E46 przednie tłoczki pilna pomoc

Mariuszpol
Bywalec forum
Posty: 693
Rejestracja: 5 mar 15, 21:03
BMW: E46
Rok produkcji: 0
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: CK

#1

Post autor: Mariuszpol »

Witam mechanik jakieś 2mc temu wymienił mi przednie tłoczki hamulcowe ale czuje coś że dał ciała bo prawe koło się nagrzewa bardziej po hamowaniu niż lewe i ciągnie na prawo podczas hamowania

tłoczki mimo,ze nowe a ręką się nie wepchnię tylko trzeba przyrząd...ale do rzeczy

chciałbym jutro kupic paste ate do tłoczków i oba zdemontować.. tylko,że nie chce od nowa bulic 50zł na tłoczek i gumki

czy te gumki da się od nowa załozyć? bo dodam to wszystko ma maks 2 miesiące

chodzi o to,że jak będę wyciskał tłoczek by wyskoczył,żeby gumka się nie zerwała..

podejrzewam,że mechanik nie odtłuścił tłoczka plus wewnątrz zacisku jak i dał zapewne smaru jak kot napłakał


i jeszcze jedno pytanie odnośnie zaślepienia przewodu.. nie chce zaciskac niczym,zebym czasami nie przeciął go dla tego wpadłem na pomysł,że jak odkręce przewód od tłoczka szybko nakładam na niego gumowy przewód taki przezroczysty a koniec przewodu zaślepiam porzadnie śrubą i robię kształt ''U'' tak,żeby obie strony nie były do dołu tylko płyn musi do góry isc i myślę,że to wystarczy.Czy tam jest większe ciśnienie? niż po odkręcenia odpowietrznika?
mariryb
Specjalista
Posty: 5238
Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
BMW: 330ci 535d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom Wieniawa

#2

Post autor: mariryb »

Ale po co przewod odkrecac i tloczek wyjmowac? Wystarczy wycisnac sporo tloczek ale nie calkowicie odchylic gumke i wcisnac troche smaru.
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
Mariuszpol
Bywalec forum
Posty: 693
Rejestracja: 5 mar 15, 21:03
BMW: E46
Rok produkcji: 0
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: CK

#3

Post autor: Mariuszpol »

Nie nie ja to musze całkowicie zdjąc bo mi spokoju nie daje

chyba zrobię tak,że wycisnę tłoczek ile się da tak z czuciem.. następnie podważę gumkę u góry co nachodzi na zacisk.. by zleciała z niego i luzno sie poruszała ,odepnę przewód,zaślepię weżykiem a potem kompresorem wypchnę tłoczek z gumą,zdejmę gumkę,zdjmę uszczelkę co siedzi wewnątrz zacisku,odtłuszcze w środku zacisk +tłoczek kolejno przesmaruje pastą ate + w środku zacisku pozakładam gumki,wepchnę tłoczek palcami,odpowietrzę

fajnie sie mówi ciekawe ile problemów bedzie po drodze
mariryb
Specjalista
Posty: 5238
Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
BMW: 330ci 535d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom Wieniawa

#4

Post autor: mariryb »

Zrobisz jak zechcesz. Co ci da odtluszczenie jak pozniej posmarujesz smarem?

Nowy tloczek bez zadnych zabiegow nie powinien miec problemow z cofaniem.

Zmien mechanika bo nie pierwszy raz masz z nim problem.
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
Mariuszpol
Bywalec forum
Posty: 693
Rejestracja: 5 mar 15, 21:03
BMW: E46
Rok produkcji: 0
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: CK

#5

Post autor: Mariuszpol »

hmm chyba,że coś z zaciskiem by było ale co to nie mam pojecia
mariryb
Specjalista
Posty: 5238
Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
BMW: 330ci 535d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom Wieniawa

#6

Post autor: mariryb »

Moze klocek klinowac sie w prowadnicy.
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
Mariuszpol
Bywalec forum
Posty: 693
Rejestracja: 5 mar 15, 21:03
BMW: E46
Rok produkcji: 0
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: CK

#7

Post autor: Mariuszpol »

tzn kolego?
mariryb
Specjalista
Posty: 5238
Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
BMW: 330ci 535d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom Wieniawa

#8

Post autor: mariryb »

Klocek sie przesuwa w zacisku. Moze byc rdza czy brud i mimo ze tloczek sie cofnie to sam klocek nie.
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
Gixer010
Bywalec forum
Posty: 533
Rejestracja: 26 cze 14, 22:54
BMW: E46 M43TU->M52TUB25->Subaru Impreza GT TURBO
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
VIN: AY01889
Lokalizacja: WM *****

#9

Post autor: Gixer010 »

Albo same prowadnice zacisku słabo pracują, chodzi mi o te które odkręcasz ampulem nr 7. To też trzeba od czasu do czasu czyścić i smarować.
Mariuszpol
Bywalec forum
Posty: 693
Rejestracja: 5 mar 15, 21:03
BMW: E46
Rok produkcji: 0
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: CK

#10

Post autor: Mariuszpol »

Te prowadnice co przykręca się zacisk TRZEBA SMAROWAĆ? :shock: ja rozmawiałem z jednym Panem i powiedział tam absolutnie nie może być smaru... bo poprzylepia się brud i pozalepia wszystko
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Układ hamulcowy”