby na powierzchni była rdza. Zaglądałem pod osłonę i wyglądało wszystko Ok. Mam już zamówiona pastę wiec najpierw użyje jej i zobaczę na efekt. Regeneracji się nie boje bo robiłem to już w Golfie.
Poza tym w zeszłym roku podczas przeglądu miałem wymieniane przewody elastyczne wiec teraz myśle ze z odkręceniem odpowietrznika nie powinno być problemu.

A jak wyglada ewentualne odpowietrzanie układu. Muszę odpowietrzyć wszystkie koła czy tylko to naprawiane. Posiadam ABS i DSC.
Obrazek
WKRENTEK77
Przyjaciel forum
Posty: 3248
Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
BMW: E90
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: ŁÓDŹ

#29

Post autor: WKRENTEK77 »

Za niedługo będę właśnie wymieniał u siebie w jednym z kół ,a żeby układ się nie zapowietrzyl weź sobie skombinuj kawałek kija czy czegoś wciśnij hamulec i zaprzyj go o fotel .Wiadomo coś tam zawsze się dostanie powietrza ale na pewno mniej ,kiedyś tak u siebie robiłem .
Awatar użytkownika
piotrek1474
Bywalec forum
Posty: 1731
Rejestracja: 15 sie 13, 20:53
BMW: 318I N42 143KM
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: ---
Miasto: Wrocław PL Stuttgart DE

#30

Post autor: piotrek1474 »

A ewentualny zestaw naprawczy to jaki kupić? Firmy Ate czy można np. innej firmy TRW?

EDIT:
Zajrzałem dzisiaj ponownie pod osłonę tłoczka, wcześnie wysunąłem go dosyć sporo i nie zauważyłem pod osłona żadnej korozji. Myśle że wymiana uszczelnień i przeczyszczenie zacisku oraz tłoczka powinno pomóc.
Obrazek
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Układ hamulcowy”