e46 N42B20A. Ceratek na dobicie silnika?

phil87
Bywalec forum
Posty: 56
Rejestracja: 19 wrz 17, 20:58
BMW: E46 N42B18
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Swarzędz
VIN: CK10033

#11

Post autor: phil87 »

3gary pisze: 6 kwie 18, 13:21 Nie mam takiego xd najlepiej rozwiercić teraz tę śrubę i jakoś ją wygrzebać i dać nowa? Czy jakiś lepszy sposób na wyjecie tej uszkodzonej?
przyspawaj jakąś nakrętkę i odkręć.
3gary
Bywalec forum
Posty: 136
Rejestracja: 13 paź 17, 18:11
BMW: E46 touring M54B25
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdańsk

#12

Post autor: 3gary »

Spawarki też nie mam xd będę próbował nabić śrubokręt
Awatar użytkownika
Jarando
Moderator
Posty: 2164
Rejestracja: 14 lip 15, 18:15
BMW: G31 530d xDrive
Rok produkcji: 2017
Państwo: Irlandia-Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Mallow-Żywiec
Płeć:

#13

Post autor: Jarando »

Ściągnij całkiem podstawę i reszta śruby będzie wystawać. Chwyć potem cęgami zaciskowymi i wykręcisz bez rozwiercania, jeśli faktycznie ukręciłeś tylko łepek śruby.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Jeśli masz przepiękną żonę, odlotową kochankę, super brykę,
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
3gary
Bywalec forum
Posty: 136
Rejestracja: 13 paź 17, 18:11
BMW: E46 touring M54B25
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdańsk

#14

Post autor: 3gary »

Ty faktycznie, sama podstawa nie jest gwintowana i sruba siedzi w tej części pod nią. Dzięki
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10306
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#15

Post autor: maniek21112 »

Jak to mówią: co dwie głowy to nie jedna, dzień przysłów dzisiaj :crazy:
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
3gary
Bywalec forum
Posty: 136
Rejestracja: 13 paź 17, 18:11
BMW: E46 touring M54B25
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdańsk

#16

Post autor: 3gary »

Niestety nie urwał się sam łepek śruby, ale pękła ona w połowie, na szczęście akurat nad krawędzią podstawy, więc dałem radę złapać kombinerkami i palcami. Udało się zmontować wszystko bez zniszczenia kolejnych śrub :D Jako ciekawostka powiem, że nowe śruby z ASO różnią się od starych też oryginalnych gwintem- na starych górna część śruby nie ma gwintu, na nowych całość ma gwint.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”