[E46] Multifunkcja ...

Pytania, porady, problemy dotyczące systemów audio, nawigacji satelitarnej i cb radia
zibi_j1
Weteran
Posty: 5880
Rejestracja: 1 lut 14, 13:22
BMW: e46 318d
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Warszawa

#221

Post autor: zibi_j1 »

Da się. Domyslam sie ze masz silnik n42. W takim wypadku i tempomat powinno się dać.
BMW by Zibi - czyli jak feniks z popiołów (dosłownie :) )
https://e46forum.pl/bmw-by-zibi-318d-320d-podsumowanie-roczne-s-13313#p92483

Obrazek
KostiaK2
Posty: 1
Rejestracja: 20 cze 14, 18:06
BMW: 320
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Debica

#222

Post autor: KostiaK2 »

I radio i tempomat działa w n42

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
jaszczomppoziomka
Bywalec forum
Posty: 546
Rejestracja: 17 lip 14, 16:43
BMW: 318i Touring @ N42B20 & Stag QBOX+
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: WroclawIOpole

#223

Post autor: jaszczomppoziomka »

da się i w N42B20 jest tempomat bo mi działa :) trzeba przeciągać 3 kabel do puszki ecu:
2 dolutować do modułu świateł a 1 do ecu
NEERW
Posty: 2
Rejestracja: 2 lis 16, 20:26
BMW: E46
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:

#224

Post autor: NEERW »

Tak silnik n42 więc jeżeli tak mówicie to będę próbował podłączyć razem z tempomatem tylko po rozkodowaniu vinu niebyło go w opisie i dlatego myślałem że go niema,ale dziękuję za info :) .
Adrian_N15
Bywalec forum
Posty: 28
Rejestracja: 16 lut 18, 15:47
BMW: 320D
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Tarnów

#225

Post autor: Adrian_N15 »

Panowie jakie kabelki potrzebne sa do tego montażu? Tzn jaki przekrój, rodzaj kabli? Pomoże ktoś, długość wiem itd, tylko nie wiem jakie kabelki kupic. Plus 4 piny prawda?
pac1978
Bywalec forum
Posty: 10
Rejestracja: 3 mar 15, 13:21
BMW: BMW e46 318i N42B20
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: Łapy

#226

Post autor: pac1978 »

kolega kup sobie oryginalną wiozkę NUMER KATALOGOWY: 61120016012 .wtedy nietrzeba nic kombinować.wszystko pasuje.Ja kupiłem taką do swojej N42 i wszystko hula.Jak zamontowaćjest na you tube.

oto link https://www.youtube.com/watch?v=UD_3lwEr-6s

Można kupć na allegro.Ja kupiłem na http://bmwcentrum.pl

http://bmwcentrum.pl/zestaw-przewodow-kierownicy-wielofunkcyjnej-bmw-e46,id8516.html

Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
GUMMISS
Przyjaciel forum
Posty: 4024
Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
BMW: 318i Touring
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: brodnica
Lokalizacja: Kawki
Płeć:

#227

Post autor: GUMMISS »

Cześć koledzy.
Powiecie mi w czym może być problem? Podłączyłem dziś multifunkcje która poprzedni właściciel wsadził (pewnie po dzwonie) i nie podłączył.

Podłączyłem przewody zgodnie z instrukcjami, mam wtyczkę 40 i 64(chyba) pin więc wpiąłem się w pin 27 wtyczki 40 pin i dwa przewody do LCM. Sterowanie radia działa, łączy się z chińską stacją 2 din, każdy guzik coś tam robi na radio. Jednak nie działa tempomat, sprawdziłem przez INPA i wciśnięcie każdego z guzików powoduje zapalenie się odpowiedniej lampki w kompie czyli panel działa i jest prawidłowo podłączony. Pedały sprzęgła i hamulca też dają prawidłowy sygnał o swojej pozycji.

Tempomat wcale się nie włącza, nie zapala się zielona lampka na zegarach która w teście zegarów jednak świeci, silnik to N42 z 2003 roku.

Co może być nie tak? Pomóżcie proszę .... :poklon:
Bo Możemy Więcej...
L W G 8)
kosteg
Bywalec forum
Posty: 1672
Rejestracja: 10 gru 17, 17:03
BMW: 320d Touring x2 E46 2005 + F31 2014
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: PW45547

#228

Post autor: kosteg »

Zakładając, że z ebzpiecznikami jest wsio ok ja bym zaczął od weryfikacji czy aby na bank podłączyłeś się do właściwego przewodu. Matematyka płatać może figle - > pamiętam film jaki kiedyś w sieci widziałem właśnie odnośnie tempomatu i gość tłumaczy: "podłączamy się do 3ciego pinu od końca, raz, dwa, trzy zostawiamy wolne i w ten tutaj (tu pokazuje już na 4ty) podłączamy nasz kabelek"... :D

Tam nie ma specjalnej filozofii więc zacząć trzeba od końca. Druga opcja to, że pod kierownicą w złym miejscu się podłączyłeś. Skoro reszta widoczna jak trzeba to do weryfikacji przewód tylko do kompa.
Obrazek
Awatar użytkownika
GUMMISS
Przyjaciel forum
Posty: 4024
Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
BMW: 318i Touring
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: brodnica
Lokalizacja: Kawki
Płeć:

#229

Post autor: GUMMISS »

Sprawdzałem czy aby dobra wtyczka i miejsce, jak na jednym z filmów było w tym samym miejscu wolne miejsce i tam właśnie się wpiąłem. Pod kierownicą też ok, od 8 do 10 ładnie po kolei. Może to wina sterowników w samochodzie, bo każdy ma inny Vin.
Bo Możemy Więcej...
L W G 8)
kosteg
Bywalec forum
Posty: 1672
Rejestracja: 10 gru 17, 17:03
BMW: 320d Touring x2 E46 2005 + F31 2014
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: PW45547

#230

Post autor: kosteg »

Mi się pomysły skończyły. Jeśli elektrycznie jesteś pewien to osobiście nie mam pomysłu co może być nie teges. Choć moim zdaniem nawet w przypdku błednego połaczenia z kompem licznik powinien ikonę zaświecić...
Obrazek
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Car Audio, Nawigacja, CB Radio”