E46 M43 Pompa powietrza wtórnego

grzegorz84
Bywalec forum
Posty: 30
Rejestracja: 13 kwie 15, 19:27
BMW: e46
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:

#11

Post autor: grzegorz84 »

teraz już wszystko wiem a teraz powiedz dlaczego to wywaliłeś? coś się działo złego ?
WKRENTEK77
Przyjaciel forum
Posty: 3248
Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
BMW: E90
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: ŁÓDŹ

#12

Post autor: WKRENTEK77 »

Obrazek[/quote]
Ale pusto :shock: przydało by się odświeżyć troszeczkę motorek :wink:
mariryb
Specjalista
Posty: 5238
Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
BMW: 330ci 535d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom Wieniawa

#13

Post autor: mariryb »

grzegorz84 pisze:teraz już wszystko wiem a teraz powiedz dlaczego to wywaliłeś? coś się działo złego ?
Najpierw szukałem prblemu ze spalaniem, falowaniem obrotów, ale też pompa zaczęła piszczeć trochę to zdemontowałem wszystko. Co do problemu to ustąpił całkowicie po wymianie sondy regulacyjnej.
WKRENTEK77 pisze: Ale pusto :shock: przydało by się odświeżyć troszeczkę motorek :wink:
Miejsca dużo. Zakurzony silnik i osprzęt bo sporo jeździ, a zdjęcie robione jesienią.
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
grzegorz84
Bywalec forum
Posty: 30
Rejestracja: 13 kwie 15, 19:27
BMW: e46
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:

#14

Post autor: grzegorz84 »

sonda regulacyjna to przed katem czy za? czy może jeszcze coś innego?
WKRENTEK77
Przyjaciel forum
Posty: 3248
Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
BMW: E90
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: ŁÓDŹ

#15

Post autor: WKRENTEK77 »

grzegorz84 pisze:sonda regulacyjna to przed katem czy za? czy może jeszcze coś innego?
Przed katem.
mariryb
Specjalista
Posty: 5238
Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
BMW: 330ci 535d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom Wieniawa

#16

Post autor: mariryb »

Sprawa tak wyglada. Silnik m54b22 ktory fabrycznie nie mial pompy powietrza wtornego. Zostal zeswapowany za m43, w ktorym byla pompa i teraz w ecu jest blad braku pompy.
Jest jakis bezpiecznik i przekaznik, ktory mozna by wyjac aby bład zniknął?

Ps w swoim aucie robilem swapa m54b25 tez bez pompy do m43 i tam tego problemu nie było.
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
mariryb
Specjalista
Posty: 5238
Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
BMW: 330ci 535d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom Wieniawa

#17

Post autor: mariryb »

mariryb pisze: jest jakis bezpiecznik i przekaznik, ktory mozna by wyjac aby bład zniknął?
Ponawiam zapytanie. Jak w m54 pozbyc sie pompy aby nie bylo bledu?
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
mariryb
Specjalista
Posty: 5238
Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
BMW: 330ci 535d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom Wieniawa

#18

Post autor: mariryb »

Pogrzebaĺem w schematach. Od pompy jest bezpiecznik 36 (taki duży). Okazalo sie ze był. Wyjąlem go. Dalej znalazlem przekaznik pompy. Po jego wyjeciu mam dwa błedy - przekaznika i elektrozaworu pompy. Idąc dalej dotarłem do wtyczki x6004 dme i wyjąłem pin 3(przewod do przekaznika).
Błedy są. Trzeba w takim razie pompe softowo usunąć. Ktoś wie jak?
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”