[ E46 diesel ]chip
-
- Bywalec forum
- Posty: 14
- Rejestracja: 6 sty 10, 18:16
- BMW: e46
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: sosnowiec
witam serdecznie
mam takie pytanie chce załorzyć chipa do e46 2.0d 150km sedan jaki chip polecacie ile daje koni i jaka jest cena panowie podajcie adresy jak możecie gdzie to mogr zrobić z góry dziękie wielkie
mam takie pytanie chce załorzyć chipa do e46 2.0d 150km sedan jaki chip polecacie ile daje koni i jaka jest cena panowie podajcie adresy jak możecie gdzie to mogr zrobić z góry dziękie wielkie
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 19 mar 10, 0:53
- BMW: e46 320Cd
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: wielkopolskie
- Miasto: Konin
Witam. To mój 1 post postanawiam go zamieścić tutaj ponieważ od 5 dni mam podrasowane swoje 320cd. Usługę robiła mi firma KOCAR - Poznań
Od 18 lat zajmują się tuningiem i modami subaru. Efekt. Z 146KM Przed przeróbka. 4 Kucyki gdzieś mi uciekły ale zrobili mi na 184KM 497Nm. Koszt 1400zł z hamownią i niezwykle miła obsługa. Jestem zadowolony polecam.
Od 18 lat zajmują się tuningiem i modami subaru. Efekt. Z 146KM Przed przeróbka. 4 Kucyki gdzieś mi uciekły ale zrobili mi na 184KM 497Nm. Koszt 1400zł z hamownią i niezwykle miła obsługa. Jestem zadowolony polecam.
- zdeniu
- Bywalec forum
- Posty: 462
- Rejestracja: 8 wrz 09, 22:46
- BMW: 320d M47N Touring
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Słupsk
- Lokalizacja: Słupsk
no to gratulować efektu końcowegobonio pisze:Witam. To mój 1 post postanawiam go zamieścić tutaj ponieważ od 5 dni mam podrasowane swoje 320cd. Usługę robiła mi firma KOCAR - Poznań
Od 18 lat zajmują się tuningiem i modami subaru. Efekt. Z 146KM Przed przeróbka. 4 Kucyki gdzieś mi uciekły ale zrobili mi na 184KM 497Nm. Koszt 1400zł z hamownią i niezwykle miła obsługa. Jestem zadowolony polecam.
ale czy oby napewno jest to bezpieczne podkręcenie
bo widać że moment [497Nm] zrobili bardzo wysoki względem fabrycznego
oby sprzęgło [dwumas] wytrzymał jak najdłużej
-
- Bywalec forum
- Posty: 114
- Rejestracja: 27 paź 09, 15:43
- BMW: 320d
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: kraków/chrzanów
500Nm z 2.0 silnika to chyba zbyt duże obciążeniebonio pisze:Witam. To mój 1 post postanawiam go zamieścić tutaj ponieważ od 5 dni mam podrasowane swoje 320cd. Usługę robiła mi firma KOCAR - Poznań
Od 18 lat zajmują się tuningiem i modami subaru. Efekt. Z 146KM Przed przeróbka. 4 Kucyki gdzieś mi uciekły ale zrobili mi na 184KM 497Nm. Koszt 1400zł z hamownią i niezwykle miła obsługa. Jestem zadowolony polecam.
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 20 mar 10, 22:51
- BMW: e46 320d touring
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: Brodnica
Witam serdecznie wszystkich . To moj pierwszy post w tej sprawie .
Mam bmke z 2000r . Seryjnie 136km bylem na chipie u znajomego ktory zrobil mi to za male pieniadze ( koles bardzo ogarniety w bmkach ) . Po wirusie wyszlo okolo 160 KM.Przyspieszenie i cala reszta bez porownania lecz po 3 dniu jazdy zaczela mi dosc mocno dymic. Podjechalem ponownie do niego i zmienilismy na inny program 150 KM ten ktory wystepowal w e46 po lifcie . Dymienie praktyczni ustalo ale jest jeszcze minimalne . Nie wiem czym to moze byc spowodowane moze trzeba wymienic oleje filtry ? DOdam jeszcze ,ze w trakcie drugiej wizyty ponownie wrocilismy do starego programu na 136KM i samochod tez delikatnie dymil czego przed chipem nie mialem . Nie wiem moze jakies porady z waszej strony? Tak sie zastanawiam moze to dlatego ze zrobilo sie cieplo jakas inna mieszkanka paliwa na statoil czy cos innego nie wiem ?
P.S Jest to takie pojedyncze dymienie tzn np przy starcie z jedynki a pozniej przy rownomiernym dodawaniu gazu juz praktycznie nie i przy zmianie na dwojke tak samo
Mam bmke z 2000r . Seryjnie 136km bylem na chipie u znajomego ktory zrobil mi to za male pieniadze ( koles bardzo ogarniety w bmkach ) . Po wirusie wyszlo okolo 160 KM.Przyspieszenie i cala reszta bez porownania lecz po 3 dniu jazdy zaczela mi dosc mocno dymic. Podjechalem ponownie do niego i zmienilismy na inny program 150 KM ten ktory wystepowal w e46 po lifcie . Dymienie praktyczni ustalo ale jest jeszcze minimalne . Nie wiem czym to moze byc spowodowane moze trzeba wymienic oleje filtry ? DOdam jeszcze ,ze w trakcie drugiej wizyty ponownie wrocilismy do starego programu na 136KM i samochod tez delikatnie dymil czego przed chipem nie mialem . Nie wiem moze jakies porady z waszej strony? Tak sie zastanawiam moze to dlatego ze zrobilo sie cieplo jakas inna mieszkanka paliwa na statoil czy cos innego nie wiem ?
P.S Jest to takie pojedyncze dymienie tzn np przy starcie z jedynki a pozniej przy rownomiernym dodawaniu gazu juz praktycznie nie i przy zmianie na dwojke tak samo
- Greg 318
- Bywalec forum
- Posty: 310
- Rejestracja: 5 kwie 09, 10:09
- BMW: e46/318 e30/1987r
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Cork
to sa minusy chipowaniaSnake141 pisze:Witam serdecznie wszystkich . To moj pierwszy post w tej sprawie .
Mam bmke z 2000r . Seryjnie 136km bylem na chipie u znajomego ktory zrobil mi to za male pieniadze ( koles bardzo ogarniety w bmkach ) . Po wirusie wyszlo okolo 160 KM.Przyspieszenie i cala reszta bez porownania lecz po 3 dniu jazdy zaczela mi dosc mocno dymic. Podjechalem ponownie do niego i zmienilismy na inny program 150 KM ten ktory wystepowal w e46 po lifcie . Dymienie praktyczni ustalo ale jest jeszcze minimalne . Nie wiem czym to moze byc spowodowane moze trzeba wymienic oleje filtry ? DOdam jeszcze ,ze w trakcie drugiej wizyty ponownie wrocilismy do starego programu na 136KM i samochod tez delikatnie dymil czego przed chipem nie mialem . Nie wiem moze jakies porady z waszej strony? Tak sie zastanawiam moze to dlatego ze zrobilo sie cieplo jakas inna mieszkanka paliwa na statoil czy cos innego nie wiem ?
P.S Jest to takie pojedyncze dymienie tzn np przy starcie z jedynki a pozniej przy rownomiernym dodawaniu gazu juz praktycznie nie i przy zmianie na dwojke tak samo
sinik i osprzet musza byc wczesniej w idealnym stanie technicznym
a niekiedy to pierwsza rzecz po zakupie jaka sie wykonuje
niektorym sie wydaje ze fabryka zapomniala o mocy i ten fakt przeoczyla przy tworzeniu programu
chociaz faktem jest ze diesle (szczegolnie common rail ) posiadaja duze rezerwy mocy
ps Snake 141 to nie bylo personalnie do Ciebie tylko ogolnie
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 4 Odpowiedzi
- 9427 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Miłosz
-
- 2 Odpowiedzi
- 1397 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: HQ-Automotive
-
- 0 Odpowiedzi
- 1368 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: michaal19995
-
- 2 Odpowiedzi
- 1995 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: MARC
-
- 8 Odpowiedzi
- 4034 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: yampik
-
- 26 Odpowiedzi
- 9492 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: michaalek1908
-
- 4 Odpowiedzi
- 7595 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Miłosz
-
- 10 Odpowiedzi
- 4923 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: darek2341
-
- 3 Odpowiedzi
- 3554 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: trandolf