Trzeba, trzeba. Pan Cie okłamałMariuszpol pisze:Te prowadnice co przykręca się zacisk TRZEBA SMAROWAĆ? ja rozmawiałem z jednym Panem i powiedział tam absolutnie nie może być smaru... bo poprzylepia się brud i pozalepia wszystko
E46 przednie tłoczki pilna pomoc
-
- Przyjaciel forum
- Posty: 3248
- Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
- BMW: E90
- Rok produkcji: 2006
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: ŁÓDŹ
Gość piepszy głupoty oczywiscie że te dwie długie śruby prowadnice którymi przykręca się zacisk się smaruje ! Ja to nawer w srodek tam gdzie sa te kapsle plastikowe głęboko paluchem nakładam smaru zeby te prowadnice swobodnie się poruszały może to jest własnie klucz do rozwiazania Twojego problemu moze wstrzymaj się z rozkładaniem tych tłoczków tylko dobrze przesmaruj te prowadnice uprzednio dobrze je czyszcząc z syfu tak żeby błyszczały się . Ja do smarowania używam smaru miedziowego .Mariuszpol pisze:Te prowadnice co przykręca się zacisk TRZEBA SMAROWAĆ? ja rozmawiałem z jednym Panem i powiedział tam absolutnie nie może być smaru... bo poprzylepia się brud i pozalepia wszystko
-
- Bywalec forum
- Posty: 693
- Rejestracja: 5 mar 15, 21:03
- BMW: E46
- Rok produkcji: 0
- Państwo: Polska
- Województwo: świętokrzyskie
- Miasto: CK
hmm a można tam użyć pasty ATE?
[*Pasta Plastilube jest niezastąpionym środkiem do nakładania na prowadnice zacisków i klocków hamulcowych, smarując je i chroniąc przed korozją. Aby zapobiec piszczeniu hamulców należy posmarować stronę grzebietową klocka pastą Plastilube.]
czy taka pasta będzie okej? bo ja te prowadnice wyczyściłem tzn tam gdzie te gumy co w nie prowadnice chodzą to wyjąłem gumy i na błysk tam papierem ściernym wyczysciłem następnie posmarowałem ATE.Kolejno założyłem te gumy w te otwory a te prowadnice znów co w gumy wchodzą nic SUCHO tylko odtłuściłem je zmywaczem do hamulców i tyle i na sucho zamontowałem..
[*Pasta Plastilube jest niezastąpionym środkiem do nakładania na prowadnice zacisków i klocków hamulcowych, smarując je i chroniąc przed korozją. Aby zapobiec piszczeniu hamulców należy posmarować stronę grzebietową klocka pastą Plastilube.]
czy taka pasta będzie okej? bo ja te prowadnice wyczyściłem tzn tam gdzie te gumy co w nie prowadnice chodzą to wyjąłem gumy i na błysk tam papierem ściernym wyczysciłem następnie posmarowałem ATE.Kolejno założyłem te gumy w te otwory a te prowadnice znów co w gumy wchodzą nic SUCHO tylko odtłuściłem je zmywaczem do hamulców i tyle i na sucho zamontowałem..
-
- Przyjaciel forum
- Posty: 3248
- Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
- BMW: E90
- Rok produkcji: 2006
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: ŁÓDŹ
To źle!! Chopie smaruj te prowadnice może być ta ate ale chyba szkoda do prowadnic lepiej zużyc do tłoczków moze byćsmar miedziany grafitowy byle był odporny na wysoka tep.Mariuszpol pisze:hmm a można tam użyć pasty ATE?
[*Pasta Plastilube jest niezastąpionym środkiem do nakładania na prowadnice zacisków i klocków hamulcowych, smarując je i chroniąc przed korozją. Aby zapobiec piszczeniu hamulców należy posmarować stronę grzebietową klocka pastą Plastilube.]
czy taka pasta będzie okej? bo ja te prowadnice wyczyściłem tzn tam gdzie te gumy co w nie prowadnice chodzą to wyjąłem gumy i na błysk tam papierem ściernym wyczysciłem następnie posmarowałem ATE.Kolejno założyłem te gumy w te otwory a te prowadnice znów co w gumy wchodzą nic SUCHO tylko odtłuściłem je zmywaczem do hamulców i tyle i na sucho zamontowałem..
-
- Bywalec forum
- Posty: 693
- Rejestracja: 5 mar 15, 21:03
- BMW: E46
- Rok produkcji: 0
- Państwo: Polska
- Województwo: świętokrzyskie
- Miasto: CK
ok tylko,że do tłoczków znów jest inna ATE ta ATE co mam to tylko do klocków jest i prowadnic
no nic jutro jak dobrze pójdzie przesmaruje te prowadnice pasta ATE + jeszcze te kapturki co w nie prowadnice wchodzą(te gumy) palcem w środku tez posmaruje
i jeszcze dla pewności rozbiorę jeden zacisk jeżeli uda mi się go zrobić łatwo tzn poczyścić tylko i od nowa dać tam smar to zrobię drugą stronę też a na końcu wszystkie koła odpowietrzę
tylko hmm zastanawia mnie jedno na tłoczku jest guma co go trzyma jak wychodzi... ta guma jest zaczepiana na rowek tłocza+ na zacisk u góry(tutaj trzeba czymś płasik podważyć i ponaciągać ją)
pytanie tylko takie jeśli nie zdejmę sam tej gumy z góry tak by luzno na tłoczku zostało to przy wypchaniu tloczek wyleci rozrywając gumę dla tego czy da się tak zdjąć jak mówie?
