[E46 N42B18] Gaśnie podzas jazdy

danielo6666
Bywalec forum
Posty: 392
Rejestracja: 30/12/2010, 16:43
BMW: e46 318i 143KM
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: mielec
Kontakt:

Re: [E46 N42B18] Gaśnie podzas jazdy

Post autor: danielo6666 » 03/01/2012, 18:34

witam
koledzy a ja mam własnie pytanie odnośnie takiego kabla do samodzielnej diagnostyki
http://allegro.pl/interfejs-kabel-diagnostyczny-bmw-mini-inpa-polska-i2006868248.html
kupiłem go i juz drugi dzien próbuje zainstalować w swoim lamtopie i nic nie działa
mam windowsa 7
wiem że jakbym miał stary komputer to bym nie miał tyle problemów
czy wiecie jakie oprogramowanie trzeba zainstalować żeby to działało?


amz20
Bywalec forum
Posty: 14
Rejestracja: 02/11/2011, 22:09
BMW: e46
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Włocławek
Kontakt:

Post autor: amz20 » 03/01/2012, 18:37

No to są jakieś konkrety od razu robi się miło a co powiesz o tym czy to to samo co twoje?http://allegro.pl/interfejs-kabel-diagnostyczny-bmw-inpa-ads-20-16-i2007302906.htmlA w którym miejscu ta wtyczka się znajduje bo na razie to ja zielony z tej bumy jestem przesiadłem się z E30 :)

danielo6666
Bywalec forum
Posty: 392
Rejestracja: 30/12/2010, 16:43
BMW: e46 318i 143KM
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: mielec
Kontakt:

Post autor: danielo6666 » 03/01/2012, 18:48

gniazdo jest od strony kierowcy po lewej stronie jest taka mała klapka odpinasz ja i wkładasz wtyczke obd II

romanikxxl
Bywalec forum
Posty: 3628
Rejestracja: 17/10/2009, 13:10
BMW: E91 325d
Rok produkcji: 2008
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin
VIN: a546854
Lokalizacja: Lubin
Kontakt:

Post autor: romanikxxl » 03/01/2012, 19:11

Panowie jest odpowiedni dział :evil:
Jeden i drugi wygląda ok.Nie widac różnicy to po co przepłacać :)
Romanikxxl

amz20
Bywalec forum
Posty: 14
Rejestracja: 02/11/2011, 22:09
BMW: e46
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Włocławek
Kontakt:

Post autor: amz20 » 03/01/2012, 20:00

Chodzi mi o to gdzie jest wtyczka do sterownika silnika. Może warto wyjąć poczyścić czy romanikxxl polecasz jakiś psik typy kontakt ?


danielo6666
Bywalec forum
Posty: 392
Rejestracja: 30/12/2010, 16:43
BMW: e46 318i 143KM
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: mielec
Kontakt:

Post autor: danielo6666 » 04/01/2012, 15:21

sterownik jest w tej skrzyneczce czarnej w komorze silnika trzeba odkrecic 4 śryby i tam jest sterownik silnika

piekar
Bywalec forum
Posty: 435
Rejestracja: 20/06/2011, 23:36
BMW: E46 330D
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: NSZ
Kontakt:

Post autor: piekar » 04/01/2012, 16:15

kolego ten fejs co podałes za 99zl posiada adapter na okrągłe gniazdo i to jest duzy + Np ja sie lacze tylko przez okrągłe gniazdo przy silniku mimo że mam wtyczke w srodku to nie dziala :P buma z 2000r

amz20
Bywalec forum
Posty: 14
Rejestracja: 02/11/2011, 22:09
BMW: e46
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Włocławek
Kontakt:

Post autor: amz20 » 04/01/2012, 23:34

Fejs zamówiony . Wtyke oglądne sobie jutro i co żeby rozpiąć tę tą wtykę to akumulator lepiej odłączyć przed zabiegiem ?

Żaba
Bywalec forum
Posty: 14
Rejestracja: 23/01/2012, 9:37
BMW: 316
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Siedlce
Kontakt:

Post autor: Żaba » 09/02/2012, 12:13

podepne się pod temat co by nie zakłądać nowego...
miałem podobne objawy, potrafił zgasnąć bądź przełączyć się w tryb awaryjny...
komputerowa diagnoza pokazała czujnik położenia wałka rozrządu, krzywka wlotu, więc kupiłem nowy i wymieniłem
teraz najgorsze ponieważ dalej pokazuje ten błąd...
moje pytanie brzmi, W CZYM PROBLEM? bo ja nei mam pojęcia, pomóżcie

danielo6666
Bywalec forum
Posty: 392
Rejestracja: 30/12/2010, 16:43
BMW: e46 318i 143KM
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: mielec
Kontakt:

Post autor: danielo6666 » 10/02/2012, 20:36

kolego miałem to samo non stop przełączał sie w tryb awaryjny a czasem też zgasł
przyczyna zepsuty samoregulator wałka ssącego ( 1000 zł nowy )
musisz jechać do kogos kto zna ten silnik
mi naprawił to adam kunc z Raszyna a walczyłem z tym problemem rok czasu i nikt nie potrafił powiedziec co jest nie tak
a ile kasy wydałem niepotrzebnie :cry: szok
dlatego tylko naprawde dobry mechanik od BMW


ODPOWIEDZ

Wróć do „Benzyna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości