[E46] [m43] kruciec z tyłu silnika

kamil17932
Bywalec forum
Posty: 352
Rejestracja: 7 lis 11, 21:12
BMW: E46 318i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków

#1

Post autor: kamil17932 »

Witam . potrzebuje pomocy odnosnie tego krucca bo juz mam go dosyc. Kupuje go nowego co chwile , albo sam oring jakis dobieram i jest wszystko ok przez jakies dwa miechy , potem znow cieknie. Jakies rady? jakby to zalatwic raz na kilka lat :D?
hackunek
Bywalec forum
Posty: 674
Rejestracja: 20 cze 10, 15:58
BMW: E46 316i , E36 316i
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: M-K

#2

Post autor: hackunek »

kupić oryginał bo zamienniki są kiepskie
też warto założyć zielony o'ring, ida one do klimatyzacji itp.
isolato

#3

Post autor: isolato »

hackunek pisze:kupić oryginał bo zamienniki są kiepskie
też warto założyć zielony o'ring, ida one do klimatyzacji itp.
Popieram. Tylko oryginalny króciec. Wymieniałem go u siebie pół roku temu i do dzisiaj sucho :D
Awatar użytkownika
Krzysiek669
Moderator
Posty: 3314
Rejestracja: 9 lip 11, 18:45
BMW: było E46 320d, E91 318d, jest E46 325i
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin

#4

Post autor: Krzysiek669 »

Tylko ORI, u mnie już ponad pół roku i nic się nie dzieje :)
kamil17932
Bywalec forum
Posty: 352
Rejestracja: 7 lis 11, 21:12
BMW: E46 318i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków

#5

Post autor: kamil17932 »

Kruciec mam nowy ori, tylefoko oring kupowalem gdzies w motoryzacyjnym. a co do tego zielonego oringa gdzzie go moge dostac?
kamil17932
Bywalec forum
Posty: 352
Rejestracja: 7 lis 11, 21:12
BMW: E46 318i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków

#6

Post autor: kamil17932 »

Witam. dalej walcze z problemem. wymienilem caly kruciec na nowy ori nawt go osadzilem na silikonie i na drugi dzien zalalem i odpowietrzyłem. I niby nie cieknie z tamtą d . ale od czasu do czasu z okolic krucca pod cisnieniem wyleci plyn (siknie) i wleci na kolektor. i dzieje sie tak raz na jakis . zwlaszcza gdy sie zatrzymam. Mozze gdzies głowica jest szczelona w tamtym miejscu i dlatego kilkakrotne wymienianie krucca czy oringa nie pomaga?
kamil17932
Bywalec forum
Posty: 352
Rejestracja: 7 lis 11, 21:12
BMW: E46 318i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków

#7

Post autor: kamil17932 »

Znacie moze rozmiar oringa wchodzacego do szybko złaczki ktora sie wpina do tego krucca z tylu silnika?
hackunek
Bywalec forum
Posty: 674
Rejestracja: 20 cze 10, 15:58
BMW: E46 316i , E36 316i
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: M-K

#8

Post autor: hackunek »

j/w
ktoś zna? króciec wymieniony, ale oring na szybkozłączce jest już twardy i cieknie :(
bo bym zamowil jakiś lepszy i miałbym spokój
hackunek
Bywalec forum
Posty: 674
Rejestracja: 20 cze 10, 15:58
BMW: E46 316i , E36 316i
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: M-K

#9

Post autor: hackunek »

help
Awatar użytkownika
Krzysiek669
Moderator
Posty: 3314
Rejestracja: 9 lip 11, 18:45
BMW: było E46 320d, E91 318d, jest E46 325i
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin

#10

Post autor: Krzysiek669 »

Nie lepiej zamówić w aso cały króciec ? W zestawie jest oring, wszystko pasuje i nie cieknie, przerabiałem temat.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”