E46 , EML - wykrycie ,diagnoza usterki

Problemy i ich rozwiązania związane z elektroniką i alarmami w Naszych trójkach
pixma
Bywalec forum
Posty: 120
Rejestracja: 20/06/2017, 8:59
BMW: 316i N42 kombi
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Rypin
Kontakt:

E46 , EML - wykrycie ,diagnoza usterki

Post autor: pixma » 30/06/2017, 21:57

wiem, ze odswiezam kotleta:)
nowy jestem wybaczcie ...od tygodnia dopiero mam autko silnik 316i 1.8 2003r.

mi gasnie dopiero po uruchomieniu silnika...to juz do servisu mam jechac ? bo powazne koszta czekaja ? !! CZY CO ?

ps . po wczorajszej ulewie co była check enigme mi sie swieci i zgasnac nie chce...a autko normalnie jezdzi itd i zadowolony jestem nawet malo pali 8/9 litra tak wskazuje komputer /no chyba ze od swiec takie cos sie moglo tez zapalic bo do wymiany sa od mojego kupna autka ale nie swieciła sie ta kontrolka jak kupowałem a byly juz zużyte - a wiec nie od swiec./


Awatar użytkownika
Badboy-PL
Bywalec forum
Posty: 96
Rejestracja: 30/07/2016, 8:21
BMW: BMW E46 318I
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Bergen op zoom Holandia
Kontakt:

Post autor: Badboy-PL » 18/05/2018, 21:35

N42b20 gaśnie po odpaleniu silnika. Dzis zapaliła mi sie. Po zgaszeniu auta i uruchomieniu ponownym i po przygazwoaniu zgasła ale wywaliło błędy na kompie. Odczyt z inpy 2854,2850,285A,2860,2865 wszystko tyczy sie valvetronic-a

Awatar użytkownika
maniek21112
Bywalec forum
Posty: 2063
Rejestracja: 06/09/2017, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps/433nm 328ia sedan M52TU28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica/Wrocław
Kontakt:

Post autor: maniek21112 » 18/05/2018, 22:33

Odepnij wtyczkę od czujnika koło wlewu oleju i sprawdź czy będzie poprawa, zobacz czy nie jest zalana olejem.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT pomoc w oględzinach Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
Mój czarnuch 328ia

Awatar użytkownika
Badboy-PL
Bywalec forum
Posty: 96
Rejestracja: 30/07/2016, 8:21
BMW: BMW E46 318I
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Bergen op zoom Holandia
Kontakt:

Post autor: Badboy-PL » 25/05/2018, 10:02

maniek21112 pisze:Odepnij wtyczkę od czujnika koło wlewu oleju i sprawdź czy będzie poprawa, zobacz czy nie jest zalana olejem.
Odłączyłem przeczyscilem i na dodatek spryskalem kontakt spreyem. Spokoj na 20km. Sadze ze u mnie do wymiany jest silniczek valvetronica bo po uruchomieniu silnika i kiedy przystawię ucho do niego słychać takie dziwne chrobotanie jak by sie przycinał. A pozniej sie zacina i silnika wpada w tryb awaryjny. I zastanawiam sie czy nie kupić nowego i wymienić. Bo tańszy niz czujnik

Awatar użytkownika
maniek21112
Bywalec forum
Posty: 2063
Rejestracja: 06/09/2017, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps/433nm 328ia sedan M52TU28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica/Wrocław
Kontakt:

Post autor: maniek21112 » 25/05/2018, 19:34

Zdecydowanie silniczek (serwomotor) to dobry trop.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT pomoc w oględzinach Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
Mój czarnuch 328ia


Awatar użytkownika
Badboy-PL
Bywalec forum
Posty: 96
Rejestracja: 30/07/2016, 8:21
BMW: BMW E46 318I
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Bergen op zoom Holandia
Kontakt:

Post autor: Badboy-PL » 26/05/2018, 21:51

Narazie mam spokoj. Przypomniałem sobie ze na początku maja podłączyłem ringi pod osobne zasilanie i przeciągnąłem przewod przez grodzie i gumę pod podstawa aku a pod nią jest sterownik vvt z przekaźnikiem. Widocznie musiałem cos naruszyć. A wczoraj odkręciłem podstawę sprawdziłem przekaźnik i wtyczki jak narazie jest Ok bo zrobiłem. 100lm i zero eml i błędów.


ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektronika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość