E46 przednie tłoczki pilna pomoc
- piotrek1474
- Bywalec forum
- Posty: 1731
- Rejestracja: 15 sie 13, 20:53
- BMW: 318I N42 143KM
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: ---
- Miasto: Wrocław PL Stuttgart DE
Najlepiej byłoby go zregenerować. Niestety na razie nie ma takiej możliwości. Wysunę go najbardziej jak się da i zajrzę pod osłonę.
-
- Specjalista
- Posty: 5238
- Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
- BMW: 330ci 535d
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Radom Wieniawa
Nowy mosztuje ok40zl.
Zsuń gumke albo calkowicie wyjmij tloczek. Wyczysc. Jak nie ma wżerów to bedzie żył.
Co do smarowania to kiedyś w kadecie kremem nivea posmarowalem bo nic nie było pod ręką i śmigało
Zsuń gumke albo calkowicie wyjmij tloczek. Wyczysc. Jak nie ma wżerów to bedzie żył.
Co do smarowania to kiedyś w kadecie kremem nivea posmarowalem bo nic nie było pod ręką i śmigało
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
- piotrek1474
- Bywalec forum
- Posty: 1731
- Rejestracja: 15 sie 13, 20:53
- BMW: 318I N42 143KM
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: ---
- Miasto: Wrocław PL Stuttgart DE
Zamówiłem tą pastę do tłoczków. Narazie chciałbym uniknąć wyciągania tłoczka gdyż wiązało by się to z odpowietrzaniem układu. A obecnie nie mam na takie naprawy możliwości. Ale dzięki za odp.
- GUMMISS
- Przyjaciel forum
- Posty: 4029
- Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
- BMW: 318i Touring
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: brodnica
- Lokalizacja: Kawki
- Płeć:
Przed rozebraniem zacisku odkręc odpowietrznik. Jak się ukreci to szukaj zacisków
Wysłane z mojego Redmi 4A przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Redmi 4A przy użyciu Tapatalka
Bo Możemy Więcej...
L W G
L W G
- piotrek1474
- Bywalec forum
- Posty: 1731
- Rejestracja: 15 sie 13, 20:53
- BMW: 318I N42 143KM
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: ---
- Miasto: Wrocław PL Stuttgart DE
To wiem. Ale tak jak pisałem wcześniej. Na razie nie chce całkowicie rozbierać zacisku, chce ściągnąć klocki, wycisnąć tłok maksymalnie jak się da i posmarować go pasta pod osłona pyłowa.
-
- Bywalec forum
- Posty: 674
- Rejestracja: 20 cze 10, 15:58
- BMW: E46 316i , E36 316i
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: podlaskie
- Miasto: M-K
a to nic nie da zobaczysz , tłoczki w e46 strasznie korodują. U mnie aż spuchły od rdzy.
kup zestaw naprawczy i będzie gites, wymiana to godzina czasu przed domem.
Do odpowietrzenia poproś kogoś żeby naciskał pedał i już
kup zestaw naprawczy i będzie gites, wymiana to godzina czasu przed domem.
Do odpowietrzenia poproś kogoś żeby naciskał pedał i już
-
- Specjalista
- Posty: 5238
- Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
- BMW: 330ci 535d
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Radom Wieniawa
To zalezy jak dlugo byla rdza. I bez wyjecia tłoczka to dupa nie robota. Nalepiej go wyjac wypolerowac na lustro. Jesli wżery to wymiana.
Nie masz czego sie bac bo to prosta robota.
Nie masz czego sie bac bo to prosta robota.
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
- piotrek1474
- Bywalec forum
- Posty: 1731
- Rejestracja: 15 sie 13, 20:53
- BMW: 318I N42 143KM
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: ---
- Miasto: Wrocław PL Stuttgart DE
Przy wymianie klocków nie widziałem aby na powierzchni była rdza. Zaglądałem pod osłonę i wyglądało wszystko Ok. Mam już zamówiona pastę wiec najpierw użyje jej i zobaczę na efekt. Regeneracji się nie boje bo robiłem to już w Golfie.
Poza tym w zeszłym roku podczas przeglądu miałem wymieniane przewody elastyczne wiec teraz myśle ze z odkręceniem odpowietrznika nie powinno być problemu.
A jak wyglada ewentualne odpowietrzanie układu. Muszę odpowietrzyć wszystkie koła czy tylko to naprawiane. Posiadam ABS i DSC.
Poza tym w zeszłym roku podczas przeglądu miałem wymieniane przewody elastyczne wiec teraz myśle ze z odkręceniem odpowietrznika nie powinno być problemu.
A jak wyglada ewentualne odpowietrzanie układu. Muszę odpowietrzyć wszystkie koła czy tylko to naprawiane. Posiadam ABS i DSC.
-
- Przyjaciel forum
- Posty: 3248
- Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
- BMW: E90
- Rok produkcji: 2006
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: ŁÓDŹ
Za niedługo będę właśnie wymieniał u siebie w jednym z kół ,a żeby układ się nie zapowietrzyl weź sobie skombinuj kawałek kija czy czegoś wciśnij hamulec i zaprzyj go o fotel .Wiadomo coś tam zawsze się dostanie powietrza ale na pewno mniej ,kiedyś tak u siebie robiłem .
- piotrek1474
- Bywalec forum
- Posty: 1731
- Rejestracja: 15 sie 13, 20:53
- BMW: 318I N42 143KM
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: ---
- Miasto: Wrocław PL Stuttgart DE
A ewentualny zestaw naprawczy to jaki kupić? Firmy Ate czy można np. innej firmy TRW?
EDIT:
Zajrzałem dzisiaj ponownie pod osłonę tłoczka, wcześnie wysunąłem go dosyć sporo i nie zauważyłem pod osłona żadnej korozji. Myśle że wymiana uszczelnień i przeczyszczenie zacisku oraz tłoczka powinno pomóc.
EDIT:
Zajrzałem dzisiaj ponownie pod osłonę tłoczka, wcześnie wysunąłem go dosyć sporo i nie zauważyłem pod osłona żadnej korozji. Myśle że wymiana uszczelnień i przeczyszczenie zacisku oraz tłoczka powinno pomóc.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 8 Odpowiedzi
- 2029 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: tomx
-
- 3 Odpowiedzi
- 658 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: mariryb
-
- 20 Odpowiedzi
- 6933 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: MasterOCW
-
- 9 Odpowiedzi
- 4762 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: GUMMISS
-
- 3 Odpowiedzi
- 1264 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: PATRYK10
-
- 7 Odpowiedzi
- 1926 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: GUMMISS
-
- 10 Odpowiedzi
- 4830 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: krolmaciuspierwszy
-
- 2 Odpowiedzi
- 1363 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: KiLo
-
- 10 Odpowiedzi
- 6509 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Michuj90
-
- 11 Odpowiedzi
- 4264 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: zibi_j1