[E46 N42B20] Muli po usunięciu adaptacji

Awatar użytkownika
Seba97e46
Bywalec forum
Posty: 134
Rejestracja: 20 wrz 16, 20:52
BMW: E46 318i N42 2001r
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto:

#1

Post autor: Seba97e46 »

Witam, miałem ostatnio problem z odpalaniem auta i dzisiaj postanowiłem wymienić przepływomierz i usunąć wszystkie adaptacje, po czym jeździłem autem na BP kręcąc go na wyższe obroty na różnych biegach. Niestety auto chodzi jeszcze gorzej jakby miało 100KM a ma prawie 150.. Powoli się wkręca na obroty, na wyższych biegach trochę to trwa zanim zacznie przyspieszać bo do 2-2,5 tys obrotów jest zamulony. Na benzynie jeździ trochę lepiej ale to raczej normalne. Błędów w komputerze brak, pomocy
Awatar użytkownika
alb3rt
Bywalec forum
Posty: 135
Rejestracja: 26 mar 16, 7:51
BMW: E46 316i N46B18 sedan
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto:

#2

Post autor: alb3rt »

A błędy, napewno są?
Kodowanie, diagnostyka, aktualizacja, dorabianie kluczyków, sprawdzenie przebiegu. Elektronika BMW wszystkie modele.
730280210 :supcio:
Awatar użytkownika
Seba97e46
Bywalec forum
Posty: 134
Rejestracja: 20 wrz 16, 20:52
BMW: E46 318i N42 2001r
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto:

#3

Post autor: Seba97e46 »

alb3rt pisze:A błędy, napewno są?
Już jest w miare dobrze, wróciłem z nad morza i na trasie go przegoniłem, wiadomo auto już swoje ma i nie będzie miał tyle mocy jak nowy.
Jedyny problem to na zimnym silniku zaraz po odpaleniu gorzej przyspiesza tak jakby był zahamowany.
Awatar użytkownika
alb3rt
Bywalec forum
Posty: 135
Rejestracja: 26 mar 16, 7:51
BMW: E46 316i N46B18 sedan
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto:

#4

Post autor: alb3rt »

Że muli na zimnym to normalka w tym silniku.
Kodowanie, diagnostyka, aktualizacja, dorabianie kluczyków, sprawdzenie przebiegu. Elektronika BMW wszystkie modele.
730280210 :supcio:
Awatar użytkownika
Seba97e46
Bywalec forum
Posty: 134
Rejestracja: 20 wrz 16, 20:52
BMW: E46 318i N42 2001r
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto:

#5

Post autor: Seba97e46 »

alb3rt pisze:Że muli na zimnym to normalka w tym silniku.
No to dobra, w takim razie jak na ten silnik i jego opinie to chodzi całkiem przyzwoicie więc nic już nie będę grzebał, żeby tylko gorzej nie było. Dzięki za zainteresowanie tematem ;)
Awatar użytkownika
Palec11
Przyjaciel forum
Posty: 1944
Rejestracja: 15 kwie 16, 9:34
BMW: e46
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:

#6

Post autor: Palec11 »

Ja wiem czy ten silnik muli na zimnym nie uświadczyłem czegoś takiego u siebie ... czy zimny czy ciepły jedzie tak samo dobrze
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „LPG”