no nic jutro jak dobrze pójdzie przesmaruje te prowadnice pasta ATE + jeszcze te kapturki co w nie prowadnice wchodzą(te gumy) palcem w środku tez posmaruje
i jeszcze dla pewności rozbiorę jeden zacisk jeżeli uda mi się go zrobić łatwo tzn poczyścić tylko i od nowa dać tam smar to zrobię drugą stronę też a na końcu wszystkie koła odpowietrzę
tylko hmm zastanawia mnie jedno na tłoczku jest guma co go trzyma jak wychodzi... ta guma jest zaczepiana na rowek tłocza+ na zacisk u góry(tutaj trzeba czymś płasik podważyć i ponaciągać ją)
pytanie tylko takie jeśli nie zdejmę sam tej gumy z góry tak by luzno na tłoczku zostało to przy wypchaniu tloczek wyleci rozrywając gumę dla tego czy da się tak zdjąć jak mówie?
-
- Przyjaciel forum
- Posty: 3248
- Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
- BMW: E90
- Rok produkcji: 2006
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: ŁÓDŹ
Ok to smaruj ta pastą ,jak niechcesz żeby układ się zapowietrzył po wyjęciu tloczka za bardzo to możesz zaprzeć pedał hamulca w pozycji wciśniętej jakimś kijem czy czymś o fotel ,ta guma co piszesz nie zabardzo trzyma tłoczek a go uszczelnia a jak tłoczek wypchniesz pedalujac ta guma nie pęknie tylko się rozciągnie przerabiałem to latem .Ale skoro chcesz pierw usunać tą gumę to musisz to robić b delikatnie zeby jej nie uszkod,ić .powinno się udać .
-
- Bywalec forum
- Posty: 693
- Rejestracja: 5 mar 15, 21:03
- BMW: E46
- Rok produkcji: 0
- Państwo: Polska
- Województwo: świętokrzyskie
- Miasto: CK
a mam pytanie czy nowe tloczki powinno dac sie reka cofnac? Jesli tak to co mogl zepsuc?
-
- Przyjaciel forum
- Posty: 3248
- Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
- BMW: E90
- Rok produkcji: 2006
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: ŁÓDŹ
Jak jest odkręcony przewód to owszem można ale kiedy zacisk jest podłączony do przewodu to jest niemożliwe żeby ręcznie wcisnąć tłoczek chyba że masz imadło w łapach
- piotrek1474
- Bywalec forum
- Posty: 1731
- Rejestracja: 15 sie 13, 20:53
- BMW: 318I N42 143KM
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: ---
- Miasto: Wrocław PL Stuttgart DE
Siema
Podepnę się pod temat. Wczoraj zauważyłem że prawa tarcza ma wyższą temperaturę od lewej. Dzisiaj rozebrałem zaciski z obu stron i po naciśnięciu hamulca i puszczeniu widać że tłoczek z lewej strony cofa się bardziej. Chciałbym zastosować pastę do tłoczków tylko nie wiem która.
1 http://www.iparts.pl/czesc/pasta-montazowa-tloczkow-ham-180g-tuba-ate-03990205212,1-3-03990205212-1408138.html
2 http://e-autoparts.pl/smar-uniwersalny-plastilube-p-873768.html
Podepnę się pod temat. Wczoraj zauważyłem że prawa tarcza ma wyższą temperaturę od lewej. Dzisiaj rozebrałem zaciski z obu stron i po naciśnięciu hamulca i puszczeniu widać że tłoczek z lewej strony cofa się bardziej. Chciałbym zastosować pastę do tłoczków tylko nie wiem która.
1 http://www.iparts.pl/czesc/pasta-montazowa-tloczkow-ham-180g-tuba-ate-03990205212,1-3-03990205212-1408138.html
2 http://e-autoparts.pl/smar-uniwersalny-plastilube-p-873768.html
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 8 Odpowiedzi
- 2011 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: tomx
-
- 3 Odpowiedzi
- 657 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: mariryb
-
- 20 Odpowiedzi
- 6895 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: MasterOCW
-
- 9 Odpowiedzi
- 4733 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: GUMMISS
-
- 7 Odpowiedzi
- 1902 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: GUMMISS
-
- 3 Odpowiedzi
- 1247 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: PATRYK10
-
- 10 Odpowiedzi
- 4807 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: krolmaciuspierwszy
-
- 2 Odpowiedzi
- 1353 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: KiLo
-
- 11 Odpowiedzi
- 4246 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: zibi_j1
-
- 10 Odpowiedzi
- 6476 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Michuj90