E46 [N42B18] Problem z powtarzającymi się błędami

phil87
Bywalec forum
Posty: 56
Rejestracja: 19 wrz 17, 20:58
BMW: E46 N42B18
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Swarzędz
VIN: CK10033

#1

Post autor: phil87 »

Witajcie,
mam problem z moim samochodem. Po dłuższej trasie zapala się kontrolka Check Engine i wywala błędy: 2781, 271A, 272C, 272D, 2738.
Link do pliku z błędami: https://drive.google.com/open?id=1vJHpDMucNNGRnlm_C7uSbeFd3Hk-Rqia
Czujnik wałka rozrządu zamieniałem stronami ssąca/wydechowa i błąd zawsze wskazuje na stronę ssącą. Silnik nie ma problemu z odpalaniem, nie traci mocy, zdarza mu się że obroty na jałowym spadną poniżej 700 i czuć wtedy drgania. Ktoś ma jakieś pomysły co może być powodem tego stanu rzeczy? Gdzie szukać usterki?
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10306
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#2

Post autor: maniek21112 »

Rozrząd był robiony?
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
phil87
Bywalec forum
Posty: 56
Rejestracja: 19 wrz 17, 20:58
BMW: E46 N42B18
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Swarzędz
VIN: CK10033

#3

Post autor: phil87 »

Nie, mechanik tylko sprawdzał czy łańcuch nie ma zbytniego luzu i czy szyny nie są połamane. Podobno jest ok. Czy te błędy mogą mieć coś wspólnego z rozrządem?
adrian23
Bywalec forum
Posty: 76
Rejestracja: 19 paź 17, 11:01
BMW: E46
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław

#4

Post autor: adrian23 »

Hej, ja tez walczylem z z tymi bledami. masz uwalone grzalki w sondach z tego co pamietam, albo same sondy. Nie jestem pewny. Bylo na forum ktory blad to ktora sonda. Ja wymienilem na uzywki. Pozniej wywalalo jeszcze jakis jeden zwiazany z sonda i byl uwalony jeden przewod, wiec sprawdz czy nie zaciaga lewego powietrza gdzies. Ogolnie wtedy zla mieszanka i wywala blad sondy. Rozrzad mialem robiony i tez co jakos czas wraca mi blad walka. Ten typ chyba tak ma albo felerny czujnik, moze sie przegrzewa albo cos. Podaje normalne odczyty itd a blad wywala. Tylko ze ja nie podmienialem go miejscem i nie moge wykluczyc jego uszkodzenia..
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”