E46 przednie tłoczki pilna pomoc

Awatar użytkownika
piotrek1474
Bywalec forum
Posty: 1736
Rejestracja: 15/08/2013, 20:53
BMW: 318I N42 143KM
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: ---
Miasto: Wrocław PL Stuttgart DE
Kontakt:

E46 przednie tłoczki pilna pomoc

Post autor: piotrek1474 » 26/04/2017, 21:49

Najlepiej byłoby go zregenerować. Niestety na razie nie ma takiej możliwości. Wysunę go najbardziej jak się da i zajrzę pod osłonę.
Obrazek


mariryb
Specjalista
Posty: 5622
Rejestracja: 09/04/2011, 9:07
BMW: 330ci, 320i
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom/ Wieniawa
Kontakt:

Post autor: mariryb » 26/04/2017, 21:59

Nowy mosztuje ok40zl.
Zsuń gumke albo calkowicie wyjmij tloczek. Wyczysc. Jak nie ma wżerów to bedzie żył.

Co do smarowania to kiedyś w kadecie kremem nivea posmarowalem bo nic nie było pod ręką i śmigało ;)
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki

Doposażanie E46 - klimatronik, klima, fotochrom , BC, el szyby tył....

Awatar użytkownika
piotrek1474
Bywalec forum
Posty: 1736
Rejestracja: 15/08/2013, 20:53
BMW: 318I N42 143KM
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: ---
Miasto: Wrocław PL Stuttgart DE
Kontakt:

Post autor: piotrek1474 » 26/04/2017, 23:02

Zamówiłem tą pastę do tłoczków. Narazie chciałbym uniknąć wyciągania tłoczka gdyż wiązało by się to z odpowietrzaniem układu. A obecnie nie mam na takie naprawy możliwości. Ale dzięki za odp.
Obrazek

Awatar użytkownika
GUMMISS
Przyjaciel forum
Posty: 3760
Rejestracja: 08/09/2010, 18:56
BMW: 320d/524td
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: brodnica
Gadu-Gadu: 3231748
Tlen: potrzebny codziennie do życia
VIN: ke68470
Lokalizacja: Środkowowschodnia cześć Europy, Polska, rejon kujaw i pomorza, okolice Brodnicy a dokładnie Kawki
Kontakt:

Post autor: GUMMISS » 27/04/2017, 1:26

Przed rozebraniem zacisku odkręc odpowietrznik. Jak się ukreci to szukaj zacisków

Wysłane z mojego Redmi 4A przy użyciu Tapatalka
Mój własny Sedan z europy jest na rozbiórkę, pisz jak coś potrzebujesz zanim inni to kupią :good:
Bo Możemy Więcej...
INPA NCS- mogę pomóc z autem, pisz, dzwoń. Będziemy dłubać :good:
Obrazek

Awatar użytkownika
piotrek1474
Bywalec forum
Posty: 1736
Rejestracja: 15/08/2013, 20:53
BMW: 318I N42 143KM
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: ---
Miasto: Wrocław PL Stuttgart DE
Kontakt:

Post autor: piotrek1474 » 27/04/2017, 5:49

To wiem. Ale tak jak pisałem wcześniej. Na razie nie chce całkowicie rozbierać zacisku, chce ściągnąć klocki, wycisnąć tłok maksymalnie jak się da i posmarować go pasta pod osłona pyłowa.
Obrazek


hackunek
Bywalec forum
Posty: 667
Rejestracja: 20/06/2010, 15:58
BMW: E46 316i , E36 316i
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: M-K
Kontakt:

Post autor: hackunek » 27/04/2017, 8:09

a to nic nie da zobaczysz , tłoczki w e46 strasznie korodują. U mnie aż spuchły od rdzy.
kup zestaw naprawczy i będzie gites, wymiana to godzina czasu przed domem.
Do odpowietrzenia poproś kogoś żeby naciskał pedał i już

mariryb
Specjalista
Posty: 5622
Rejestracja: 09/04/2011, 9:07
BMW: 330ci, 320i
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom/ Wieniawa
Kontakt:

Post autor: mariryb » 27/04/2017, 9:23

To zalezy jak dlugo byla rdza. I bez wyjecia tłoczka to dupa nie robota. Nalepiej go wyjac wypolerowac na lustro. Jesli wżery to wymiana.
Nie masz czego sie bac bo to prosta robota.
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki

Doposażanie E46 - klimatronik, klima, fotochrom , BC, el szyby tył....

Awatar użytkownika
piotrek1474
Bywalec forum
Posty: 1736
Rejestracja: 15/08/2013, 20:53
BMW: 318I N42 143KM
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: ---
Miasto: Wrocław PL Stuttgart DE
Kontakt:

Post autor: piotrek1474 » 27/04/2017, 10:47

Przy wymianie klocków nie widziałem aby na powierzchni była rdza. Zaglądałem pod osłonę i wyglądało wszystko Ok. Mam już zamówiona pastę wiec najpierw użyje jej i zobaczę na efekt. Regeneracji się nie boje bo robiłem to już w Golfie.
Poza tym w zeszłym roku podczas przeglądu miałem wymieniane przewody elastyczne wiec teraz myśle ze z odkręceniem odpowietrznika nie powinno być problemu.

A jak wyglada ewentualne odpowietrzanie układu. Muszę odpowietrzyć wszystkie koła czy tylko to naprawiane. Posiadam ABS i DSC.
Obrazek

Awatar użytkownika
WKRENTEK77
Przyjaciel forum
Posty: 3143
Rejestracja: 08/04/2012, 0:18
BMW: E46 M43
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: WKRENTEK77 » 27/04/2017, 14:11

Za niedługo będę właśnie wymieniał u siebie w jednym z kół ,a żeby układ się nie zapowietrzyl weź sobie skombinuj kawałek kija czy czegoś wciśnij hamulec i zaprzyj go o fotel .Wiadomo coś tam zawsze się dostanie powietrza ale na pewno mniej ,kiedyś tak u siebie robiłem .

Awatar użytkownika
piotrek1474
Bywalec forum
Posty: 1736
Rejestracja: 15/08/2013, 20:53
BMW: 318I N42 143KM
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: ---
Miasto: Wrocław PL Stuttgart DE
Kontakt:

Post autor: piotrek1474 » 27/04/2017, 16:19

A ewentualny zestaw naprawczy to jaki kupić? Firmy Ate czy można np. innej firmy TRW?

EDIT:
Zajrzałem dzisiaj ponownie pod osłonę tłoczka, wcześnie wysunąłem go dosyć sporo i nie zauważyłem pod osłona żadnej korozji. Myśle że wymiana uszczelnień i przeczyszczenie zacisku oraz tłoczka powinno pomóc.
Obrazek


ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ hamulcowy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości