[e46 M43] Miękki gwint.

Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
merwi
Bywalec forum
Posty: 59
Rejestracja: 24 lis 14, 18:41
BMW: e46 323i M52B25TU
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Kielce

#1

Post autor: merwi »

Witam.
Szukam miękkiego (czytaj "w miarę komfortowego") gwintu do mojego e46 318i. Zależy mi na tym by móc dostosowywać wysokość zawieszenia dlatego na razie nie rozważam kupna sprężyn obniżających. Nie będę robił konkretnej gleby bo nie na tym mi zależy więc nie potrzebuję twardego gwintu.
Może ktoś miał doświadczenie z takim zawieszeniem i mógłby mi polecić jakąś firmę. Budżetu na kupno gwintu jeszcze nie ustaliłem dlatego przemyślę każdą propozycję od tanich chińczyków do markowych produktów ważne żeby spełniały wyżej wymienione warunki.

Z góry dzięki za każdą odpowiedź :D
Awatar użytkownika
Samniewiemkto
Bywalec forum
Posty: 713
Rejestracja: 29 mar 16, 11:04
BMW: 330i
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Rybnik

#2

Post autor: Samniewiemkto »

Z drogich zabawek możesz pobawić się w pneumatyke (Air Ride). Od około 3000 zł za najprostsze w gore.
merwi
Bywalec forum
Posty: 59
Rejestracja: 24 lis 14, 18:41
BMW: e46 323i M52B25TU
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Kielce

#3

Post autor: merwi »

Na chwilę obecną nie chcę inwestować w air bo jeszcze nie wiem jak samochód skończy w następnym sezonie.
Awatar użytkownika
Dzidek90
Przyjaciel forum
Posty: 3655
Rejestracja: 16 lis 13, 19:13
BMW: E91 Fl
Rok produkcji: 2011
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Lędziny
VIN: F038885

#4

Post autor: Dzidek90 »

A wiesz czego chcesz ??

Nie chcesz gleby to po co gwint ?
Nie chcesz sprężyn bo chcesz dostosować wysokość ?
Nie chcesz Air-a bo nie wiesz jak samochód skończy w przyszłym roku ?

Sory ale większej głupoty nie słyszałem :lol:
Chłopie jeździj na tym co masz bo szkoda siana wydawać na gwint np: TaTechnix czy tez MTS-a... wydasz 1-1,2k (najtańsza półka) i po co ? zeby obnizyć samochód o 1,5-2,5cm ? Tyle to obniżysz na sprężynach.... A wydasz dużo mniej ;)
Zastanów się czego czego chcesz tak na prawdę a potem kombinuj....
BMW
Dla Ciebie to trzy zwykle litery,
Dla mnie zaś silnik i koła cztery.
Jedyna marka która ma dusze,
Na inne auto juz się nie skuszę.
Maateusz
Bywalec forum
Posty: 379
Rejestracja: 9 sie 16, 21:28
BMW: 325
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: SPS
VIN: PB61378

#5

Post autor: Maateusz »

Podbijam wypowiedź Dziadka. X,x

Pierw zastanów się co Ty chcesz.
Jeśli nie masz zamiaru dłużej jeździć tym autem to kup po prostu MTS tanie i miękkie z tego co słyszałem.
Druga sprawa (tak sarkastycznie) zawsze możesz sprężynę pospinac opaskami sciagajacymi i sobie wyregulowac xd
merwi
Bywalec forum
Posty: 59
Rejestracja: 24 lis 14, 18:41
BMW: e46 323i M52B25TU
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Kielce

#6

Post autor: merwi »

Kończą mi się aktualne amortyzatory dlatego będę zmieniał cały zestaw, sprężyn nie chcę bo nie mogę regulować wysokości a mieszkam na wsi i często w zimę nie mam odśnieżonej drogi więc nie chcę robić za pług (już to przerabiałem z e36 na kicie).

No to teraz sprecyzuje: miękki gwint do 2500zł jaki polecacie? Załóżmy że nie chcę nic tańszego i gorszego niż MTS o którym wspomniał Maateusz.

Edit:
Byłem na serwisie no i moje amory długo nie wytrzymają. Dodatkowo przejrzałem alledrogo i na takie zestawy sobie mogę pozwolić: mts/eibach(niby gwint ze sprężynami eibacha), lowtec (chyba beton to jest) oraz AP nie miałem do czynienia z żadną z tych firm więc jeśli ktoś wie jak się na nich jeździ w e46 będę wdzięczny za opinie.
Awatar użytkownika
koziol992
Bywalec forum
Posty: 179
Rejestracja: 17 cze 16, 21:34
BMW: e46 318i M43
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: trzebinia/katowice

#7

Post autor: koziol992 »

Miałem w poprzednim samochodzie budżetowy ta-technix, czyli praktycznie identyczne zawieszenie jak mts...Był praktycznie taki miękki jak seryjne "usportowione" zawieszenie, tylko tam był wielowahacz i zapewne to zaplustowało w komforcie.
Nie wiem jak taki zawias się spisze w e46.
mariryb
Specjalista
Posty: 5238
Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
BMW: 330ci 535d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom Wieniawa

#8

Post autor: mariryb »

Swego czasu wiele osob mialo na forum gwint AP i sobie chwalilo.
Ja mialem kit ap i był duzo bardziej komfortowy niz eibach.
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Zawieszenie”