[E46] problem z utrzymaniem auta w lini prostej

Wszystko co dotyczy układu hamulcowego, zawieszenia, układu kierowniczego i napędowego, skrzyni biegów
RUFIbmwe46
Bywalec forum
Posty: 25
Rejestracja: 20/12/2011, 11:34
BMW: 320d 150KM
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Lipiany
Kontakt:

[E46] problem z utrzymaniem auta w lini prostej

Post autor: RUFIbmwe46 » 15/04/2012, 18:07

witam. mam takie pytanie do użytkowników alu 18'' 225/45. strasznie prowadza po drodze całe auto i to dosyć mocno, nie wiem czy to normalne przy takiej szerokości czy coś jest nie tak z zawieszeniem. podpowiedzcie koledzy czy u Was też tak się dzieje. już jestem takiej myśli żeby opchnąć 18'' i kupić 16''.


piekar
Bywalec forum
Posty: 435
Rejestracja: 20/06/2011, 23:36
BMW: E46 330D
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: NSZ
Kontakt:

Post autor: piekar » 15/04/2012, 18:53

Ja co prawda mam 17" 225/45 ale nic nie lata po drodze i o dziwo w koleinach też nie jest tragicznie :D

RUFIbmwe46
Bywalec forum
Posty: 25
Rejestracja: 20/12/2011, 11:34
BMW: 320d 150KM
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Lipiany
Kontakt:

Post autor: RUFIbmwe46 » 15/04/2012, 19:17

więc już nie wiem w czym tkwi problem, może być coś z zawiechą, tylko co na trzepakach byłem i nic nie wykazało.

kamil17932
Bywalec forum
Posty: 355
Rejestracja: 07/11/2011, 21:12
BMW: E46 318i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków
Gadu-Gadu: 2615421
Kontakt:

Post autor: kamil17932 » 16/04/2012, 17:28

kolego z zucaniem po koleinach to prawie kazda bmka ma problem nawet jezeli ma idealne zawieszenie wwydaje mi sie ze wina jest tego magiel , poniewaz sie wybija i zaczyna miec luzy a na duzych kolach bardziej to czuc niz na zimowkachh.

romanikxxl
Bywalec forum
Posty: 3628
Rejestracja: 17/10/2009, 13:10
BMW: E91 325d
Rok produkcji: 2008
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin
VIN: a546854
Lokalizacja: Lubin
Kontakt:

Post autor: romanikxxl » 16/04/2012, 19:27

I ja jestem takiego samego zdania,jeśli jest zawiecha ok,to zostaje tylko magiel ale przekonasz się dopiero jak ktoś wymieni magiel i da znać albo jak sam wymienisz.
Romanikxxl


-NikuS-
Bywalec forum
Posty: 238
Rejestracja: 24/03/2010, 13:39
BMW: 328i Touring
Rok produkcji: 99
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Dąbrowa Górnicza
Gadu-Gadu: 7695078
Kontakt:

Post autor: -NikuS- » 16/04/2012, 22:36

Mnie też rzuca na 17/225, a remont/ wymiana maglownicy wiem, że się powoli zbliża, bo są już lekkie luzy i stuki..

kamil17932
Bywalec forum
Posty: 355
Rejestracja: 07/11/2011, 21:12
BMW: E46 318i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków
Gadu-Gadu: 2615421
Kontakt:

Post autor: kamil17932 » 17/04/2012, 18:40

najlepiej jaby znalazła sie sie osoba na forum co robiła maglownice i napisala jak sie jezdzi lub ktos kto ma fele min 17 /45/ 225 co by nam powiedzial ze go wcale nie rzuca :D

Awatar użytkownika
PRIMO
Bywalec forum
Posty: 608
Rejestracja: 07/01/2011, 12:31
BMW: 330d touring 190 KM / 447Nm
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Jastrzebie Zdrój
Gadu-Gadu: 4730848
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Kontakt:

Post autor: PRIMO » 17/04/2012, 21:04

na 18 calach opona 225/40 przód tez mam taki problem teraz czy to maglownica ? jeden mechanik mi sugerował tez krzyzak w ukladzie kierowniczym moze powodowac jakis luz ... Zawieche mam cala nowa:wahacze,tuleje,drazki kierownicze wraz z koncowkami drazkow...
Bóg stworzył BMW, bo mial gust...a inne samochody? Hmm... Miał także poczucie humoru...
Obrazek
Moje E46... Kliknij Oceń! Zapraszam ;)

kamil17932
Bywalec forum
Posty: 355
Rejestracja: 07/11/2011, 21:12
BMW: E46 318i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków
Gadu-Gadu: 2615421
Kontakt:

Post autor: kamil17932 » 17/04/2012, 21:37

Typowe usterki
Przekładnia kierownicza – maglownica – wszystkie BMW E46

W samochodach z przebiegiem 150 000 km i więcej zdarza się niestety bardzo często usterka w postaci zużycia przekładni kierowniczej objawiająca się luzami na kierownicy lub wyciekami oleju z niej… lub jedną i drugą usterką jednocześnie. Przekładnie kierowniczą w BMW E46 można regenerować. Podobna wada występuje również w modelu BMW E36 (poprzedniku E46). Jest to ogólna wada przekładni kierowniczych na listwie. Koszt regeneracji przekładni kierowniczej nie jest duży i jeśli przekładnia w naszym samochodzie ma luzy należałby to przeprowadzić. W innym przypadku może dojść do bardzo szybkie zużycia wszystkich drążków kierowniczych których wymiana nie jest tania. Na szybsze zużycie przekładni kierowniczej wpływa również jazda na kołach większych niż 16″. Przy kołach 18″ w BMW E46 nawet regeneracja przekładni nie pomoże wiele na szybkie zużywanie się drążków kierowniczych.
nawet opisuja to

Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5470
Rejestracja: 12/07/2011, 15:25
BMW: Search
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Gadu-Gadu: 4317162
Lokalizacja: K/R/A/K/Ó/W
Kontakt:

Post autor: MARC » 18/04/2012, 9:31

Primo89 pisze:na 18 calach opona 225/40 przód tez mam taki problem teraz czy to maglownica ? jeden mechanik mi sugerował tez krzyzak w ukladzie kierowniczym moze powodowac jakis luz ... Zawieche mam cala nowa:wahacze,tuleje,drazki kierownicze wraz z koncowkami drazkow...
Przy takich oponach to normalne.
Załóż zimówki i zobaczysz że będzie inna jazda ;)


ODPOWIEDZ

Wróć do „Podwozie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości