Ogólnie może być tak ze jest niedogrzany albo przegrzany silnik w zależności co się stało . Moja 330ci stała ponad rok odpalana tylko czasami i szlag trafił termostat zamknięty był nie chciał puszczać pełnego obiegu na Full i auto się gotowało . Wymieniłem i gra . W dieslu znów miałem uszkodzony plastikowa cześć się ulamala i był otwarty Non stop . Podczas jazdy temp spadała a na światłach wzrastała [emoji3]bartol435 pisze:A ogólnie jest w przypadku e46 opcja ,że powiedzmy jakiś czujnik temp strzelił czy po prostu jeśli temp nie będzie się zgadzać to na 100% jest to sam termostat d wymiany?
Ważne tez jest na jakim płynie się jeździ a wogole czy na płynie bo da tacy co na H2O śmigają .
W beznzynowyxh jednostkach jest jescze dodatkkowe sterowanie otwarciem z ecu przy dużych obciążeniach .
W dieslach jest elektryczny podgrzewacz wody .
Sent from my iPhone using Tapatalk